خواص کشک

معمولا ایرانیان در اکثر غذاهای خود به وفور از کشک استفاده می کنند،آیا از خواص درمانی کشک اطلاعات کافی دارید؟

مشاهده مطلب
پذیرایی مستطیل شکل را چطور بچینیم که زیباتر شود؟

پذیرایی مستطیل شکل را چطور بچینیم که زیباتر شود؟

فهرست مطالب

پذیرایی مستطیل شمایل را چگونه بچینیم که زیباتر گردد؟

پذیرایی مستطیل شمایل را چگونه بچینیم که زیباتر گردد؟

در صورتی که شما نیز نشیمن یا پذیرایی منزل تان مستطیل شمایل هست و نمیدانید چگونه می بایست آن را دکور و چیدمان نمایید که زیباتر جلوه کند این قسمت از جهان مد نمناک را از دست ندهید. دکور کردن و چیدمان پذیرایی های مستطیل شمایل احتیاج به رعایت قوانین خاصی دارد که در باقی مطلب این قوانین را به شما میگوییم.

در شکل رعایت کردن قواعد و قوانین چیدمان پذیرایی های مستطیل شمایل به ثمر مطلوبی خواهید رسید پس تا انتهای این مقاله هم راه ما بمانید.

پذیرایی مستطیل شکل

طریقه چیدمان پذیرایی مستطیل شمایل

طریقه چیدمان مبلمان در پذیرایی های مستطیلی شمایل یکی از اصلی ترین موارد هست که می بایست به آن توجه نمایید، مبلمان را می بایست طوری بچینید که محلی برای رفت و آمد اعضای خانواده برقرار بماند . در آپارتمان زیر با وجود مستطیلی بودن و باریک بودن فضا طوری پذیرایی را چیده اند که کمبود فضا احساس نمیشود و جلوی رفت و آمد گرفته نشده هست.

چیدمان نشیمن مستطیلی

چیدمان نشیمن مستطیلی با مبلمان ال

برای پذیرایی های مستطیل شمایل یکی از عالی ترین طرح های مبلمان، مبل های ال می باشند چون که فضای بسیاری اشغال نمیکنند و برای نشیمن های باریک مطلوب می باشند. ولو در صورتی که عرض اتاق پذیرایی تان بسیار کم باشد لکن چیدمان آن درست باشد میتوانید خانه ای فوق العاده زیبا و بی ایراد و نقص پیاده سازی کنیدطوری که کوچک و باریک بودن ان احساس نشود.

خانه های مستطیل شمایل نباید بسیار شلوغ باشند سعی نمایید تنها ابزار واجب را در دکوراسیون منزل تان قرار دهید و تا جای ممکن از مبلمان های کوچک و ال شمایل بهره ببرید چون که مبلمان های برتر خانه را کوچک و فضا را باریک تر نشان میدهد.

خانه مستطیل شکل

عالی ترین طرح مبل برای خانه مستطیل شمایل

 

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی مستطیل شمایل + تصویر

4.426

این مقاله سودمند بود ؟233

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *