مهمترین قوانین فنگ شویی منزل

مهمترین قوانین فنگ شویی منزل

فهرست مطالب

اصلی ترین قوانین فنگ شویی منزل

اصلی ترین قوانین فنگ شویی منزل

احتمالاً شما نیز جزو کسانی شوید که درگیر تحول دادن دکوراسیون منزل شان می باشند احتمالاً نیز هر تعدادی وقت یکبار دکوراسیون منزل تان را تحول میدهید در این شکل مسلماً زمانی نسبت به دکوراسیون و چیدمان در اینتزنت پیوست ایده هستید با واژه فنگ شویی مواجه شده اید، لکن فنگ شویی به چه معناست؟

فنگ شویی را اینگونه میتوان تعریف کرد:یک چاره چینی برای ایجاد منزل یا در کنار این روشی برای چیدمان وسایل منزل مبنای یک گروه قواعد تعریف شده.

فنگ شویی در خانه

قواعد فنگ شویی در خانه 

در این قسمت از جهان مد نمناک اصلی ترین قوانین فنگ شویی در منزل را به شما میگوییم که با رعایت کردن آنان به منزلی ایده آل که پر از انرژی موافق می باشد خواهید رسید.

1- راهروی ورودی از ضرورت ویژه ای دارا می باشد و شما نباید آنجا را بسیار شلوغ و یا به نیز ریخته نمایید، وسایلی که الزامی نیستند را از آنجا بردارید و فکری به اکنون کفش ها بکنید و آنان را داخل جا کفشی تماماً مرتب قرار دهید.

2- یکی از قوانین فنگ شویی که خیلی قابل توجه می باشد این می باشد که نباید آینه روبروی درب ورودی باشد چون که انرژی های نیکو و مثبتی که وارد خانه میشوند در حادثه با آینه منعکس میشوند و به بیرون میروند.

فنگ شویی اتاق خواب

قوانین شاخص فنگ شویی در منزل

3- احتمالاً نمیدانستید که انرژی حمام ناخوشایند و بد می باشد، برای پیشگیری از جریان داشتن این انرژی در خانه درب حمام را زمانی از آن استفاده نمیکنید ببندید.

4- گوشه و کنار منزل را با گل و گیاه پر نمایید، در صورتی که بدانید گیاهان چه نمود مثبتی بر دکوراسیون خانه میگذارند هیچ وقت آنان را فراموش نمیکردید.

گیاهان در دکوراسیون

نمود گیاهان در دکوراسیون منزل

5- هر بخش از خانه که نشتی دارد می بایست هرچه زودتر جلوی آن را بگیرید چون که نشتی ها نماد بدشانسی می باشند و موجب میشوند انرژی موافق و شادی خانه به بیرون از منزل نشت کند.

6- طبقه همکف از ضرورت ویژه تری دارا می باشد چون که انرژی آن به تمام خانه نمود میگذارد پس هیچ وقت نباید نامرتب و به نیز ریخته باشد سعی نمایید طبقه همکف را مکرر تمیز نگه دارید.

فنگ شویی خانه

موارد فنگ شویی در دکوراسیون خانه

 

قوانین فنگ شویی که می بایست در منزل رعایت نمایید + نگاره

4.6127

این مقاله سودمند بود ؟11611

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *