مواردی از دکوراسیون خانه که بیشتر مورد توجه میهمانان است

مواردی از دکوراسیون خانه که بیشتر مورد توجه میهمانان است

فهرست مطالب

نکاتی از دکوراسیون خانه که زیادتر مورد دقت میهمانان هست

نکاتی از دکوراسیون خانه که زیادتر مورد دقت میهمانان هست

حاضر کردن فضای منزل برای میهمانان کنش آسان ای هست لکن بعضی از اشخاص چگونگی سامان این کنش را نمی دانند و به همین دلیل دوستانشان را به خانه خویش دعوت نمی کنند و یا با آمدن مهمان به خانه شان سردرگم و مضطرب می شوند .

در صورتی که شما یک میهمانی در طریق دارید و وقت کافی برای تمیز کردن و تبدیل دکوراسیون کل منزل را ندارید فقط باید بخش هایی از خانه را که مورد دقت میهمانان هست ، تبدیل دهید . در این قسمت از جهان مد نمناک مواردی را آورده ایم که باید با رعایت کردن آنان خانه ای در شان مهمانهایتان داشته بمانید و دقت آنان را گرفتن کنید.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه برای گرفتن دقت مهمانان

بخش هایی از دکوراسیون خانه که مورد دقت مهمانان هست

عطر خانه

نخستین موردی که ثانیه داخل شدن میهمان به خانه شما دقت او را به خویش گرفتن می کند عطر و بوی خانه هست. پس نخست برای گرفتن نظر زیادتر میهمانتان خانه تان را خوشبو نمایید و یک ربع پیش از داخل شدن میهمان ها پوست مرکبات و دارچین را داخل ظرف آبی بجوشانید و یا شمع معطر روشن نمایید .

عطر و بوی خوش خانه

عطر و بوی خوش خانه برای گرفتن نظر میهمان

گل های جدید

یکی از واجبات دکور برای برگزاری یک میهمانی گل هست . گل علاوه بر اینکه به منزل شما زیبایی خاصی می بخشد ، خانه را به فضایی رمانتیک و عطرآگین جایگزین می کند. پس خوب تر هست پیش از آمدن مهمان ها یک گروه گل ارکیده بخرید که در شکل مراقبت ماندگاری نیکی هم دارد ، تهیه نمایید.

گل در دکوراسیون خانه

کارایی گل های جدید در دکوراسیون خانه

بی نظمی و به نیز ریختگی ها

زیادی از ما در خانه هایمان لوازم کوچک و گاهی اضافی داریم که موجب به نیز ریختگی خانه می شوند . در صورتی که قرار هست به خانه تان مهمان بیاید و وقت بسیاری برای تمیز کردن خانه ندارید خوب تر هست برای هر اتاق یک میز یا سبد دکوری بخرید و خرت و پرت هایی نظیر کنترل ها، کلیدها، نامه ها و… را درون آن بریزید و اینگونه خانه تان را مرتب نمایید . مهمانان با دیدن خانه مرتب شما یقینا حالت بهترو آرامش زیادتری پیدا خواهند کرد.

خانه مرتب و منظم

دکوراسیون و چیدمان منظم خانه

حمام و دستشویی تمیز

پیش از آمدن میهمان ها به دستشویی بروید و از تمیز بودن سرویس بهداشتی ، حوله دستشویی و بودن دستمال توالت به اندازه کافی در آن اعتماد یابید . شما باید یک شمع هم داخل سرویس بهداشتی قرار دهید.

تمیز بودن سرویس بهداشتی

تمیز و منظم بودن حمام و دستشویی برای مهمانان

منظم بودن ورودی خانه

یکی از محل هایی که چشم مهمانان ثانیه داخل شدن به آنجا می افتد و نظرشان را به خویش گرفتن می کند ورودی خانه و مکانی که کت و مانتو و کیف هایشان را آنجا قرار می دهند ، هست . خوب تر هست شما پیش از داخل شدن مهمان ها این بخش از خانه را مرتب نمایید و یا چوب لباسی و جاکفشی یا یک صندلی برای اینکه بتوانند کفش هایشان را آسان از پا در بیاورند، بگذارید.

ورودی خانه

مرتب بودن دکوراسیون ورودی خانه

دکوراسیون اتاق پذیرایی

اتاق یا سالن پذیرایی از پر اهمیت ترین قسمت های یک خانه از دید مهمان ها ست. تزیین و دکوراسیون داخلی پذیرایی و ساخت یک فضای تقریباً شاد و نوین در خانه کارایی بسزایی در روحیه مهمانان دارد. پس خوب تر هست اثاثیه و مبلمان را به طرز زیبایی بچینید و پاکیزگی و نظافت خانه را رعایت نمایید ضمناً از لوازم و ابزار تزیینی مطلوب استفاده کنید.

ضمناً موافق کردن رنگ و نوع چیدمان و لوازم تزیینی آنان می تواند به خوب ترین نحو ممکن در عین استفاده بهینه از فضا، به هر چه زیباتر بنظر دست یابی آن هم یاری کند. یادتان باشد که قسمتی از آبروی میزبان در معادل مهمانان، ظاهر خانه و خصوصاً دکور پذیرایی و نشیمن هست.

بی نظمی در خانه

کارایی دکوراسیون منزل بر مهمان ها

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه یکی از آن محل هایی هست که خانم ها ساعت ها در آن وقت می گذرانند و اشخاص بقیه خانه نیز برای هم یاری و گاهی جابجا کردن مواد غذایی و یا خوراکی به آن رفت و آمد می کنند، پس موقع داخل شدن مهمان ها شاید هر کدام حداقل یکبار برای کاری به این فضا پا بگذارند پس در صورتی که آشپزخانه نامرتب، کثیف و یا دارای چیدمان تصدیق نباشد، بر نگرش مهمان های شما کارایی بد خواهد گذاشت. شما باید فضای آشپزخانه خویش را با چیدن درست لوازم و ابزار آشپزخانه و رعایت نظافت و تمیزی آن به مکان مطلوبی جایگزین نمایید.

 منظم بودن دکوراسیون آشپزخانه

رعایت نظافت در دکوراسیون آشپزخانه

 

بخش هایی از دکوراسیون خانه که مورد دقت مهمانان هست

4.48

این مقاله سودمند بود ؟71

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *