تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

فهرست مطالب

تمایز گرافیست و استایلیست در جهان مد

در هر صنعتی برای هر یک از قسمت‌های طراحی، علم‌های متفاوتی در کنار هم دیگر قرار می‌گیرند و با تعامل یکدیگر کنش را به اتمام می‌رسانند. شناختن درباره این کسب و کار‌ها، که چرخ‌دنده‌های یک کارگاه، کارخانه یا در ضمن یک برند بین‌المللی را به گردش در می‌آورند به دید عمیق‌تری از روش‌ جنبش آن منتج می‌گردد.

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

روش‌ کنش در صنایع زیرشاخه‌ مد هم به‌صورتی می باشد که برای پیشبرد کنش، محتاج نیروی حرفه ای می باشد. کسانی که سان کارکنان پشت‌ صحنه‌ یک فیلم جریان کنش را جلو می‌برند لکن امکان دارد چندان شناخته نشوند یا در ضمن گاهی ندانیم کنش آنان چه نقشی در طراحی آن جنس یا خدمت دارد، درست به‌سان گرافیست ها و استایلرها که اغلب به نادرست گرفته می‌شوند، می باشند.

داخل شدن

شاید واژه‌ استایلیست یا استایلر به گوشتان خورده می باشد. عنوانی که احتمالاً تا ده سال گذشته چندان مطرح نبود لکن به‌سرعت رشد نموده و به یکی از قسمت‌های اساسی مد جایگزین شده می باشد. هرچند با دقت به فضای کلی مد می‌توان دید که در رتبه‌بندی‌های ارشد ساخت، دید کلی در مقایسه با استایلرها بد می باشد لکن می بایست به یاد بیاوریم که خدمت های نیکی که به ما عرضه شده، دستاورد‌ تعامل یک گروه بوده و کوشش هر یک از اعضا ارزشمند می باشد.

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

در وقت اکنون استایلربودن یکی از پردرآمدترین کسب و کار‌ها به حساب می‌آید و فرصت سفر و ملاقات با اشخاص جالبی را برای شما فراهم می‌کند. لکن تمایز آن با گرافیست لباس چیست؟ احتمالاً علت این سردرگمی، قسمتی در این باشد که شمار بسیاری از استایلرهای مناسب به‌علت دید خلاقانه، عموماً گرافیست هم می باشند یا تعدادی از گرافیست ها پوشاک سان تام فورد زیادتر استایلیست نیکی می باشند.

گرافیست

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

گرافیست‌ها عموماً کسانی می باشند که با دقت به مکان اطراف خویش و با استفاده از موادی که در نزد دارند، موردی را تولید می‌کنند که امکان دارد کاربرد یا ظاهری مختلف از گذشته هم داشته باشد. گرافیست ها لباس، پوشاک را طراحی می‌کنند و الزاما نباید استایلیست‌های نیکی باشند. آنان کنش خویش را با ساخت روی کاغذ یا اسکچ آغاز می‌کنند، اشکال برش‌ها و مدل کلی را معین می‌کنند و تصمیم می‌گیرند چه رنگ و جنس نخی با چه روشی در لباس دوخته گردد. ظاهر کلی لباس نتیجه دست گرافیست آن می باشد و برای جلوه‌ آن می بایست فقط از او متشکر بود.

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

گرافیست ها عموماً دارای تحصیلات آکادمیک می باشند و با دقت به علم خویش در یکی از رشته‌های ساخت تحصیل نموده‌اند. اگر چه با دقت به وجود ساخت، بدون تحصیلات عالی هم می‌توان مبانی آن را آموخت و ساخت کرد. ایضاً یک گرافیست می بایست سان یک مهندس در خط‌طراحی، پروسه‌ طراحی نتیجه را بداند. گرافیست ها می بایست دانشی کلی از چگونگی طراحی نتیجه خویش داشته باشند تا ساخت‌های خویش را مطابق با ظرفیت فناوری و علم برند عرضه کنند.

استایلر

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

استایلرها عموماً با اینکه گاهی لباسها را دگرگونی می‌دهند، مورد جدیدی طراحی نمی‌کنند. استایلرها با گزینش جنس پارچه و نوع لباس کوشش می‌کنند نوع پوشش یک شخص را معین کنند. داد و ستد کنش چنین کسب و کار‌ای می‌تواند بسیارگسترده باشد. در صورتی که تعدادی از استایلرها از طرف مشاهیر استخدام می‌شوند تا آنان را برای مراسم فرش قرمز حاضر کنند یا روتین پوشش ظاهری آنان را دگرگونی دهند، بعضی به کنش با برندهای معروف یا کنش در موسیقی‌ویدئوها مشغول‌ می‌شوند.

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

به‌منزله ی نمونه وقتی که در یک صحنه‌ فیلم گرافیست صحنه همه ی اجزا و نوع چیدمان را معین می‌کند، استایلیست نوع پوشش اشخاص را ساخت می‌کند. اشکال متفاوتی از استایلرها وجود دارد؛ سان استایلرهای تصویربرداری که روش تصویربرداری از پوشاک و زیورآلات یک گرافیست یا در ضمن یک فرد را معین می‌کند. استایلرها برای به‌دست‌آوردن دید واپسین با رؤسای هنری، تدوینگران هنری و عکاسان، نیز‌فکری می‌کنند.

خروج

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

گرافیست ها و استایلیست‌ها برای بی‌نقص جلوه‌دادن ظاهر کاربر خویش کوشش می‌کنند و خط کاری زیاد نزدیک به هم دیگر دارند لکن هریک می بایست ارزش خویش را داشته باشند. در صورتی که گرافیست ها، ذهنی مهندسی دارند و طراحی را راهنمایی می‌کنند، استایلیست‌ها با خلاقیت و دید هنری خویش یک چیدمان جالب را عرضه می‌کنند.

تفاوت طراح و استایلیست در دنیای مد

منبع : روزنامه برپایه اینترنت مدوپیا

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *