نکاتی مهم برای زیباتر شدن خانه

نکاتی مهم برای زیباتر شدن خانه

فهرست مطالب

مواردی قابل توجه برای زیباتر شدن خانه

مواردی قابل توجه برای زیباتر شدن خانه

شما توانایی دارید با استفاده از موارد کلیدی و زیاد آسان خانه ای زیبا با دکوراسیون شیک و جالب داشته بمانید که در آن حالت آرامش کنید .ما در اینجا به بعضی از این موارد کلیدی پرداخته ایم:

ترفند هایی برای زیبا تر شدن خانه

1- سقف های بلند دائم زیباتر به نظر می رسد. نیکوتر هست برای آن که ارتفاع سقف تا کف زمین زیادتر به نظر برسد چوب پرده را نزدیک به سقف نصب نمایید و پرده هم تا کف زمین آویزان باشد. سعی نمایید پرده تنها عرض پنجره را بپوشاند که در این شکل خانه باشکوه تر و غول پیکر تر به چشم می آید.

2- چیدمان خانه با مدل های مختلف ابزار چوبی دائم زیباست اما این مساله قابل ذکر هست که چیدمان خانه با یک رنگ از چوب فضای خانه را بسته و بی روح می کند. سپس نیکوتر هست از طیف های متفاوت چوب که رنگ هایی نزدیک به نیز دارند در خانه بهره ببرید .

3- نیکوتر هست فرش یا قالیچه ای که برای پوشش کف در نظر می گیرید به  اندازه باشد به این معنا که حدود 50 تا 60 سانتی متر از اطراف میز وسط مبلمان بیرون زده باشد. در غیر این شکل فضای خانه از صورت و فرم زیبای خویش خارج می گردد .

4- سعی نمایید از رنگ های بی روح برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نکنید؛ چون رنگ ها به خانه عمق و وسعت می بخشند. در شکل قرار گرفتن در چنین فضایی، دیوارهای خانه را با تابلوها و با تصاویری شاد و هم ابزار رنگی تزیین نمایید.

5- مبلمان را در خانه به صورتی متعادل بچینید که در هر جهت از مبلمان 50سانتی متر فضا برای رفت و آمد ساکنان وجود داشته باشد. در کنار این گذاشتن آباژوری غول پیکر در یک بخش از این فضا، زیاد خانه را زیبا می کند. نیکوتر هست مبلمان به طور همه به دیوارها نچسبد.

6- گذاشتن کتاب ها به شکل مرتب روی میزهای عسلی یا میزهای کناری کاناپه ها فضایی زیبا و فرهنگی خلق می کند. نیکوتر هست جلدهای کاغذی از کتاب ها جدا گردد و کتاب ها با رنگ و برنامه و نقوش برگزیده خویش قرار داده گردد که در این شکل زیباتر به نظر می رسد.

7- کوسن ها از عبارت ابزار تزیینی مبلمان هست که در زیبا جلوه کردن مبل ها نتیجه گذار هست. نیکوتر هست شمار محدودی کوسن روی مبلمان استفاده گردد چون در شکل گذاشتن شمار بسیاری کوسن روی مبلمان، زیبایی و رنگ و برنامه مبلمان دیده نمی گردد.

8- گذاشتن آینه های غول پیکر با صورت و شمایل زیبا به خانه شما روح می بخشد و به بیننده وسعت دید می دهد. سپس دائم بخشی از خانه را برای گذاشتن آینه اختصاص دهید تا از بازتاب نور و رنگ در فضای خانه خوشی ببرید.

9-زمان خریداری مبلمان به فضای خانه دقت نمایید. طراح ها چیدمان خانه بر این عقیده اند که مبلمان می بایست دو سوم از فضای خانه را پرکند و یک سوم برای رفت و آمد راحت خالی باشد. در غیر این شکل خانه علاوه بر این که کوچک به نظر می رسد دائم بی نظم و شلوغ هست.

10- گذاشتن گل و گیاه دائم به خانه زیبایی می بخشد ولی گذاشتن بیشتر از اندازه گل و گیاه فضا را بسته و دلگیر می کند. در صورتی که مشتاق به گذاشتن گل و گیاه در خانه هستید نیکوتر هست فقط فضای کوچکی را به این عمل اختصاص دهید.
 

ترفندهایی برای زیباتر شدن خانه

3.681

این مقاله سودمند بود ؟5823

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *