موارد مربوط به دکوراسیون در صحبت روانشناسی ساخت داخلی رستوران
موارد مربوط به دکوراسیون در صحبت روانشناسی ساخت داخلی رستوران
فضایی پر زرق و برق و نفس گیری که رستوران ها را به خویش اختصاص می دهد رویای صاحب رستوران را محقق می سازد . با این اکنون، معمار یا گرافیست داخلی، هم یاری می کند فضای داخلی زیبا داشته بمانید . در حقیقت بعضی از شاخص ترین عناصر معماری داخلی رستوران نادیده گرفته می شوند.
در دسته روانشناسی ساخت داخلی رستوران در جهان مد نمناک از 4 قسمت عبور کردیم و حالا به قسمت واپسین در عرصه روان شناسی ساخت داخلی رستوران عالی خوش آمدید. در این مطلب، ما مولفه های متفاوت ساخت رستوران و راه تاثیرگذاری آنان بر تجربه و رفتار رستوران ها را مورد صحبت قرار خواهیم داد.
ضرورت دکوراسیون در ساخت داخلی رستوران
شاخص ترین رکن ساخت داخلی رستوران
همانطور که قبلا در قسمت قبلی صحبت کردیم، رستوران ها نمی توانند پاسخگوی کل باشند. در مقابل، آنان نگاره روشنی از اینکه مخاطب مذکور آنان کیست، دارند. برای جو سمپسون، رئیس خلاق استودیوی ساخت رستوران، مخاطب شاخص ترین عامل در ساخت یک رستوران یا کافی شاپ هست و اینکه چگونه می خواهیم آنان را جذب کنیم با این تصمیم راسخ، باید آغاز به ساختن برند در اطراف نقطه نظر مخاطب و تجربه ای که برای آنان ابداع خواهد کرد، نمایید.
مخاطب شاخص ترین عامل در ساخت یک رستوران
قصه ساخت رستوران
تام مدیر و رئیس خلاق کمپانی ساخت داخلی هست. به نقل از او، در اول دو مورد وجود دارد که در اول ساخت یک رستوران در نظر گرفته می گردد.اولی دانسته و قصه ، پشت ساخت هست، برای ما شاخص هست که یقین ثمر کنیم که یک روایت قدرتمند وجود دارد که از مسیر جزئیات ساخت پایان می گردد، یقین از اینکه هر یک از جزئیات نقش خویش را ایفا می کند، لکن بدون اینکه بی تدبیر یا غیر مهم باشند
یک عمل شاخص برای صورت دهی و تقویت روایت، این هست که از مخاطب خویش بپرسید:” چه عمل می نمایید؟ تو کی هستی؟ و “چرا این عمل را می کنی؟”جیم سالیوان از سری پرل بر این مبحث پافشاری دارد که اینها چقدر بر پیشرفت رستوران شاخص هست، چرا که آنان دچار بحران نام و نشان شده اند. آنان نمی دانند چه کسی می باشند.”گرایش شان چیست؟ و جز کدام سری اشخاص می باشند معرفی سلایق مخاطب به رونق تجارت می انجامد؟
ساخت داخلی رستوران شیک و حرفه ای
قسمت بعدی ساخت داخلی رستوران:سود برداری
مورد دوم، که به همان اندازه برای خریداران شاخص هست، سود برداری نام دارد پرسش های مهمی می پرسند:” مهمانان چطور به رستوران می رسند؟ غذا چه مسیری را از آشپزخانه تا میز مهمانان طی می کند و چطور آن را تحویل می دهد؟
در صورتی که رستورانی به درست بودن عمل نکند – شاخص نیست که چقدر زیباست، هیچ موقع پیروز نخواهد بود.” سمپسون موافق هست که:” محل کل عناصر، از فضاهای گردش، تا نشستن، همگی به سود برداری فضا هم یاری می کنند. در صورتی که بشر نتوانند نوشیدنی بخورند و یا غذا سفت و سرد باشد، پس فضا اهمیتی ندارد و روی کسب وکار نتیجه می گذارد.”
نتیجه فضای رستوران بر جذب مخاطب
در اینجا بعضی از موارد عملی ساخت داخلی رستوران در نظر گرفته می گردد:
1. قاعده کلی تقسیم فضا این هست که فضای غذاخوری 60 % فضا را اشغال کند، در صورتی که آشپزخانه، انبار و سرویس های بهداشتی 40 درصد باقیمانده را خرج می کنند.
2. فاصله گذاری بین میزها می بایست کافی باشد تا آسان تر بتواند حرکت کند. با این اکنون، این مبحث بسته به نوع رستوران معانی متفاوتی دارد. در صورتی که در اکنون ابداع یک سالن غذاخوری درست هستید، 20 فوت مربع به ازای هر شخص – یک قاعده درست هست. برای رستوران های فست فود، تنها به 10 متر مربع برای هر شخص احتیاج دارید.
3. به دلایل واضحی مخاطب و پرسنل می بایست دیده شوند :مخاطب می بایست حالت کند که هر احتیاج آنان را می توان در نخستین هنگام ممکن مورد دقت قرار داد، در صورتی که کارکنان می بایست بتوانند نیازهای خریداران را تدارک کنند. این یک مورد شاخص در هنگام متعادل کردن حریم خصوصی و باز بودن چیدمان هست.
4. روند فعلی این هست که ایستگاه های کارگزار و میزهای میزبان نداشته باشند، که برای یک تجربه جامع تر و ترافیک روان گردان ساخته می شوند. با این اکنون، مزایای غیرقابل انکار داشتن این ادوات در نزد پرسنل وجود دارد – پس در صورتی که شما از عبارت آنان هستید، یقین ثمر نمایید که آنان در مناطقی می باشند که کم ترین ترافیک مخاطب را دارند. به منزله نمونه، ایستگاه های کارگزار را در نزدیکی دستشویی قرار ندهید. مرکز غذا خوری مکان ایده آلی برای آن هست.
چگونگی چیدمان میزها در فضای رستوران
ساخت سرویس بهداشتی رستوران :
آنان می بایست به آسانی معین باشند نظیر درخواست برای رفتن به سرویس بهداشتی امکان دارد برای میهمانان ناراحت کننده باشد. در صورتی که پشت دیوارها یا راهروها قرار داشته باشند، تابلوهایی که دیدن آنان را ساده می کند هم یاری جلال خواهد بود. سرویس های بهداشتی را در کنار آشپزخانه قرار ندهید:نظیر عمل غیر بهداشتی هست و خریداران اندیشه می کنند که در صورتی که آشپزخانه درست کنار دستشویی باشد امکان دارد غذا کثیف باشد.
نورپردازی رستوران :
اگر چه، ضمناً دارای چندین ملاحظات عملی در کنار زیبایی شناسی هست. آنان می بایست ایمن و پایین نگه داشتن، ساده کنترل در طول روز باشند و می بایست بالاترین استانداردهای انرژی ممکن را برآورده کنند.
مقدار واقعی نورپردازی در رستوران
ترافیک در ساخت داخلی رستوران :
یکی از عناصر اساسی ساخت داخلی رستوران هست و ما می بایست سریعاً شما را گرفتن کنیم و سریعاً به شما خدمت کنیم، پس جریان برای مخاطب و پرسنل حیاتی هست.” در صورتی که یک ورودی واقعا برتر داشته بمانید، میز میزبان می بایست دائم کنار باشد. این عمل به خریداران این قابلیت را می دهد که بدون مزاحمت برقرار بمانند در صورتی که شما به افرادی که جدید وارد شده اند هم یاری نمایید.
معماری در ساخت داخلی رستوران :
ضمناً نقش مهمی در فضا ساخت داخلی رستوران و در ثمر رفتارهای خریداران بازی می کند. از آنجا که کل رستوران ها می خواهند نتیجه نخستین نیکی داشته باشند، ساخت ورودی رستوران خیلی شاخص هست. با این اکنون، جذاب هست که دقت داشته بمانید که چطور بعضی از موسسات دارای ورودی های چندگانه مختلف می باشند، لکن به طور مشابه از تجربیات خوشی می برند.
قواعد و موارد ساخت معماری داخلی رستوران
موزیک رستوران :
با ریتم کم، نور ضعیف، و رنگ های گرم کل خریداران را به استراحت، درنگ، و سفارش دسر، قهوه و یا نوشیدنی دعوت می کنند. باید این رفتار را ضمناً با صندلی های آسان که یک دوره دراز می نشینید، تشویق نمایید. از طرف بعدی، تا به اکنون معطوف شده اید که رستوران های فست فود صندلی های آسانی دارند مطمئن بمانید که این عمل عمدی هست
ما امیدواریم که از سری پنج قسمت ما در عرصه روان شناسی ساخت داخلی رستوران خوشی ببرید! در صورتی که قسمت های قبلی را نخوانده اید، باید قسمت 1 (رنگ)، 2 (رایحه)، 3 (نورپردازی)و 4 را در همین سری بندی در جهان مد نمناک دیدن نمایید.
موارد آسان اما نتیجه گذار دکوراسیون در ساخت داخلی رستوران
4.26