نکات چیدمان اتاق خواب دنج

نکات چیدمان اتاق خواب دنج

فهرست مطالب

موارد چیدمان اتاق خواب دنج

موارد چیدمان اتاق خواب دنج

در صورتی که علاقه ی دارید اتاق خوابی دنج و ساده و صمیمی داشته بمانید نیکوتر می باشد از دکوراسیون های گرم برای اجرای داخلی اتاق خواب خویش بهره ببرید.

قصه “کنج من” و “فضای شخصی”، ماجرایی می باشد که هرگز و ابدا نمی گردد از کنارش گذشت. چه یک خانه ی غول پیکر داشته باشی و چه یک خانه ی نقلی و کوچک، ته تهش اتاق خواب مامن آرامش توست. برای همین بی نهایت با اهمیت می باشد که اتاق خوابت را جوری بچینی که حسابی دوست داشتنی و دنج باشد و جایگزین به فضایی گردد که در آن خلاقیت هایت به اوج می رسد و وضعیت مناسب می گردد.

اتاق خواب دنج

دکوراسیون اتاق خواب دنج و آرامش قسمت

دکوراسیون داخلی اتاق خواب در صورتی که به شکل گرم و پر انرژی اجرای گردد شما باید آرامش وصف ناپذیری را در فضای اتاق خواب خویش به دست آورید. اتاق خواب ها با دکوراسیون گرم فضایی بی مثل و سرشار از انرژی دارند و نیکوتر می باشد در اجرای این طرح دکوراسیون ها دقت واجب را به خرج دهید تا بتوانید فضایی مطلوب و آرامش قسمت را در اتاق خواب خویش ابداع نمایید.
 
تخت خواب:
معلوم می باشد بقیه، در یک اتاق خواب، تخت خواب اساسی ترین مقام را دارد. فضایی که نیز مکان استراحت توست و نیز بی نهایت وقت ها مکانی که ساعت ها در آن لم می‎دهی و کتاب می خوانی، با کامپیوتر شخصی ات به کارهایت می رسی و یا افکارت را بر روی کاغذ می آوری. یکی از با اهمیت ترین خصوصیات تخت خواب منظره ای می باشد که صبح ها نخستین موردی می باشد که به رویش چشم باز می کنی. برای همین جدا از جنس و رنگ تخت خواب، با اهمیت می باشد که این شاخه در کدام بخش اتاق قرار بگیرد و زاویه دیدش چطور باشد.
 
یکی از بدترین کارهایی که با تخت خواب و اگر چه منظره ی صبحگاهی می گردد کرد، گذاشتن کمد لباس روبروی آن می باشد. عالی ترین محل برای قرار گرفتن تخت، کنج اتاق می باشد. به نحوی که پنجره یا درست چسبیده به تخت خواب باشد و یا در نقطه مقابلش. جوری که صبح ها با اندکی چرخش سر، بتوانیم نور جادویی خورشید را ببینیم و بدون اینکه به نرم افزار موبایل آب و هوا در تلفنمان نگاه کنیم، اکنونِ این زمانهِ هوا را حدس بزنیم!
 
اتاق خواب دنج

چیدمان اتاق خواب دنج و دوست داشتنی

کمی رنگ به اتاق بپاشید:
برای آغاز باید یکی از دیوارهای اتاقتان را به یک رنگ دوست داشتنی مانند سبز نعنایی، خردلی روشن و یا گلبهی در بیاورید و ببینید که چگونه فضا خودبخود دلنشین و جالب می گردد. بعد نیز بروید به جست و جو خریدن تعدادی مورد رنگارنگ و اگر چه ارزان که با کمی سلیقه و هوشیاری می گردد در موردشان کلی مانور داد. یک روتختی زیبا و اعلا، تعدادی نازبالش یا کوسن با نقشه های زیبا و رنگی و یا تابلوهای کوچکی که هوشمندانه گزینش و به دیوار نصب شده اند. یادتان باشد هر چه رنگ دیوارها به جهت سفیدی می رود، می بایست در گزینش تکه هایی مانند فرش، پرده و روتختی، اکثر از رنگ استفاده کرد و اگر چه برعکس؛ هرقدر دیوارها اکثر رنگ دارند، استفاده از رنگ های خنثی مانند طوسی، بژ و سفید در گزینش اکسسوری ها جالب تر خواهد بود.
 
پاتختی:
برای گزینش پاتختی تا باید به جست و جو نقشه های کوچک تر و مینیمال تر بروید. گاهی مانند این نگاره، پاتختی شما می تواند نقش میز تحریر را نیز بازی کند و گاهی پاتختی شما فقط یک شلف راحت و دوست داشتنی خواهد بود.
 
برای اجرای دکوراسیون داخلی اتاق خواب گرم می بایست از رنگ های گرم و مطلوب برای کفپوش و دیوار ها و مبلمان و پرده و روتختی بهره ببرید تا احساس امنیت در فضای اتاق خواب منزل شما ابداع گردد. رنگ های سفید خامه ای گرم و کل طیف های رنگ قهوه ای و کل طیف های رنگ زرد و طیف های نارنجی و رنگ قرمز مات برای اجرای داخلی اتاق خواب گرم مطلوب می باشند از این رو شما باید از اتاق خواب نارنجی، اتاق خواب قهوه ای و اتاق خواب قرمز و … برای اجرای داخلی اتاق خواب های گرم بهره ببرید.

دکوراسیون شیک و جالب برای اتاق خواب دنج

2.912

این مقاله سودمند بود ؟75

مسلماً بخوانید : اتاق خواب هایی به رنگ سبز
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *