ویژگی ها و اجزای سبک دکوراسیون داخلی هالیوودی

ویژگی ها و اجزای سبک دکوراسیون داخلی هالیوودی

فهرست مطالب

صفت ها و اجزای سبک دکوراسیون داخلی هالیوودی

صفت ها و اجزای سبک دکوراسیون داخلی هالیوودی

همانطور که از نامش پیداست سبک دکوراسیون هالیوودی می بایست نمایی از ترکیب لوکس و حرفه ای باشد ، درست همان صحنه ی پرزرق وبرقی که در اوج دوران فیلم سازی ظهور کرد.

برای مقدمه شناساندن این سبک دکوراسیون داخلی در جهان مد نمناک می بایست بگوییم که در آن از سبک های بعدی (چینی گرایی، نئوکلاسیک، آرت دکو و حرفه ای) اثر هایی دیده می گردد، اما این سبک مخلوطی از تمام سبک ها نیست و جذابیت این سبک، ریشه در فضای همه و ظرافت بی ایراد و نقص آن دارد و در آن کل فضاها مشغول جلوه گری و خودنمایی می باشند و هر فضایی شایستگی آویزان کردن یک لوستر کریستالی مجلل را دارد.

دکوراسیون هالیوودی

خصوصیات سبک دکوراسیون هالیوودی

تمام چیزهایی که می بایست در مورد سبک سلطنتی هالیوود بدانید

منشا و الهام:

با دقت به ریشه بعد از ظهر طلایی فیلم سازی و پیاده سازی های پایه بالای آن، سبک داخلی هم به منزله هالیوود گلم مشهور هست که کاملاًً درام و پر زرق و برق هست و مثال های غیر از اینی که بع، سبک های بعدی از عبارت دکور هنری، پیاده سازی حرفه ای و چینیگرایی و هر موردی که احساس تجملگرایی را می گیرد، مربوط می گردد.

تجملات دکوراسیون هالیوودی

دکوراسیون لوکس و حرفه ای هالیوودی

تعریف عناصر:

سبک سلطنتی هالیوود با ظرافت و شخصیت معین می گردد و به روابط اجتماعی گسترده هم یاری می کند. اتاق ها اکثراً یک پایه سیاه و سفید دارند و یک گزینش دقیق از رنگ های استوار در آنان وجود دارد. نوارهای عریض و الگوهای هندسی، اکثراً ظاهری به خویش می گیرند، ولی دیزاین های پیچیده و نقش و نگارهای الهام گرفته شده از آسیا هم محل خودشان را دارند.

مسابقه سبک زندگی و شخصیت:

عاشقان بالقوه سبک سلطنتی هالیوود خیلی آسان می باشند. در صورتی که از اجرا در تولید های نمایشی کیف می برید، یا از طرفداران سینمای کلاسیک هستید، و چندین آهنگ نمایشی و به تمام چیزهای فریبنده و زیبا تمایل داشته بمانید، این در مورد شما صدق می کند .

خانه های پر زرق و برق

دکوراسیون هالیوودی برای طرفداران خانه های پر زرق و برق

چطور می توان سبک دکوراسیون هالیوودی را در خانه خویش بکار برد؟

جزئیات بسیاری وجود دارند که باید افزوده نمایید تا موجب گردد منزل تان احساسی مثل به یک ستاره هالیوودی داشته باشد. تنها به دلیل داشته بمانید، مهمان ها و صحبت ها می بایست در خط مقدم فضای زندگی شما باشند، نه مبلمان. مبلمان و وسایل کوچک و کم منزل و وسایل جانبی به اندازه، برای اتاق نشیمن شما مطلوب خواهد بود.

برای اتاق خوابتان، تخت خواب را با ملحفه پر نمایید و بالش ها را بالا تکیه دهید. شما باید با آویزان کردن آینه ها در اطراف خانه خویش و ارائه ی تکه هایی که اصیل می باشند و نه عمومی این حاصل را مناسب اعمال دهید. در کنار این، سعی نکنید که اسباب و اثاثیه خویش را به دیوار تکیه دهید، به علت این حاصل، فضا را سرد و بی روح و کسل کننده می کند.

اتاق خواب های هالیوودی

اتاق خواب به سبک دکوراسیون هالیوودی

نگاهی به جزئیات پر اهمیت سبک دکوراسیون داخلی هالیوودی

رنگ های جیغ

رنگ های روشن و شاد نظیر فیروزه ای، بنفش، نارنجی و سرخابی انرژی موردنیاز این فضاها را تأمین می کند ولی فراموش نکنید که خوب تر هست روی یک طیف رنگی تمرکز نمایید و با رنگی رنگی کردن دکوراسیون داخلی خویش زیبایی اساسی را از بین نبرید .

مبلمان کوچک اما مجلل

تمرکز اساسی در این سبک دکوراسیون داخلی بر روی اشخاص هست به همین دلیل از مبلمان کم ارتفاع و کوچک استفاده می گردد تا کسانی را که روی آنان نشسته اند، تحت شعاع قرار ندهند، در این سبک در صورتی که در فیلم های هالیوودی توجه نموده بمانید طراح ها داخلی از چیدمان مبلمان در پیرامون اتاق یا سری کردن آنان جلوی تلویزیون پرهیز می کنند.

دکوراسیون منزل هالیوودی ها

استفاده از مبلمان کم ارتفاع و کوچک در دکوراسیون هالیوودی

الگوهای خاص و اگر چه جالب

الگوها به تزیین سبک هالیوودی یاری ویژه ای می کنند ، به این شکل که دیزاین های نتورک ای، نقوش آرت دکو و نئوکلاسیک، مسیر مسیر های پهن و شکل ها هندسی تمام می توانند جزء این الگوها بوده و در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما یاری کنند.

 

شناساندن صفت ها و اجزای سبک دکوراسیون داخلی هالیوودی

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *