شربت ریواس

شربت ریواس

شربت ریواس   ریواس یک گیاه فصل خنک تعدادی ساله هست که مقاوم به سرما و خشکی می‌باشد. محصول ها آن از طوقه، مرکب از

مشاهده مطلب
استایل ماکسیمالیسم : 6 برندی که باعث می‌شود ما ماکسیمالیست باشیم!

استایل ماکسیمالیسم : 6 برندی که باعث می‌شود ما ماکسیمالیست باشیم!

فهرست مطالب

استایل ماکسیمالیسم : 6 برندی که موجب می‌گردد ما ماکسیمالیست باشیم!

ترندهای مد می‌آیند و می‌روند و زیادتر آنان طرفداران و منتقدان خویش را دارند. گیج‌کننده می باشد اما گاهی اوقات امکان دارد هردو به‌طور نیز‌لحظه ترند باشند. در زمینه مینیمالیسم و ماکسیمالیسم که نه فقط طیف‌های مخالف جهان مد نیستند بلکه دو قطب فشن می باشند این نیز‌هنگامی وجود دارد.

قرن هفدهم کالوین کلاین یا جرمی اسکات را نداشت لکن اسحاق نیوتن را داشت که احتمالاً در عرصه فشن شی بسیاری نمی‌دانست لکن از نظر علمی سرش به تنش می‌ارزید! این از اطلاق‌های وی می باشد که: “برای هر عملی، واکنشی معادل و برعکس وجود دارد. به این معنا که آنچه بالا می‌رود، می بایست پایین بیاید.”

یکی از مارک‌های که با پیشرفت به ماکسیمالیست بودجه می‌دهد، گوچی می باشد. این نام تجاری پیروز به استفاده از زرق‌وبرق در اجرای‌های خویش شده می باشد و نخبگان مد و اشخاص معروف آن را به وفور گزینش نموده‌اند. سبک‌های خنثی و رنگ‌های آسان جای خویش را به لباس‌های پر زرق‌وبرق و درخشان با گل‌دوزی چشم‌نواز و دیزاین‌های شلوغ داده می باشد. استایل ماکسیمالیسم به معنی استایل بیشتر از مرز و افراطی می باشد که اساساً به معنای استفاده افزون از مرز از پارچه‌ها، چاپ‌های جسورانه و روشن و پترن‌های افزون می باشد.

نگاهی به runway‌ها بیاندازید: الساندرو میشل در گوچی، میوشیا پرادا در پرادا و جرمی اسکات در موسیمو همگی با طرح‌های عجیب‌و‌غریب و لباس‌های عجیب‌وغریب‌تر پرچم ماکسیمالیسم را بالا برده‌اند.

استایل ماکسیمالیسم

چطور استایل ماکسیمالیسم بسازیم؟

آنچه برای خلق لباس‌های عالی ماکسیمالیستی مورد نیاز می باشد، رعایت تعادل و زیبایی‌شناسی می باشد. می بایست قوانین آمیختن رنگ‌ها، ترکیب چاپ‌ها و استفاده بهینه از وسایل جانبی را بدانید و ضمناً همین روند را تمرین نمایید. رسیدن به یک نگاه عالی ماکسیمالیسم لحظه‌، کوشش و دقت بسیاری را می‌طلبد و اگرچه نتایج عالی امکان دارد از نخستین‌بار به‌دست نیاید لکن با تمرین و گذشت لحظه مهارت شما همه ی می‌گردد.

برای آغاز به خلق استایل ماکسیمالیسم، پذیرای الگوهای جالب و ترکیب چاپ‌ها بمانید و از گزینش رنگ جسورانه نترسید. تمرکز روی جزئیات و زیبایی‌های لباس‌ها از ضرورت خاصی دارا می باشد.

وسایل جانبی شاخص می باشند. مانند کل‌ی استایل‌های غیر از این! عینک آفتابی، گوشواره‌های غول‌پیکر / حلقه / گردنبند، کیف‌های جسورانه و کفش‌های قوی و عجیب را افزوده نمایید. آنان را نیز‌لحظه بپوشید. به‌جای یک گردنبند، 5 – 6 گردنبند ظریف را در طول‌های متفاوت امتحان نمایید.

لباس‌های لایه لایه بپوشید. این سبک استایل برای زمستان نیکو کاربرد دارد. در زمستان‌، لایه‌بندی نه‌فقط یک جذابیت در استایل شمرده می‌گردد، بلکه یک تکنیک مورد نیاز برای گرم ماندن می باشد. ترکیب برای ماکسیمالیست بهانه‌ای مطلوب برای لایه‌بندی خلق می‌کند.

استایل ماکسیمالیسم

نسبت به ماکسیمالیسم زیادتر بدانیم

قسمت بسیاری از دهه گذشته به کلیدواژه «مینیمالیسم» اختصاص یافته می باشد. لکن درطول چندسال گذشته، ماکسیمالیسم در اکنون تجدید حیات می باشد. ماکسیمالیسم سان خواهر پرتحرک مینیمالیسم می باشد. به یاد دارید زمانی جسیکا سیمپسون در اوج استقبال خویش قرار داشت و خواهر کوچک اشلی رنگ موی سیاه خویش را رنگ کرد تا خودش را از مارک سیمپسون جدا کند؟ این از آن قبیل می باشد.

فلسفه اصلی ماکسیمالیسم «more is more» بوده که این سبک جلوتر، از لباس پوشیدن می باشد. ماکسیمالیسم در فشن و استایلینگ در بر دارنده چاپ‌های پُرزرق‌وبرق و رنگ‌های روشن می باشد. این در زمینه افزوده کردن زیبایی‌های اضافی و لایه‌های زیادتر می باشد. دائم نیز برای چیزهای جا دارد و با آغوش باز آنان را می‌پذیرد! ماکسیمالیسم واکنشی در معادل مینیمالیسم می باشد و اجرای‌های ماکسیمال مبتنی بر زیاده‌روی و افزونگی می باشد. به‌همین‌ خاطر می باشد که حداکثرگرایی بیشتر از مرز پیچیده و ممتاز می باشد.

ماکسیمالیست‌ها در جزئیات وسواس دارند و اشکال مختلفی از عناصر از گذشته دیداری پیچیده را با نیز مخلوط می‌کنند. درحالی‌که ماکسیمالیسم به‌همین ترتیب این روز هاً نظریه‌پردازی شده می باشد، وسواس چیزهایی که بیشتر از مرز مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و استفاده از انبوهی از رنگ‌ها، چاپ‌ها و الگوها از همان اوایل به بعد وجود داشته می باشد. این سبک چه در هنرهای تجسمی و چه در بقیه هنرها سان موزیک یا تئاتر، جایی که آثار هنری از وفور عناصر تشکیل شده می باشد، نیز وجود دارد.

کانال پخش‌های اجتماعی مسلماًً به ظهور ماکسیمالیسم هم یاری می‌کنند. بیایید صادقانه بگوییم، جست و جو کردن مارک‌هایی سان shrimps و ban.do از حساب‌های اینستاگرام، سرگرم‌کننده می باشد. تسلط بر سامانه‌های بازاریابی دیداری برای تجدید استقبال برای ماکسیمال بودن مهم می باشد. درحالی‌که ما نمی‌دانیم این موج ماکسیمالیسم چه مدت دوام خواهد داشت، ما تنها عقب خواهیم جلسه و سوار موج زیبایی‌های آن می‌شویم. موج پر رنگ، مزین، لایه‌لایه و براق.

استایل ماکسیمالیسم

تاریخچه ماکسیمالیسم

در مد می‌توان گفت که ماکسیمالیسم دائم حضور داشته می باشد. چهره‌های سلطنتی دائم عاشق تزئین خویش و ناحیه‌‍‌های‌شان بودند. به لوئیز چهاردهم یا با تقریبً هر پادشاه گذشته در دنیا غرب اندیشه نمایید. در لحظه‌های این روزها، پس از قرن نوزدهم، این زیبایی‌شناسی ماکسیمال از منظر فرهنگی از بین رفته می باشد. این واقعیت که این سبک به منابع بسیاری احتیاج دارد و استعداد بسیاری احتیاج دارد، جذابیت ماکسیمالیسم را سخت نموده می باشد. اگرچه در عرصه‌های متفاوت پذیرفته می‌گردد که رسیدن به زیبایی از مسیر حداقل وسایل (مینیمالیسم) خیلی دشوار می باشد، لکن به طور کلی عمل با این عناصر خیلی آسان پایان می‌گردد.

درحالی‌که درست می باشد که استفاده از عناصر زیادتر به‌شکل آسان‌تر می‌تواند هسته اساسی یک ایده را گویش کند، لکن زمانی تصمیم به استفاده از مورد های افزون می‌گیرید که ماکسیمالیست‌ها پایان می‌دهند، باز نیز با دشواری مواجه خواهید شد. به‌عبارت غیر از این مخلوط کردن دو یا سه الگو امکان دارد در مرز متوسط ​​سخت باشد، لکن مخلوط کردن چهار، پنج یا شش الگو تماماًً سخت می باشد. برای به‌دست آوردن ظاهرهایی که واقعاً ظریف، حرفه ای و خیلی جالب از نظر دیداری می باشند، به همان دشواری مینیمالیسم می بایست کوشش کرد.

در اصل مد ماکسیمالیسم معنا جدیدی نیست. گذشته از بحران مالی سال 2008، در runwayها نیز می‌توانستید ماکسیمالیسم را شرح نمایید. با این اکنون‌، به منزله واکنشی در معادل سقوط خرید و فروش سهام، گرافیست های و برندها خردمندانه به جهت مینیمالیسم روی آوردند و طرز تفکر مینیمالیسم مورد تحسین قرار گرفت و از مصرف‌گرایی به جهت صرفه‌جویی گام برداشت. ظهور مد ماکسیمالیسم هم واکنشی در معادل سلطنت بلند مینیمالیسم می باشد.

استایل ماکسیمالیسم

برندهای ماکسیمالیسم

برندها و گرافیست های مد سان Dolce و Gabbana ،Haider Ackermann ،Etro ،Roberto Cavalli و Kenzo اغلبً از زیبایی‌شناسی ماکسیمال در اجرای‌های خویش استفاده نموده‌اند. ضمناً آیکون‌های به سبک Iris Apfel مثال‌های نیکی از چگونگی پوشیدن لباس‌های متفاوت و رنگ‌های متفاوت، چاپ‌ها، الگوها و بافت‌ها می باشند و ظاهری منسجم و زیبا خلق می‌کنند. ماکسیمالیسم زیبایی‌شناسی می باشد که آن‌چنان مطرح نبوده، لکن زیادی از گرافیست های، استایلیست‌ها و متخصصان وجود دارند که در عمل خویش نخبه می باشند و ضمناً کمد لباس‌هایی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند که رنگ و پویایی را به خیابان‌های دنیا هدیه می‌دهند. کانال پخش در اینترنت این قابلیت را برای بشر فراهم نموده می باشد که ماکسیمالیسم را کشف کنند و دریابند که این موردی می باشد که امکان دارد مورد تمایل زیادی از آنان باشد، در ضمن در صورتی که این سبک اساسی و همیشگی آنان نباشد.

استایل ماکسیمالیسم

منابع: fashionstatement ،theglitterguide ،attireclub ،asia.be ،superbalist ،smh ،evoke ،mydomaine ،fashionisers

منبع : دیزاینر لباس

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *