نکاتی برای چیدمان دکوراسیون منزل

نکاتی برای چیدمان دکوراسیون منزل

فهرست مطالب

مواردی برای چیدمان دکوراسیون منزل

مواردی برای چیدمان دکوراسیون منزل

امروزه با وجود خانه های آپارتمانی و کوچک خوب تر می باشد از فنون چیدمان استفاده کنیم تا خوب تر بتوانیم از فضاهای کوچک منزل استفاده کنیم و منزلی زیبا و بدون شکل ها داشته باشیم.در این قسمت از جهان مد نمناک هدف داریم به تعدادی مساله آسان اما تاثیرگذار در چیدمان منزل اشاره کنیم ، با ما همقدم شوید.

موارد ابتدایی و با اهمیت چیدمان منزل

1. رنگ دیوار : هزاران رنگ با سایه های گوناگون وجود دارد و از خانه به خانه بعدی مختلف می باشد و رنگ دیوار می بایست با پرده ، فرش و تابلو مطلوب باشد.

نکات چیدمان منزل

2. ابزار به مقدار معمول : در صورتی که پول کمی دارید از ابزار کمتری بهره ببرید و کافی نیست خانه را شلوغ نمایید. سعی نمایید ابزار با کیفیتی تهیه نمایید و به کمیت آن دقت نکنید.

3. نصب تابلو های هنری در ارتفاع مطلوب : تابلو ها و تصویر ها را در ارتفاع مطلوب 57 تا 60 اینچی نصب نمایید.

4. ساخت مرکز دقت : اتاق نشیمن را مرکز دقت قرار دهید و سعی نمایید با وسایلی آن محل را زیباتر نمایید.

5. ملاحضه راه دید : راه دید را معین نمایید و از اتاقی به اتاق بعدی تعیین نمایید و نقطه دید را در یک محل متوجه نمایید.

6. ویرایش ابزار : ابزار افزوده را اطراف خانه قرار ندهید و آنان را به دیوار آویزان نکنید، خوب تر می باشد محل شخصی دیگر برای ابزار های اضافی پیدا نمایید.

7. تناسب ابزار : امکان دارد ابزار ای در مغازه نیکو بنظر برسد ولی زمانی به منزل می آورید متناسب با اندازه منزلتان نیست، یا بی نهایت غول پیکر می باشد یا بی نهایت کوچک.

8. الهام گرفتن از خلاقیت ها : منزل پیاده سازی شده خانه ای حرفه ای تعریف شده، ولی داشتن یک مشاور یاری بسیاری را در تهیه و چیدمان ابزار می کند در ضمن در صورتی که گاهی اوقات برای آن فضا مطلوب نباشد.

9. استفاده از لامپ : مکان نشستن در آشپزخانه و کابینت ها با نور پر گردد،یک چراغ در مرکز خانه اثر چندانی در نور افکنی منزل ندارد.

نکات چیدمان منزل

مشاوره های آسان پیاده سازی دکوراسیون داخلی و موارد چیدمان منزل

موارد با اهمیت چیدمان منزل برای همه خانه ها

3.99

این مقاله سودمند بود ؟72

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *