آشنایی با انواع یقه لباس عروس

آشنایی با انواع یقه لباس عروس

فهرست مطالب

آشنایی با اشکال یقه لباس عروس

لباس عروس‌ها طرح یقه های متفاوتی دارند. در این مطلب تصمیم داریم شما را با نام تک تک مدلهای یقه لباس عروس باخبر کنیم.

با این 12 طرح یقه لباس عروس باخبر شوید:

آشنایی با انواع یقه لباس عروس

۱- یقه مستطیل

این سبک یقه لباس عروس با تقریب برای مجموع عروس خانم‌ها مطلوب می باشد. علاوه بر این در بخش جلو سینه ، مخفی تر نیز است.

۲- یقه هفت

لباس عروس های یقه هفت مطلوب عروس خانم هایی می باشند که سایز قفسه سینه آنان متوسط می باشد. ویژگی این لباس عروس این می باشد که دقت را اکثر به گردن و نیم تنه بالایی جذب‌‌ می‌کند.

۳- یقه هالتر

طرح یقه هالتر نوعی یقه گرد می باشد که بند یقه در پشت گردن می باشد. در این پیشنهاد برش یقه پایین می باشد پس خوب تر می باشد از لباس زیر استفاده نشود. این طرح یقه لباس عروس برای خانم هایی که شانه های عالی دارند مطلوب تر می باشد.

۴- یقه یو صورت

این طرح یقه گرد ، در پشت و جلو لباس مشابه می باشد. این سبک یقه برای مجموع عروس خانم‌ها مطلوب می باشد.

۵- یقه دکلته

مشهور ترین طرح یقه می باشد. این سبک برای عروس هایی که شانه های پهن دارند زیاد مطلوب می باشد.

۶- یقه طرح شانه های افتاده

این طرح شبیه این می باشد که لباس تا بالای بازو و پایین شانه‌ها ، پایین افتاده باشد. در این طرح شانه‌ها و استخوان های یقه دیده‌‌ می‌شوند. این طرح برای عروس هایی که قفسه سینه آنان سایز متوسط دارد مطلوب می باشد لیکن برای افرادی که شانه های پهن دارند ، ایده آل نیست.

۷- یقه طرح دلبر

در طرح دلبر یا Sweetheart، برش یقه کمی پایین می باشد و ارتفاع آن در پشت و جلو یکسان می باشد. با تقریب مشابه طرح ملکه آن می باشد لیکن انحنای قلب شبیه و آستین های کوتاه را ندارد.

۸- یقه ملکه آن

همانطور که از نام این طرح پیداست ، این یقه یادآور سبک لباس در طول سلطنت ملکه آن در انگلستان در قرن هجدهم می باشد. پیشنهاد یقه در جلو و پشت لباس مثل به قلب می باشد و اکثراً شانه های مخفی و پفدار دارد.

۹- یقه بندی

یقه ی راحت با پشت و روی یکسان و بند نازک روی شانه ها.

۱۰- یقه رومی

همانطور که از نام این طرح پیداست ، یقه درشانه چب و راست ، مختلف می باشد . یک شانه بند دارد و شانه بعدی وضعیت دکلته می باشد. این طرح برای عروس خانم هایی مطلوب می باشد که‌‌ نمی‌خواهند از لباس زیر استفاده کنند. این طرح یقه به یقه رومی هم معروف می باشد.

۱۱- یقه قایقی

این یقه مثل به یک قایق می باشد که دو شانه را به نیز متصل‌‌ می‌کند. در بعضی طرح‌ها بخش جلو و پشت لباس عروس ، در شانه‌ها به دست یک بند نازک به نیز متصل شده اند. این نوع یقه هم برای عروس هایی هدف دارند پیش سینه آنان مخفی باشدمناسب می باشند.

۱۲- یقه گرد جواهری

یقه های با برش گرد که یقه آن کمی بالا و نزدیک گلوست ، به یقه جواهری مشهور می باشد. عروس هایی که بالاتنه و قفسه سینه آنان کوچک می باشد و یا به هر دلیلی مایل می باشند جلو سینه آنان مخفی باشد، این طرح یقه لباس عروس برای آنان مطلوب می باشد.

منبع : عروسیمون

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *