پیراهن مشکی

پیراهن مشکی

پیراهن مشکی این لباس بیشتر اوغات هنگامی به چشم شما میاد که هرگز ادامه ی خریدنش نیستید. یک لحظه هایی به هدف خریداری میرید بیرون

مشاهده مطلب
چیدمان منزل شیک و همه چیز تمام

چیدمان منزل شیک و همه چیز تمام

فهرست مطالب

چیدمان منزل شیک و مجموع شی کل

چیدمان منزل شیک و مجموع شی کل

گرافیست ها دکور همیشه معتقدند که یک چیدمان جالب، حتماً بازتابی از سلایق، علایق و رنگ مورد پسند ساکنان خانه هست که با قواعد علمی دکوراسیون تلفیق شده و ماحصلی ماندگار ساخت می کند.برای اینکه قواعد یک چیدمان مطلوب را بدانید با ما هم گام شوید:

منزل شیک

دکوراسیون منزل شیک ایرانی

برای اشیاء داخل بوفه خوب تر هست که از هر شی سه سایز مختلف در نظر گرفته گردد( به عنوان مثال سه سایز گوناگون شمع )؛ در این شکل بوفه شما جلوه ای زیباتر خواهد داشت.موقع چیدن لبه بالای شومینه دقت داشته شوید که تقارن را قطعاً رعایت نمایید.برای دو طرف لبه بالای شومینه مکرر از اشیاء جفت بهره ببرید.

خلق بافت در چیدمان اتاق

یک چیدمان درست، در اصل می بایست تلفیقی از کل مواد از عبارت شیشه، چوب،سرامیک، آینه، پارچه، شمع و… باشد؛ این مواد مختلف در پایان می بایست به صورت یک بافت منسجم به نظر برسند.این بافت می بایست دارای یک عرصه رنگی باشد، به خصوص در خصوص اشیائی که روی زمین قرار می گیرند،می بایست تناسب رنگی را به نیکی رعایت نمایید. برای اینکه فرش شما با اشیاء بعدی تناسب داشته باشد،خوب تر هست رنگ های خنثی را برای فرش در نظر بگیرید.

منزل شیک

چیدمان منزل شیک ایرانی

مقیاس و اندازه مطلوب برای ابزار

این مساله خیلی پر اهمیت و با اهمیت هست. هر قدر وسایلی که در نظر می گیرید دارای طرح و رنگ زیبا و مناسبی باشند لکن در مقایسه با فضای اتاق شما سایز مناسبی نداشته باشند، هیچ گاه زیبا جلوه نخواهند کرد.برای نمونه در صورتی که هدف داشته شوید برای دیوار بالای کاناپه قاب عکسی نصب نمایید،قطعاً می بایست سایز قاب با اندازه کاناپه تناسب داشته باشد.

در صورتی که کاناپه شما 2/5 متر طول دارد، نصب یک قاب کوچک 60 در 90 سانتی متری برای بالای آن کاناپه مشهور هرگز مطلوب نیست!طول قاب عکسی که بالای یک کاناپه قرار می گیرد می بایست حدود دو سوم طول کاناپه باشد.پس برای بالای کاناپه مورد نمونه، یک قاب 1/5 متری مطلوب هست.

از آنجایی که قاب با این سایز را نمی توان به آسانی در داد و ستد یافت،توانایی دارید از دو قاب کوچک تر در کنار نیز بهره ببرید. در این نمونه مسیر شخصی دیگر که برای پر کردن فضای بالای کاناپه وجود دارد،نصب شمعدان های دیوارکوب در کنار قاب نگاره ها هست.

پیشگیری از ریخت و پاش و ازدحام

بعضی از شما هر آنچه را دوست دارید داشته شوید، تند خریداری می کنیدو آن را به هر نحو که شده در چیدمان خانه خویش جای می دهید.قواعد چیدمان شیکباید به شما بگوییم که این کنش هرگز مناسب نیست! در بعضی از خانه ها روی میز اُپن آشپزخانه یا روی کنسول،آنقدر پر از اشیاء مختلف هست که از ازدحام بیشتر هیچ یک دیده نمی شوند و نمی توانند جلوه کنند!
به شما توصیه می کنیم در خصوص خریداری مجموع وسایلی که دوستشان دارید بیشتر تعصب نداشته باشیدو فقط به این اندیشه نمایید که چطور توانایی دارید جلوه و دکور خانه خویش را تازه و مختلف سازید.

توصیه بعدی ما این هست که هر بار ابزار دلخواه خویش را به دکوراسیون اتاق افزوده می نمایید،یک ابزار قدیمی تر را حذف و آن را به شخص شخصی دیگر هدیه نمایید تا شیء تازه زیادتر جلوه کند.

یادتان باشد هرچه تعدد ابزار در اتاق زیادتر باشد تمیز کردن آنان هم سخت تر هست.پس از اتمام چیدمان سعی نمایید با افزوده کردن وسایلی مانند یک گلدان پر از گل های خوش رنگ، به فضا جان دهید.این را فراموش نکنید که خانه و اتاق هایش متعلق به شما هست و در پایان عالی ترین وضعیت آن وقتی هست.

که شما در آن حالت آسانی و آرامش نمایید. این توصیه ها و موارد برای آغاز کافیست،بعدی بدون هیچ نگرانی مبادرت به تحول مکان پیرامون خویش نمایید و بدانید که تحول و گوناگونی مکرر واجب هست.

وقتی که وسایل اتاق نشیمن را میچینید، یک طریق راحت گزینش مرکز دقت یا نقطه تمرکز برای اتاق هست. این نقطه، در اصل مرکز ثقل اتاق هست و ابزار می بایست درست در برابر این قطعه پر اهمیت چیده شوند. به این ترتیب شما می بایست مراحل زیر را طی نمایید.

1- نقطه تمرکز را گزینش نمایید. شومینه، پنجره های مشهور یا میز تلویزیون و چیدمان ابزار و مبلمان را در اطراف آن فرجام دهید. این نقطه تمرکز می بایست به دیوار تکیه داشته باشد و مبلمان دور از دیوارها چیده شوند تا فضایی خودمانی و گرم خلق گردد.

2- صندلیها و مبلها را بیشتر از مقدار از هم دیگر دور نگذارید تا مهمانان شما بتوانند به آسانی با هم دیگر گفتگو کنند.

3- مکان میز را طوری گزینش نمایید که در دسترس کل نشستگان باشد. در شکل قابلیت در نزدیکی هر سری مبل، یک چراغ پایه دار یا آویز بلند قرار دهید.

چطور منزل مان را باسیقه و شیک بچینیم؟

3.649

این مقاله سودمند بود ؟3514

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *