چیدمان سه خانه 70 متری تک خوابه

چیدمان سه خانه 70 متری تک خوابه

فهرست مطالب

چیدمان سه خانه 70 متری تک خوابه

چیدمان سه خانه 70 متری تک خوابه

در این مقاله می خواهم به شناساندن چیدمان داخلی و برنامه آپارتمان 70 متری زیاد زیبایی بپردازم که سخت کمبود فضا را به آسانی با پیاده سازی و چیدمان هوشمندانه از بین برداشته هست.

در صورتی که چه یک خانه 70 متری بی نهایت کوچک انگاشته نمی گردد به خصوص زمانی تک خواب باشد، لیکن بازهم به اندازه کافی فشرده هست که تهیه برنامه خانه 70 متری را سخت و چالش برانگیز کند. بغیر از گزینش پلان مطلوب می بایست روی دکوراسیون و همینطور اتمسفر حاکم بر خانه هم دقت اضافه کرد که یک گام نادرست می تواند مجموع مورد را بهم بزند. در این ارسال پستی هدف دارم به شناساندن سه خانه مختلف 70 متری و تک خواب بپردازم که هر کدام روشی جداگانه برای برنامه ریزی و تزیین دکوراسیون در پیش گرفته اند.

نخستین خانه فضای بشدت گرم و دلپذیر دارد طوری که هر مهمانی برای نخستین بار مجذوب گرمی و صمیمیت آن خواهد شد. خانه دوم برخلاف طرح نخست رگه هایی از سبک صنعتی داشته و عناصر سردی همچون دیوار بتن اکسپوز در آن حضور دارند. و در آخر خانه سوم به طور تمام با هر دو طرح تمایز دارد چرا که تنها از رنگ های استوار و برجسته در دکوراسیون خویش استفاده می کند. امیدوارم با نظاره خانه های آورده شده در این ارسال پستی به ایده های جدیدی برای دیزاین ریزی برنامه خانه 70 متری تان دست پیدا نمایید.

خانه زیر برای یک زوج جوان پیاده سازی شده و متراژش اندکی از 70 متر کمتر هست. این خانه با اینکه 68 متر اکثر ندارد لیکن شدیدا باز و جادار چیده شده هست. علت آنهم بخاطر استفاده از مبلمانی راحت و حرفه ای با رنگ های خنثی و اگر چه ترکیب با رنگ های گرم همچون چوب هست. مقدار ابزار قرار داده شده در این خانه اگرچه کم هست لیکن این کمی به هیچ منزله به دکوراسیون آن صدمه ای نزده هست. رنگ های سرد خنثی در همه ی جاها به چشم می خورند لیکن حضور آیتم گرمی همچون چوب موجب شده فضا تماماً گرم و صمیمی بنظر برسد.
تزیین دکوراسیون

چیدمان شیک منزل 70 متری

 
چیدمان منزل

پیاده سازی داخلی و چیدمان منزل 70 متری

  
همانطور که در برنامه خانه 70 متری زیر نظاره می نمایید پذیرایی این خانه مستطیل شمایل هست که در آخر اتاق نشیمن و فضایی کوچک برای حاصل با کامپیوتر در نظرگرفته شده، در میانه اتاق غذاخوری با یک میز ناهاخوری دایره ای قرار گرفته و در آخر به جز آن هم آشپزخانه ساخته شده هست. در برنامه ریزی این خانه فضا از وسط به دو بخش معادل تقسیم شده. یک بخش نشیمن، غذاخوری، آشپزخانه و اتاق حاصل قرار گرفته و بخش به جز آن اتاق خواب همقدم با کمدهای دیوار برتر، تراس، راهروی ورودی و حمام و دستشویی قرار گرفته هست. برنامه ای زیاد راحت لیکن فوق العاده پر مصرف که فضای این خانه کوچک را تماماً برتر و جادار نشان می دهد.

آپارتمان دوم نیز برای زوجی جوان پیاده سازی شده هست. این آپارتمان با مساحت 65٫5 متر در ضمن از طرح بالایی نیز کوچکتر هست لیکن به همان اندازه باز و جادار بنظر می رسد. همانطور که در نگاره های زیر معین هست، اتاق نشیمن در یک جهت و آشپزخانه در جهت به جز آن قرار گرفته اند. این دو فضا به دست یک کانتر یا میز اپن باریک لیکن طویل که نقش میز ناهارخوری را نیز ایفا می کند از هم دیگر جدا شده اند. در این خانه هم رنگ های خنثی سرد با رنگ گرم چوب ترکیب شده هست لیکن نواری بتنی که از انتهای اپن آشپزخانه آغاز شده، به سقف رفته و در جهت به جز آن پایین آمده، رگه ایی از سبک صنعتی را نیز به دکوراسیون افزوده می کند.

چیدمان منزل

زیباترین چیدمان منزل 70 متری

لیکن می رسیم به خانه سوم که بازهم برای زوجی جوان و بدون فرزند پیاده سازی شده لیکن در مقایسه با طرح های بالایی بی نهایت هیجانی تر بنظر می رسد. در تزیین دکوراسیون خانه از طبیعت الهام گرفته شده و بهمین دلیل هست که رنگ یاسی در کنار چوب جای جای این خانه را پر نموده هست. این خانه به هیچ منزله مینیمالیستی تزیین نشده و همه ی بافت ها، رنگ ها، دکوری ها و مبلمان خانه با رنگ های گرم خودنمایی می کنند. روبروی اتاق نشیمن، آشپزخانه قرار گرفته که زیاد روشن هست.
 
چیدمان منزل

چیدمان منزل 70 متری رنگ بنفش

 
 
چیدمان منزل

دکوراسیون و چیدمان منزل 70 متری

 
در آشپزخانه میز ناهارخوری کوچکی به شکل کشویی از دخل کابینت بیرون می آید و در حالی که نیازی به آن نداشته شوید به داخل جمع می گردد.
برنامه خانه 70 متری با چیدمان سه بعدی به طور همه نشان می دهد که این خانه چطور پیاده سازی شده هست. کنار آشپزخانه تراسی قرار دارد که تماماً بسته پیاده سازی شده لیکن پنجره های برتر اجازه عبور نور را به داخل فضا می دهند. مورد جذاب در این بخش کوسن های جالبی هست که روی مبل چیده شده اند. اتاق خواب هم زیاد لطیف و گرم تزیین شده. اکثر بخش های اتاق ابزار چوبی دیده می گردد لیکن از آنجایی که رنگ چوب خنثی هست، عرصه ای عالی برای رنگی جالب همچون بنفش فراهم می کند که در این اتاق خواب نیز به نیکی اجرا شده هست.

پیاده سازی داخلی و چیدمان حرفه ای سه منزل 70 متری

4.26

این مقاله سودمند بود ؟51

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *