آرامش در اتاق خواب

آرامش در اتاق خواب

آرامش در اتاق خواب آرامش در اتاق خواب از تماشای تلویزیون در ساعات نزدیک به لحظه خواب یا در وقتی که در رختخواب هستید اجتناب نمایید. نیکوتر

مشاهده مطلب
نصب تابلو و قاب عکس بدون آسیب به دیوار

نصب تابلو و قاب عکس بدون آسیب به دیوار

فهرست مطالب

نصب تابلو و قاب تصویر بدون آسیب به دیوار

نصب تابلو و قاب تصویر بدون آسیب به دیوار

قابلیت آویزان کردن تصاویر مورد تمایل بدون خراب کردن دیوار وجود دارد و ساده و مقرون به صرفه هم هست. در صورتی که نقاشی یا هنر دیواری شخصی دیگر دارید ، ما یک پیشنهاد عالی در این قسمت از جهان مد نمناک عرضه می دهیم تا جلوه خاصی به خانه دهید و تصاویر را بدون خراب شدن رنگ یا گچ بر روی دیوار خویش آویزان نمایید.

دلایل بسیاری وجود دارد که شاید از آسیب دیدن دیوارها نگران شوید و در آویزان کردن هر شی ای تردید داشته بمانید پس نیکوتر هست راههای آویزان کردن تصاویر بدون خراب کردن دیوار را بیاموزید.

قلاب های چسبی

قلاب های چسبی معروفی وجود دارد که باید به دیوار وصل نمایید تنها می بایست به دلیل داشته بمانید که تابلوها زیادتر از 5 کیلو نباشند. آنان یک گزینه زیاد آسان اند که باید برای آویز کردن چوب لباسی، جواهرات، حوله و کیف وجه هم بهره ببرید.

قلاب های چسبی

آویز تصویر

آویز تصویر قلاب های پلاستیکی کوچک با دو تا سه دندان می باشند. در این مورد دیوار می بایست از گچ یا مقوا ساخته شده باشد و برای وارد کردن دندانه ها به دیوار تنها به چکش نیازاست.

آنان می توانند تا حدود 5 کیلو وزن را تحمل کنند، لیکن در صورتی که 2 قلاب را کنار نیز قرار دهید ، باید یک تابلو تا حدود 10 کیلو را آویزان نمایید و وقتی که قاب را برمی دارید ، خواهید دید که آسیب به دیوار کمتر هست.

آویز بدون علامت

اگرچه آنان به همان شیوه قبلی عمل می کنند، لیکن شمایل آنان مختلف و از 3 میخ کوچک تشکیل شده هست که به یک دستگاه پلاستیکی متصل شده اند و سوراخ های عمیقی دارند.

نوارهای چسبی

این نوارها زیاد قدرتمند می باشند و از قاب هایی با وزن متوسط پشتیبانی می کنند با این اکنون، وقتی که برداشته می شوند، می توانند به رنگ یا کاغذ دیواری آسیب برسانند. نوارهای چسب تبدیل بدی نیستند لیکن استفاده از آنان روی کاشی ها توصیه می گردد چون که زمانی چسب برداشته گردد، شاید اثر هایی به جا بگذارد.

نوارهای چسبی

چسب

باید به پیوست چسب خاصی بمانید که مانند سیلیکون هست و بصورت تویوپی فروخته می گردد. این چاره عالی هست در صورتی که می خواهید تصاویر و اشیاء سایر را روی کاشی ، شیشه و بقیه سطوح مشابه آویزان نمایید.

می بایست چسب را در هر گوشه عکس بزنید و آن را روی دیوار قرار دهید ، تعدادی ثانیه صبر نمایید تا مکرر آویزان گردد. زمانی عکس را بر می دارید ، برقرار مانده های چسب به آسانی پاک می شوند.

چسب دو جانبه

چسب های دو جانبه یک تبدیل زیاد پر مصرف و ساده برای نصب تابلو و تصویر ها می باشند. آنان اشکال مختلفی دارند و مقاوم ترین آنان می تواند تا وزن 7 کیلو را تحمل کند.

قفسه ها

ما حول قفسه هایی بحث نمی کنیم که می بایست خودتان بخرید و آنان را در جایی قرار دهید ، بلکه تاقچه های طبیعی می باشند که باید در خانه پیدا نمایید نظیر ، روی شومینه ، روی مبل یا بالای میز تزئینی.

قاب عکس روی طاقچه

آویز ریسمان از گچ بری

خانه های تاریخی عموماًً پر از گچ بری هایی می باشند که برای آویزان کردن ریسمان با قلاب به شمایل S و صنایع دستی مطلوب هست. در صورتی که خانه شما گچ بری داخلی ندارد، باید از یک ریل تصویر بهره ببرید.

مبلمان مشبک

در صورتی که واقعاً می خواهید تصویر های خویش را بدون آسیب به دیوار در معرض نشان دادن بگذارید از مبلمان مشبک بهره ببرید و از پشت این نوع مبل یا تخت برای آویزان کردن قاب مصرف ببرید.

تخته های سوراخ دار

از آنجا که این تخته ها پر از سوراخ می باشند واجب نیست که با چکش روی دیوار سوراخ ساخت نمایید تنها آویز بخرید، بعد از آن بخش پشتی قاب خویش را به جایی که می خواهید بچسبانید.

تخته های سوراخ دار

نصب تابلو اعلانات

آیا راهی برای پیشگیری از حفره های ناخواسته وجود دارد؟ روی همه دیوار یک تخته چوب پنبه ای بزنید تا بتوانید بدون ساخت هیچ گونه علامت دائمی، روی آن سنجاق بزنید.

موارد و ایده هایی برای نصب تصاویر

حال که می دانید چطور باید تصاویر را بدون خراب کردن دیوار آویزان نمایید، مواردی را حول طریقه زیباتر به نظر دست یابی آنان گویش می کنیم. محل دقیق، چگونگی ترتیب آنان در شکل وجود بیشتر از یک تابلو و ارتفاع ایده آل جزئیاتی می باشند که در صورتی که بدانیم چطور آنان را به وضوح رعایت کنیم دکوراسیون مناسب تری خواهیم داشت.

  • نقطه ای که می خواهید قاب را آویزان نمایید معین و ببینید حلقه یا سیم دارد حول نخست، از بالای قاب به حلقه و از حلقه به پایین اندازه بگیرید بعد از آن این اندازه گیری ها را به دیوار منتقل نموده و محلی را که حلقه قرار دارد معین نمایید. حول ارتفاعی که تصویر ها می بایست آویزان شوند، می توان بعضی پارامترهای اصلی را تعیین کرد. مساله نیکو این هست که مربع و مستطیل هایی را به اندازه تصویر هایی که می خواهید آویزان نمایید برش دهید و با نوار به دیوار بچسبانید این به شما ایده ای می دهد که ظاهر اساسی چطور خواهد بود.
  • قاب تصویر می بایست درست بالای مساحت چشم باشد به عنوان مثال ، در صورتی که می خواهید نقاشی را بالای تخت خویش قرار دهید ، آثار هنری می بایست نزدیکتر به سقف ، حدود 30 سانتی متر باشند.
  • فاصله بین تابلو و قاب تصویر هایی که روی دیوار نصب می نمایید می بایست بین 5 تا 10 سانتی متر باشد به همین خاطر توصیه می کنیم پیش از ساخت سوراخ روی دیوار از ترفند تصاویر ساخته شده با کاغذ بهره ببرید.

نکات نصب قاب عکس

قابلیت آویزان کردن تصاویر بدون خراب کردن دیوار وجود دارد؟

همانطور که اطلاق شد گزینه های بسیاری برای آویزان کردن قاب ها بدون خرابی دیوار وجود دارد مسلماًً در این بین مطلوب ترین تکنیک را برای ، تصاویر و دیوارهای خویش خواهید یافت.

به یاد داشته بمانید که مکرر می بایست تعادل را رعایت نمایید در صورتی که چندین تصویر یا اشیا را آویزان نموده اید. یک چیدمان افقی برای راهروها یا برای دیوار بالای جایی که کاناپه قرار دارد ایده آل هست. مکرر سعی نمایید حول شکل ها ، بافتها و رنگها هماهنگی داشته بمانید.

نصب تابلو و قاب تصویر بدون میخ یا آسیب به دیوار

3.36

این مقاله سودمند بود ؟42

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *