چیدمان صحیح و شیک لوازم آرایش

چیدمان صحیح و شیک لوازم آرایش

فهرست مطالب

چیدمان درست و شیک وسایل آرایش

چیدمان درست و شیک وسایل آرایش

یکی از کارهایی که برای خلاصی از به نیز ریختگی اتاق خواب می بایست تمام دهید این می باشد که وسایل آرایشی و بهداشتی تان را نظم دهی و طبقه بندی نمایید، این عمل تا مرز بسیاری از ازدحام اتاق خواب کم میکند. تمام خانم ها وسایل آرایشی و بهداشتی بسیاری دارند و عموماً میز آرایش شان شلوغ و به نیز ریخته می باشد برای رهایی از این وضع ایده های نیکی برایتان داریم.

– کشوهای طبقه بندی شده برای وسایل آرایش هایتان در نظر بگیرید با این عمل هرکدام از وسایل های آرایشی تان جای مخصوصی خواهد داشت و هر وقت هرکدام از وسایل آرایشی تان را کافی داشته بمانید بلافاصله پیدا میکنید.

چیدمان لوازم آرایش

ایده های چیدمان وسایل آرایش

– عطر ها و ادکلن ها خیلی آسیب پذیر می باشند و در شکل شکستن تمام اتاق را بوی عطر برمیدارد پس می بایست جای مناسبی برا ان ها در نظر داشته بمانید. جای مطلوب برای عطر ها قفسه های دکوری می باشند اگر چه روی میز آرایش تان نیز میتوانید ان ها را بچینید.

مدل چیدن ادکلن

چیدن عطر و ادکلن روی میز

– برس های آرایشی را از وسایل آرایش تان جدا نمایید و سعی نمایید آنان را داخل یک ظرف ایستاده شبیه لیوان قرار دهید اگر چه امروزه جا برسی های شیکی در داد و ستد وجود دارد که با دقت به سلیقه تان میتوانید بخرید . برس ها را می بایست طوری داخل جا برسی قرار دهید که سری آنان داخل ظرف قرار بگیرد.

نظم دهی لوازم آرایش

طریق های نظم دهی وسایل آرایش

– در صورتی که به لاک ناخن تمایل دارید و انوان و انواع لاک ها را دارید نیکوتر می باشد یک طبقه از کشوها را برای نگهداری از لاک ها در نظر بگیرید لکن در صورتی که لاک هایتان تعدادشان محدود می باشد آنان را روی میز بچینید چون که رنگارنگ بودن آنان جلوه زیبایی به میز میبخشد.

چیدن لاک روی میز

ایده های نظم دهی به لاک ها

– بعد از اینکه کل وسایل آرایشی هیاتان را داخل کشوها طبقه بندی کردید می بایست تنها وسایل آرایش هایی که هرروز از آنان استفاده دارید به عنوان مثال یک کرم پودر، ریمل، رژگونه و رژلب روی میز بگذارید میتوانید آنان را داخل یک ظرف ناب قرار دهید.

چیدن میز آرایش

چیدن میز آرایش شیک و مرتب

 

ایده های نظم دهی و چیدمان شیک وسایل آرایش + تصویر

4.353

این مقاله سودمند بود ؟467

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *