برترین ترندهای کیف پاییز و زمستان 2018

برترین ترندهای کیف پاییز و زمستان 2018

فهرست مطالب

برترین ترندهای کیف پاییز و زمستان 2018

برترین ترندها و مدهای کیف در پاییز و زمستان سال 2018

با پرطرفدار ترین ترندها و طرح های کیف در پاییز و زمستان امسال (1397-2018) مانوس شوید و به روز ترین محصول ها برندهای برتردنیا را بشناسید.

کیف، یکی از پر اهمیت‌ترین مورد‌هایی هست که استایل خانم‌ها را تحت نتیجه خویش قرار می‌دهد. ازاین‌رو خانم‌ها می بایست بکوشند تا در کنار معرفی برترین ترندهای کیف در هر فصل، نوع پوشش خویش را هم در نظر گرفته و گزینه‌ای متناسب با استایل خویش را گزینش کنند. پاییز و زمستان 2018-19، فصل راحتی و زیبایی هست و به‌غیراز تعدادی طرح عجیب و نامتعارف که در هر فصلی طرفداران اعلا خویش را دارد، بیشتر طرح‌ها به‌شکل مینیمال و خیلی راحت پیاده سازی‌شده‌اند. این کیف‌ها نه‌فقط درصحنه‌ی فشن شوها که در کل کوچه‌ها و خیابان‌ها هم دیده خواهند شد و نظر اشخاص زیاد با سلایق و علایق متفاوت را، به خویش جذب خواهند نمود.

کیف‌های چرم ریش‌دار

در صورتی که شما نیز از طرفداران کیف‌های چرم ریش‌دار هستید، بدانید که پاییز و زمستان امسال خوب ترین وقت استفاده از این کیف‌ها هست. این کیف‌ها به شما اکنون و هوایی مختلف می‌دهند و استایل خیابانی شمارا اعلا و منحصربه‌شخص می‌نمایند.

از برگزیده‌ترین گرافیست های کیف‌های ریش‌دار می‌توان به برند بالنسیاگا (Balenciaga) و کلوین کلاین اشاره کرد که با استفاده از ریش‌ریش‌های کوتاه و بلند در رنگ‌های متفاوت، کیف‌های راحت را از نو ابداع نموده و جایگزین به ترند سال کرده‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های سبدی بافت‌دار

از به جز آن کیف‌های ترند شده در پاییز و زمستان امسال می‌توان، به کیف‌های چرمی و یا پارچه‌ای که دارای بافت‌های گوناگونی شبیه پیچ یا گیس بافت می باشند  اشاره کرد. استفاده از این بافت‌ها در سری، بدنه و یا کف کیف‌ها متداول و رایج هست و برند الکساندر ونگ به‌موضوع یکی از خوب ترین ارائه‌کنندگان این کیف‌ها در فصل پاییز و زمستان شناخته می‌گردد

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های مثلثی راحت

یکی از ساده‌ترین و پر کاربرد‌ترین کیف‌های ترند شده در سال 2018، کیف‌های مثلثی راحت هست که احتمالاً هر خانمی، یکی از آنان را در کمد خویش داشته باشد. کیف‌های مثلثی که به کیف‌های هوبو هم شهرت دارند، در سال جاری موردتوجه برندهای مختلفی شبیه تام فورد، جیسون وو(Jason Wu) و مایکل کورس قرار گرفتند و هر یک از این برندها با ساخت مثال‌های برگزیده‌ای از اقسام کیف‌های مثلثی، دقت تمایل‌مندان به جهان مد را به خویش جذب نمودند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های سوارکاری

کیف‌های سوارکاری، کیف‌های کوچکی با خط های منحنی می باشند که مثل به کیف‌های مورداستفاده در سوارکاری پیاده سازی‌شده‌اند و امروزه با استفاده از زنجیرها و اکسسوری های گوناگون، ظاهری نوین به خویش گرفته‌اند. بعضی این کیف‌ها را، یاداوری‌کننده‌ی زندگی روستایی دانش و ادغام شدن آنان با استایل نوین شهری را خیلی زیبا و خارق‌العاده می‌دانند.

برترین گرافیست های این طرح روبرتو کاوالی، کلوئه و لوئوه (Loewe) می باشند که کیف‌های خیلی زیبایی را برای پاییز و زمستان امسال عرضه کرده‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های لوگودار

امسال شاهد کیف‌هایی هستیم که لوگوی برند تولیدکننده را، در ابعاد خیلی غول پیکر بر روی خویش حمل می‌کنند و درواقع لوگوی برندها به‌موضوع مورد اساسی در پیاده سازی کیف، مورداستفاده قرارگرفته‌اند. برند موسکینو (Moschino)، دیور و لانون (Lanvin) از پیشگامان این دیزاین بوده و خالق این ترند در پاییز و زمستان 2018-19 به تعداد می‌آیند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های بالشی

یکی از عجیب‌ترین کیف‌های ترند شده در پاییز و زمستان امسال، کیف‌هایی مثل به بالش‌های نرم و ساده هست. این طرح که گزینه‌ای ایده‌آل برای دوست داران سفر هست، این قابلیت را برای آن ها فراهم می‌کند تا در هر محل و هرزمانی، سرشان را بر روی کیفشان گذاشته و به خوابی عمیق و ساده فروروند!

مارنی (Marni)، سیمون روشا (Simone Rocha) و میسون مارجیلا (Maison Margiela) از گرافیست های اساسی این طرح به تعداد می‌آیند و مثال مای خیلی زیبایی از این طرح پاییزی و زمستانی را پیاده سازی کرده‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های اُوِر سایز

در صورتی که شما هم جزءِ افرادی هستید که از کیف‌های کوچک و کم‌حجم خسته شده‌اید، وقت آن رسیده هست که به پیگیری کیف‌های بسیار غول پیکر رفته و پاییز و زمستان امسال را با آنان سپری نمایید. کیف‌های اُوِر سایز یکی از پرطرفدار‌ترین ترندها در پاییز و زمستان جاری می باشند و به علت پر کاربرد بودنشان موردتوجه اشخاص بسیاری قرارگرفته‌اند. کافی به ذکر هست که ویکتوریا بکهام از نخستین بنیان‌گذاران این ترند در جهان بوده هست و مثال‌های برگزیده‌ای از این طرح را، می‌توان در بین پیاده سازی‌های او جست‌وجو کرد.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های جعبه‌ای

احتمالاً کیف‌های جعبه‌ای نخستین گزینش اشخاص برای گذاشتن اشیای موردنیازشان نباشند و آسانی و رفاه چندانی را برای آن ها رقم نزنند، ولی این کیف‌ها ظاهری اعلا و منحصربه‌شخص دارند و در دست گرفتن آنان استایل ویژه‌ای را برای خانم‌ها به ارمغان می‌آورد. امروزه کیف‌های جعبه‌ای با دیزاین‌ها و جزئیات خیلی متنوعی پیاده سازی و ساخت می‌شوند و آن‌چنان‌که شواهد نشان می‌دهد، از پرطرفدار‌ترین ترندهای پاییز و زمستان امسال به تعداد می‌آیند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های کمری

کیف‌های کمری همیشه طرفداران اعلا خویش را دارند و بعضاً خیلی پر کاربرد و درعین‌اکنون زیبا به نظر می‌رسند. این کیف‌ها که عموماًً در شوی برندهای گوچی و ژیوانشی دیده می‌شوند، یکی از ترندهای پاییز و زمستان امسال به شمارمی‌آیند و مجدداً موردتوجه اهالی جهان مد قرارگرفته‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌هایی با پیاده سازی هندسی

در صورتی که به پیوست کیف‌های اعلا و بعضاً نامتعارف هستید، دقت شمارا به این ترندِ کیف‌ جذب می‌کنیم. کیف‌هایی که با استفاده از اقسام هندسی منتظم پیاده سازی‌شده‌اند و اقسام عجیبی را به وجود آورده‌اند.

مثال‌های برگزیده‌ی این ترند را می‌توانید در محصول ها برندهایی شبیه لویی ویتان و فلیپ لیم جست‌وجو کنید و بدین ترتیب با یکی از اساسی‌ترین کیف‌های ترند شده در پاییز و زمستان امسال مانوس شوید.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های کوچک با بندهای بلند

مقداری وجه، تلفن هم گام و رژ لب خویش را بردارید، کل آنان را در کیفتان قرار داده و راهی جشن‌ها و مهمانی‌های شبانه شوید. این کیف‌ها که در بین‌برترین ترندهای پاییز و زمستان جاری دیده می‌شوند خیلی زیبا و پر کاربرد می باشند و طرفداران خیلی بسیاری دارند.

پرادا، ولنتینو و میسونی (Missoni)، هر یک پیاده سازی خاصی از این طرح کیف‌هارا عرضه کرده‌اند و بدین ترتیب به یکی از پرطرفدار‌ترین برندها در بین دختران جوان جایگزین‌شده‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

منبع : مدوپیا

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *