کمر باریک با چای سبز!

کمر باریک با چای سبز!

تناسب اندام و داشتن شکمی تخت و کمری باریک جذابیت فرد را دو چندان می کند اما متاسفانه از بین بردن چربی های شکم یکی از مشکل ترین بخش های کاهش وزن است.

مشاهده مطلب
هزار نکته باریک تر ز مو، درباره آینه های دکوراتیو

هزار نکته باریک تر ز مو، درباره آینه های دکوراتیو

فهرست مطالب

هزار مساله باریک تر ز مو، در خصوص آینه های دکوراتیو

هزار مساله باریک تر ز مو، در خصوص آینه های دکوراتیو

آینه دکوراتیو که در سالیان این روزها به اساسی ترین اِلِمان ها در اجرای دکوراسیون منازل جایگزین شده و گرافیست ها از زیبایی های آن استفاده نموده و زیبایی خاصی به منازل می بخشند چرا که خواص این آینه ها در هیچ کدام از عناصر اجرای یافت نمی گردد.

به علت از آینه های دکوراتیو می توان در صورت های گوناگون استفاده کرد، ظرفیت ها و انعطاف پذیری این مورد اجرای زیاد بالاست و به موضوع یک مورد برجسته در دکوراسیون، اجازه می دهد شکوه و جذابیت را در منزل خویش به تماشا بنشینیم. در باقی مطلب به اکثراً ترین مورد های خرید کردن آنان اشاره می کنیم:

ضرورت پوشش پشت

آینه ها بواسطه پوشش جیوه در پشت شیشه خاصیت منعکس کنندگی می یابند و در صورتی که ماده استفاده شده برای پوشش مزبور بی مرغوبیت باشد، بسیاری تند این خاصیت را از دست می دهد و در ضمن غیر از این به موضوع یک شیشه معمولی نیز بها ندارد.

در آینه های بی مرغوبیت که هزینه های نازلی نیز دارند، برای پوشش پشت، از جیوه بی مرغوبیت استفاده شده یا به جای جیوه از آلومینیوم استفاده شده می باشد که همان طور که اشاره شد بسیاری زود مرغوبیت و خاصیت خویش را از دست داده و ظاهر زیاد ناخوشایندی به خویش می گیرند.

در نتیجه موقع خرید کردن آینه دکوراتیو می بایست دقت داشته شوید که به جای جیوه باکیفیت از آلومینیوم یا جیوه نامرغوب برای پوشش دهی پشت استفاده نشده باشد.

دیوار آینه ایی دکوراتیو

کجا و چگونه آینه های دکوراتیو را خریداری کنیم؟

فروش‌گاه های معتبری در میزان شهر می باشند که آینه های باکیفیت را عرضه می کنند. این فروش‌گاه ها عموماً محصول های برند های شناخته شد را ارائه می کنند.
فروش‌گاه online رادیس که وب سایت برپایه اینترنت آن به نشانی radisstore.com ، از عبارت فروش‌گاه های قابل اطمینانی می باشد که همه آینه های دکوراتیو را در کارگاه های دسته و با بالاترین مرغوبیت طراحی نموده و به شکل رو به رو و ضمانت شده عرضه می کند.

ترفندی برای تشخیص آینه اصل از تقلبی

آینه های جیوه ای با شیشه های ضخیم تر ساخته می شوند؛ لذا برای اینکه آگاه شوید پشت آینه دکوراتیو و یا هر آینه ای از جیوه تشکیل شده می باشد به عمق آینه دقت نمایید.
برای این فعالیت به یک قلم احتیاج دارید. قلم را بردارید و نوک آن را روی میزان آینه قرار دهید. در صورتی که نوک خودکاری که به شیشه چسبانده اید با نوک خودکاری که تصویرش را در آینه می بینید، فاصله داشت در این شکل آینه اصل و باکیفیت می باشد و در صورتی که نوک قلم و عکس قلم بدون فاصله به نیز چسبیده بودند، آینه تقلبی می باشد؛ به این معنا که زیاد نازک می باشد و از آلومینیوم یا مواد بعدی استفاده شده می باشد.

موارد غیر از این در خصوص خرید کردن آینه دکوراتیو با مرغوبیت

آینه های طراحی شده با جیوه دو نوع می باشند:
  1.  آینه هایی که با جیوه نیترات نقره ساخته می شوند.
  2.  آینه هایی که با جیوه نیترات آلومینیوم ساخته می شوند.
در پشت هرکدام از این آینه ها، بعد از پوشش نخستین، پوششی از لعاب مسی قرار می گیرد که «فنزو» نام دارد و وظیفه این ماده برجسته پیشگیری از خوردگی و یاری به استقامت آینه می باشد. در نتیجه هر قدر که این ماده به میزان کافی استفاده شده باشد استحکام و دوام آینه هم زیادتر خواهد بود. در نتیجه موقع خرید کردن آینه می بایست به میزان و درصد فنزوی استفاده شده دقت گردد. بعد از فنزو یک لعاب رنگ هم به پشت آینه افزوده می گردد که برای پیشگیری از خوردگی و از بین رفتن جیوه می باشد که روش و مقدار این لایه نیز ضرورت دارد.

ارزانی بی خاطر و گرانی بی حکمت

ضرب المثل قدیمی متداول در بیان فارسی می گوید:«هیچ ارزانی بی خاطر و هیچ گرانی بی حکمت نیست» پس هیچ وقت به ادامه ی خرید کردن آینه دکوراتیو ارزان نباشید. چرا که مرغوبیت مواد مصرفی در آینه های دکوراتیو زیاد برجسته می باشد و در صورتی که شما یک آینه دکوراتیو بی مرغوبیت خریداری کنید بعد از مدتی چندین معادل می بایست بها کنید تا نادرست خویش را جبران نمایید.
آینه دکوراتیو زیبا

پلن آینه دکوراتیو و هزینه آن

یکی از حساس ترین مراحل طراحی آینه دکوراتیو برش قطعات آینه می باشد که می بایست از به روزترین و هم زمان دقیق ترین دستگاه ها برای برش استفاده نمود.
پلن هایی که دارای منحنی های اضافه می باشند برش آنان زیاد حساس و سخت تر از پلن هایی می باشد که در آنان هیچ گونه منحنی وجود ندارد؛ لذا هزینه پلن های راحت زیاد ارزان تر از پلن های دارای برش های منحنی می باشد.

باز نیز فروش‌گاه online رادیس

فروش‌گاه online رادیس در عرصه گوناگونی پلن ها نیز حرف نخست را می زند. این فروش‌گاه بیشتر از 50 پلن از آینه های دکوراتیو را عرضه نموده تا شما هیچ دغدغه ای در گزینش نداشته شوید

رنگ آینه دکوراتیو

زیاد برجسته می باشد که شما چه رنگی را می پسندید؟ چرا که هزینه رنگ های گوناگون مختلف می باشد. به موضوع نمونه:رنگ نقره ای دائم ارزانترین و رنگ مسی دائم گران ترین می باشد و رنگ های برنزی، طلایی، دودی و آبی در بین این دو قرار می گیرند.
در خرید کردن از طراحی کننده اساسی و بدون واسطه نیز زیاد برجسته می باشد که شما ار کارگاه اساسی که طراحی کننده آینه دکوراتیو است، خرید کردن نمایید نه از واسطه ها.
مطمئناً این مورد را در نظر داشته شوید شما توانایی دارید به آسانی در صورتی که در تهران یا کاشان هستید از کارگاه های طراحی آینه دکوراتیو فروش‌گاه رادیس بازدید کنید و در ضمن از در همان مکان کارگاه خرید کردن خویش را اعمال دهید.

ضمانت عدم افت مرغوبیت

در عرصه عرضه ضمانت نیز فروش‌گاه رادیس تدبیر حداکثر ضمانت را در پیش گرفته می باشد. به این مفهوم که همه آینه های دکوراتیو این فروش‌گاه با ضمانت مرغوبیت عرضه می گردد؛ به علت همه آینه ها با بالاترین مرغوبیت ساخته می شوند و این دسته به تولید های خویش مطمئن می باشد.
برای این که بدانید رادیس چطور این یقین را به شکل 100 درصد به شما عرضه می دهد خوب تر می باشد به فروش‌گاه برپایه اینترنت به نشانی https://radisstore.com/ مراجعه نمایید.
 

چهار مساله برجسته در خرید کردن آینه دکوراتیو

53

این مقاله سودمند بود ؟30

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *