خواص انواع چغندر

خواص نوع های چغندر نظرات در زمینه مزه چغندر گوناگون هست؛ بعضی از اشخاص به طعم شیرین چغندر را دوست دارند در صورتی که بعضی

مشاهده مطلب
فواید و مضرات غذای تند چیست؟!

فواید و مضرات غذای تند چیست؟!

محاسن متشکرم خسران‌ها غذای پرادویه چیست؟! وفور از ناس نیکو‌خصوص شهروند چین‌ها متشکرم نیز اندوه‌وطنانمان دره شهرهای جنوبی ایران غذای پرادویه صهبا‌لایق، چون مزه شدت

مشاهده مطلب
نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و اهمیت صداها در آن

نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و اهمیت صداها در آن

فهرست مطالب

موارد قابل توجه ساخت دکوراسیون داخلی رستوران و ضرورت صداها در آن

موارد قابل توجه ساخت دکوراسیون داخلی رستوران و ضرورت صداها در آن

از بین کل عناصر ساخت داخلی رستوران، صوت به تعادل ظریفی احتیاج دارد. صدای بیشتر از مقدار بلند را اشخاص نمی توانند بشنوند و بیشتر از مقدار کم مهمان را مضطرب خواهد کرد. افق درست آهنگ در رستوران چطور می باشد؟

به قسمت 4 از پنج دسته قسمت روان شناسی ساخت داخلی رستوران خوش آمدید. در این قسمت از جهان مد نمناک در تداوم بحش روانشناسی ساخت دکوراسیون داخلی رستوران ، ما اثرات آوا در رستوران را بر فهم غذا و نوشیدنی، و چگونگی نتیجه آن بر رفتار خریداران رستوران را وارسی خواهیم کرد.

طراحی داخلی رستوران

صدا و آهنگ چه نقشی در ساخت داخلی رستوران دارند؟

هنگامی که صدا در رستوران نقش مثبتی در جذابیت ساخت داخلی و جذب مخاطب ایفا می کند

در سال 2011، وارسی زاگات از بیشتر از 47،000 خواننده نشان داد که سر و صدای رستوران دومین شکایت مشترک خریداران می باشد که فقط پس از خدمت های ضعیف اطلاق می گردد. دلایل خیلی برای خلق صدای بیشتر از مقدار وجود دارد:

  • پلن معماری ضعیف و ساخت داخلی که در آن ژنراتورهای صدا و تقویت کننده های صدا با هم دیگر مواجه می شوند. استفاده از سطوح سخت که موجب تقویت صدا می شوند.
  • آشپزخونه باز.
  • آهنگ زنده.
  • فضاهای شلوغ که در آن مخاطب ها بی نهایت محکم به نیز چسبیده اند.

رستوران شلوغ

نتیجه صدای بیشتر از مقدار رستوران بر خریداران

اگر چه، در صورتی که اشخاص به خاطر سر و صدا نتوانند صدای هم دیگر را بشنوند، صدایشان را بالا می بردند، که به نوبه خویش افق صدا را ولو زیادتر فزونی می دهد – این اثرلومبارد نامیده می گردد. ، افسر ارشد رستوران مجموعه مهمان نوازی میدان انجمن، می گوید که هنر صحبت را نمی توان انکار کرد و گفت:” آدم ها برای اجتماعی شدن غذا می خورند.” احتمالاً ولو قابل توجه تر:صدای بلند در اصل اشخاص را از بو کشیدن و چشیدن غذاها منحرف می کند.

در صورتی که می خواهید شام دلپذیر داشته شوید، جایی که هیچ کس فریاد نمی زند، لکن هم زمان می خواهید حس نمایید که در پوششی اجتماعی هستید. می بایست طوری به نظر برسد که سیر شده اید.” پس بیرون عالی می بایست مثل به یک گردهمایی در خانه باشد:فرش، پرده ها و پارچه های رومیزی وجود دارد که تمام آنان بعضی از صداها را جذب می کنند، پس مجبور نیستید فریاد بزنید تا از سر میز گوش داده شوید. در صورتی که در اکنون ساخت رستورانی شیک هستید، این نباید مورد باشد، کتان مناسب مطلوب می باشد.

طراحی داخلی رستوران مدرن

ضرورت صدا در ساخت داخلی رستوران

چه شغل شخصی دیگر می تواند تمام گردد؟

در نظر بگیرید که آیا آشپزخانه ای باز می خواهید یا نه. در صورتی که این شغل را نمایید، برنامه های احتمالی برای هنگامی که صدا بی نهایت بلند گردد، داشته شوید. دیوارهای بلند صدا را نگه می دارند ، خصوصاً در صورتی که پشتشان عایق باشد.

به سقف های بلند، تیرک، و گچ صوتی متخلخل که صدا را جذب می کنند نگاه نمایید. در صورتی که باید قیمت آن را بپردازید، بودجه گذاری در یک میکروفون و نظام سخنگو را در نظر بگیرید که سرو صدا اتاق را بر مبنای آن تنظیم می کند. در صورتی که سر و صدا جاده نگران کننده می باشد شاید به عایقی برای دیوارها و درها احتیاج داشته شوید.

آهنگ زنده به صورت یک نوازنده پیانو یک مسیر حل آسان و واضح می باشد ، صدای ظریف و پراکنده آن هم گام با صدای کم آرامش قسمت می باشد . گذاشتن پیانو در نزدیکی در ورودی به تنظیم سریع آهنگ یاری خواهد کرد.

روشن نگاه داشتن چراغ ها در طرف تیره تر مسیر شخصی دیگر برای خلق فضایی صمیمی و آرام قسمت می باشد همانطور که در مطلب قبلی در خصوص نورپردازی رستوران اشاره کردیم، بیرون آرام موجب می گردد مخاطب زیادتر غذا بخورد.

موسیقی در رستوران

مقدار صدا و آهنگ از موارد قابل توجه در ساخت داخلی رستوران

صدا در رستوران مکرر نامناسب نیست

در صورتی که با جمعیت عمومی موافق هستید که در اکثراً رستوران ها صدا بی نهایت بلند می باشد پس شاید متناقض به نظر برسد که بعضی صاحب ها رستوران ها و سرآشپزها در اصل به پیوست سر و صدا می باشند. چرا این طور می باشد؟ آنان بر این باورند که این مطلب نشان می دهد که این موسسه پرطرفدار می باشد و احساس مهمان نوازی را به هم گام دارد.

در صورتی که چه جای مذاکره و جدل وجود دارد، شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه بیرون پر سر و صدا واقعا سودآور می باشد. آهنگ تند موجب می گردد که مخاطب ها کم تر حرف بزنند، زیادتر غذا مصرف کنند و زودتر بیرون را ترک کنند. این نقشه ولو برای نوشیدنی ها نیز سودمند بنظر می رسد. مطالعه ای آهنگ روی نوشیدنی ها نشان داد که آدم ها وقتی که آهنگ گوش می دهند زیادتر علاقه به نوشیدن موردی دارند تا در زمان سکوت.

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ

نقش خوب صدای افزون رستوران در جذب خریداران

هنگامی که رستوران زیاد ساکت می باشد

از طرف سایر، می توانیم ببینیم که چرا صاحب ها رستوران ها تقریباً به سوی سر و صدا کشیده شده اند. یک رستوران زیاد ساکت این احساس را می دهد که هیچ کس دوست ندارد به آنجا برود. در صورتی که میهمانان وارد شوند، صداهای زیاد کمی شاید موجب پرت شدن حواس شان گردد، به طوری که آنان بیشتر از مقدار به صدای بقیه ظروف غذا و گفت و گو دیگران گوش می دهند.

میزان درست و به جای سر و صدا نیز چنین به پر کردن حواس دیگران یاری می کند، شبیه غذا خوردن تلاش اجتماعی می باشد، هر کاری که رستوران می تواند تمام دهد تا تعاملات را آسان نگه دارد. سر و صدای پس عرصه نوعی حریم خصوصی خلق می کند:در صورتی که مهمانان نمی توانند آنچه را که رستوران ها در خصوص آن بحث می کنند فهم کنند، به اندازه ای حس آسانی خواهند کرد که به بحث های خویش تداوم دهند.

 

ساخت داخلی پیروز رستوران و نقش صدا در جذب مخاطب

3.33

این مقاله سودمند بود ؟21

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *