ساخت کوسن با کاموا

ساخت کوسن با کاموا

کرد کوسن با کاموا کرد کوسن با کاموا استفاده از هنرهای کمتر شناخته شده در پیاده سازی دکوراسیون داخلی می تواند فضای داخلی منزل شما

مشاهده مطلب
کدام پیراهن با کدام صندل در تابستان ۲۰۱۹ ترند می شود

کدام پیراهن با کدام صندل در تابستان ۲۰۱۹ ترند می شود

فهرست مطالب

کدام پیراهن با کدام صندل در تابستان ۲۰۱۹ ترند می گردد

برای این که ایده هایی برای استایل کردن پیراهن با صندل داشته شوید در این مطلب با ما هم گام شوید تا چهار ست را به هم یاری مورد های ترندی امسال به شما آشناسازی کنیم .

ترکیب شماره ۱: پیراهن خال خال میدی + صندل ساحلی

ست پیراهن و صندل

پیراهن تابستانی با نقش خال خال می تواند گزینش مناسبی برای ماه های پیش رو باشد در صورتی که بدانی از چه ترکیب رنگ و استایلی استفاده کنی و برجسته تر با چه صندلی بپوشی برای نمونه پیراهن میدی با مدل خال خالی طرح Tie Front in Spot برند Lost Ink به رنگ سیاه و سفید با صندل های ساحلی سیاه – سفید طرح Adilette برند آدیداس.

ترکیب شماره ۲: پیراهن دو بنده مدل پوست حیوانات + صندل لا انگشتی پاشنه بلند

ست پیراهن و صندل

پیراهن های طرح راسته دو بنده با مدل ترندی پوست حیوانات می تواند یکی از مورد های مهم در استایل های تابستان به محسوب رود که با صندل های لا انگشتی پاشنه بلند پشت باز عالی می شوند همچون ترکیب پیراهن ساتن نقش پلنگی صورتی رنگ برند Oliver Bonas با صندل سفید رنگ پاشنه بلند لا انگشتی برند Topshop.

ترکیب شماره ۳: پیراهن طرح تی شرت + صندل های لا انگشتی

ست پیراهن و صندل

پیراهن های طرح تی شرت از سایر ترند های نوستالژیک و اگر چه آسانی می باشد که می توانی در استایل های کژوال خویش در روز های گرم تابستانی استفاده نموده و کیف ببری که با صندل های تخت لا انگشتی هم بی مثل می شوند همچون پیراهن طرح تی شرت قهوه ای رنگ برند Weekday با صندل های تخت لا انگشتی چرمی قهوه ای برند Gianvito Rossi.

ترکیب شماره ۴: پیراهن های آستین پفی + صندل های پاشنه بلند بندی

ست پیراهن و صندل

آستین های پفی از ترند های نوستالژیک دهه های گذشته میلادی به محسوب می رود که به دوران ما برگشته اند و در تابستان می توانی پیراهن های طرح آستین پفی جلو دکمه دار با یقه مربعی را با صندل های پاشنه بلند بندی استایل کنی همچون پیراهن سبز رنگ طرح Lenor برند Kitri با صندل بندی پاشنه بلند چرمی صورتی ملایم برند By Far طرح Tanya.

نظرت درباره استایل های آشناسازی شده در این مطلب چیست؟ کدام یک را برای استایل شخصی خویش می پسندی؟ اصلاًً ترکیب پیراهن با صندل برای تابستان پیش رو دوست داری؟

منبع : منودلیار

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *