با موز 7 روزه لاغر شوید !

با موز 7 روزه لاغر شوید !

آیا شما هم به دنبال کم کردن سریع وزن خود هستید ؟ موز یکی از بهترین چربی سوزهاست ودر کاهش وزن اثر فوق العاده دارد و باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می شود .

مشاهده مطلب
ایجاد ابروی کرکی

ایجاد ابروی کرکی

ساخت ابروی کرکی چگونگی کشیدن ابروها‌ی کرکی و ظاهری طبیعی 1-موهای ابرو خویش با چسب مژه محکم نمایید   برای نخستین گام در ساخت ابروهای

مشاهده مطلب
مد خیابانی چیست ؟

مد خیابانی چیست ؟

فهرست مطالب

مد خیابانی چیست ؟

مد خیابانی از آن اصطلاحاتی می باشد که اخیراً بیشتر به گوش می خورد. اما معنی و استفاده درست آن چیست؟

مد خیابانی به نوعی پوشش اطلاق می گردد که از استودیوهای پیاده سازی لباس بیرون نمی آید بلکه از قلب جامعه بوجود می آید. اصولا مد خیابانی را جوانترهای جامعه درست می کنند. لباسهایی که هنرمندان جوان با سلیقه مخصوص می پوشند و رنگ هایی که با هم ست می کنند. عموماً این نوع لباس پوشیدن ها در شهرهای مشهور پر رنگتر دیده می شوند.

مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟

با وجود صفحات اجتماعی گسترده این نوع پوشش به بقیه نقاط هم شیوع می کند. اصولا این مد در بر دارنده لباس های ارزانتر و قابل خرید کردن برای اکثریت جامعه میباشد. این مد و پوشش به قدری همه گیر شده می باشد که چندین هفته نامه معتبر صفحاتی برای عرضه نگاره های منتخب این پوشش اختصاص داده اند. در سالیان گذشته در هفته های مد، که درشهرهای گوناگون برپا می شوند، (اصلی ترین آنان : هفته مد پاریس، هفته مد نیویورک، هفته مد لندن و هفته مد توکیو که دوبار در سال در هر شهر برگذار می گردد.) مد خیابانی گاهی اکثر از خویش شو دقت ها را به خویش گرفته می باشد.

مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟

خبرنگاران منتظرند تا از افراد گوناگون با سبک لباس پوشیدن های تازه نگاره و فیلم تهیه کنند و در صفحات اجتماعی به ارائه ی بگذارند. جالبی قصه آنجاست که گاهی هم در بین این اشخاص لباس ها و ست های عجیب دیده می گردد. شایان ذکر می باشد که نگاره هایی که در خصوص مد خیابانی گرفته می گردد اصولا بسیاری طبیعی و در خیابان های اطراف مکان برگذاری شو بدون در نظر گرفتن پشت عرصه مخصوص گرفته می گردد به این ترتیب بیننده با اکنون و هوای حقیقی اتفاق باخبر می گردد.

مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟

از آنجایی که ما ایرانی ها هم دائم به لباس پوشیدن و سر و ظاهر خویش ضرورت خاصی می دهیم، تعدادی زمانی می باشد که جوانترها با در نظر گرفتن شرایط اسلامی ایرانی مد خیابانی جذاب و مخصوص سرزمین ما را مسیر انداخته اند. در صفحات اجتماعی همچون اینستاگرم توانایی دارید صفحات اضافه که نگاره های مختلفی از مد خیابانی در سرزمین ما را ارائه ی می دهد پیدا نمایید.

مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟ مد خیابانی چیست ؟

منبع : بانوی شهر

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *