غذای کالری منفی چیست؟

غذای کالری بد چیست؟ مجموع‌ی ما گوش داده‌ایم که خوردن غذاهایی که کالری بد دارند، می‌تواند یک برنامه مناسب غذایی باشد. ولی این غذاها دقیقا

مشاهده مطلب
نکات مهم در مورد نظافت و مراقبت از کفپوش های لمینتی

نکات مهم در مورد نظافت و مراقبت از کفپوش های لمینتی

فهرست مطالب

موارد پر اهمیت در زمینه نظافت و مراقبت از کفپوش های لمینتی

موارد پر اهمیت در زمینه نظافت و مراقبت از کفپوش های لمینتی

کفپوش لمینت در دیزاین های گوناگون که اخیراً طرفداران خیلی پیدا نموده هست به منزله لایه محافظتی برای کف خانه میباشد که جنبه تزیینی نیز دارد و از این برای مراقبت و نگهداری از این کفپوش ها می تواند عمر آنان را تکثیر دهد .
کفپوش های لمینیتی در هرخانه موجب زیبایی چشمگیری می شوند ، و پس از نصب آن در خانه تان سعی براین دارید که از آنان به مناسب ترین نحو نگهداری و مراقبت نمایید تا عمر آن به بلند باشد و به جز آن سعی براین نداشته بمانید که آنان را ازای نمایید .

آنچه می بایست در وقت خریداری و گزینش کفپوش لمینت توجه نمایید

در زمان خریداری کفپوش های لمینیتی توجه نمایید که بالای کفپوش هایتان ، لایه ی محافظی وجود داشته باشد که این لایه روی لایه ی تزیینی کفپوش قرار دارد و از آن در مقابل خطرات مراقبت می کند . این لایه که از کفپوش محافظت می کند بسته به مرغوبیت کفپوش نصب می گردد .
کفپوش لمینت

موارد پر اهمیت در زمینه کفپوش لمینت

طریق طریق تمیز کردن کفپوش لمینت

در باقی مطلب این قسمت از جهان مد نمناک هدف داریم تا طریق های مراقبت از کفپوش های لمینیتی را به شما شناسایی کنیم .  
 

تمیز نگه داشتن کفپوش های لمینیتی از گردوخاک و زباله ها

گردو خاک دشمن کفپوش ها می باشند و با ماندگاری بیشتر روی کفپوش موجب خراب شدن آنان می گردد و یا به خراشیده شدن آنان منتهی می گردد . آب هم یکی از دشمنان کفپوش ها میباشد .
برای این کنش توصیه می گردد که هر روز با یک طی با تقریب خشک و نرم آنرا تمیز نمایید تا صدمه ایی به کفپوش وارد نشود .
شما باید از یک نوع برس هایی که برجسته تمیز کردن کفپوش ها می باشند بهره ببرید تا از آسیب رساندن به این کفپوش ها پیشگیری گردد .
برای عدم جمع شدن گرد و غبار در روی کفپوش ها باید از موکت ها و فرش بهره ببرید تا مقدار گرد و غبار کم شدن یابد . ایضاً باید از پا دری ها برای این که با پای آلوده وارد خانه نشوید بهره ببرید تا ار تجمع گرد و غبار بر روی کفپوش پیشگیری گردد
 

درست پاک کردن کفپوش لمینت ها پر اهمیت هست

برای پاک کردن کفپوش های لمینیتی باید از طی و برس های برجسته تمیز کردن این کفپوش ها بهره ببرید . الیاف در دسترس در طی با رطوبت اندازه می توانند سریعاً گرد و غبار را جذب کنند و به جز آن نیازی به جابجایی کفپوش ها نداشته بمانید .
کفپوش لمینت

موارد پر اهمیت برای مراقبت از کفپوش لمینت

در صورتی که کفپوش های شما چسبناک شده اند باید برای تمیز کردن آنان از طی های میکروفیبر بهره ببرید به گونه ایی که مقداری مرطوب باشند و ضمناً باید با آب و صابون هم باید کفپوش هایتان را تمیز نمایید اما برای استفاده از این روش می بایست توجه نمایید که به میزان اندازه بهره ببرید و در غیر این شکل به کفپوش هایتان صدمه خواهید زد و می بایست آنهارا جابجایی نمایید .
 

بر طرف بوی نامناسب از کفپوش های لمینتی

برای از بین بردن بوهای زمخت باید از جند سود بهره ببرید که در باقی مطلب ما به شما شناسایی می کنیم :
باید از پاک کننده های پنجره یا سرکه برای پاک کردن لکه ها از روی کفپوش ها بهره ببرید و برای استفاده از این دو مورد باید از پارچه های میکروفیبر بهره ببرید به گونه ایی که کمی آنرا مرطوب نمایید و ضمناً بهره ببرید .
طریق حل استفاده از پاک کننده های پنجره هم از مناسب ترین طریق حل ها انگاشته می گردد و در زمان استفاده از این اعتماد ثمر کنید که پیش از پاک کردن کفپوش ها به این ابزار ، طی شما تماماً خشک باشد . 
دقت:هیچ گاه از محصول های ساینده یا محصولاتی که با استفاده از آنان خراش روی کفپوش می اندازند ، استفاده نکنید و در غیر این شکل می بایست گفپوش هایتان را تحول دهید .

کفپوش خانه شما لمینت هست؟ پس مسلماً بخوانید

55

این مقاله سودمند بود ؟50

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *