گیاهان آپارتمانی شیک برای لوکس شدن خانه

گیاهان آپارتمانی شیک برای لوکس شدن خانه

فهرست مطالب

گیاهان آپارتمانی شیک برای لوکس شدن خانه

گیاهان آپارتمانی شیک برای لوکس شدن خانه

هر لحظه که می خواهید به خانه خویش جانِ جدید بدهید و کارهایی نمایید که دکوراسیون جالب تر باشد، شایدً به این ذهن می افتید که از گیاهان خانگی بهره ببرید لیکن اینکه چه گیاهی بهره ببرید تا خانه‌تان زیباتر باشد، ضرورت خیلی اضافه دارد. در این بخش از نمناک هدف داریم گیاهانی را به شما شناساندن کنیم که نیز خارج خانه را لوکس می‌ کنند و نیز از نظر هزینه، مقرون به صرفه می باشند.

پیچک انگلیسی

پیچک انگلیسی جزو آن سری از گیاهانی هست که باید آن را داخل گلدان بگذارید و روی ارتفاع یا بلندی قرار دهید و ببینید که شاخ و برگ های آن به سوی پایین سرازیر شده اند و در ثمر برای لوکس کردن خارج خانه به شدت مطلوب می باشند.

پیچک انگلیسی

لی لی صلح

این گل ظاهر خیلی جذابی دارد. پر رنگ بودنِ برگ های آن فضای خیلی زیبایی را به خانه می دهد و می تواند موجب ساخت یک فضای گرم و مطبوع باشد. در ثمر لی لی صلح گزینه مناسبی برای لوکس به نظر دست یابی خانه هست.

گیاه مبلغ چینی

این گیاه یکی از گیاهان مشهور و معروف هست. به طور تمام ظاهر منحصر به فردی دارد و زیاد نیکو نیز دوام می آورد. احتمالاً یک بار در هفته احتیاج به آب داشته باشد. برجسته تر از کل این که فضای خانه را زیبا می کند.

گیاه مار

گیاه مار جزء آن سری از گیاهانی هست که داخل گلدان، زیاد تمیز و مرتب رشد می کند و باید آن را در گوشه ای از منزل با یک گلدان خیلی شیک قرار دهید که جذابیت بی نظیری به آن خواهد بخشید.

گیاه مار

اکسالیس

این گیاه با رنگ قرمزی که دارد، یکی از جالب ترین گیاهان در خانه هست و شایدً هر کس آن را ببیند، مجذوب آن می گردد. مخصوصاً در صورتی که آن را داخل یک گلدان سفید قرار دهید و در عرض مدت لحظه کوتاهی نیز گل می دهد که خیلی جالب تر خواهد شد.

رشته مروارید یا دونه غوره ای

این گیاه صورت تماماً خاصی دارد و واقعا مانند به مروارید یا دانه های غوره هست که به سوی پایین رشد می کنند و غول پیکر و طویل تر می شوند و یکی از جالب ترین گیاهان خانگی انگاشته می گردد.

دم الاغی

احتمالاً از نام این گیاه خوشتان نیاید لیکن مسلماً باید یک ظاهر منحصر به شخص و لوکس را با وجود این گیاه در منزل تجربه نمایید. این گیاه؛ در گلدان هایی که برگزیده و منحصر به شخص می باشند، ظاهر خیلی لوکس و جدیدی را برای خانه شما به وجود می آورند.

گیاه دم الاغی

گیاه پتوس

این گیاه به شدت مشهور و پرطرفدار هست، احتیاج به رسیدگی دشواری ندارد. برجسته تر از کل این که هر چقدر بخواهید رشد می کند و شاخ و برگ می زند و در ثمر زیاد از اشخاص دیوار های خویش را با این گیاه تزئین می کنند.

برگ حصیری یا پنیر سوئیسی

این گیاه نیز جزء آن سری از گیاهانی هست که برگ هایی با ظاهر منحصر به شخص دارد. برگ های غول پیکر این گیاه با برش هایی که در اطرافشان دارند؛ ظاهر آن را جالب تر می کنند.

گیاه نماز

شی ای که موجب جذابیت این گیاه شده، وجود تعدادی رنگ سبز متفاوت روی برگ‌هاست و شما باید طیف متفاوت این رنگ را داخل آن ببینید. برجسته تر از کل این که شی هایی مانند به رگه های قرمز روی این برگ ها وجود دارد که ظاهر آن را چندین مقابل زیباتر می کند.

گیاهان آپارتمانی که خونه رو لوکس میکنن 

52

این مقاله سودمند بود ؟20

قطعاً بخوانید :
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *