معجزه رنگ بنفش در دکوراسیون

معجزه رنگ بنفش در دکوراسیون

فهرست مطالب

معجزه رنگ بنفش در دکوراسیون

معجزه رنگ بنفش در دکوراسیون

بنفش از آن گروه از رنگ های مسحور کننده ای هست که هر بیننده ای را به خویش جذب می کند، از آن رنگ هایی که احساس رمزآلود عجبی به فضا می دهند ، فرض نمایید ترکیب بی مانند این رنگ اسرار آمیز با دیگر رنگ ها در دکوراسیون منزل شما تا چه مرز می تواند شگفت انگیز باشد.

بنفش یکی از رنگ هاییه که ممکنه جاش توی زیاد خونه ها خالی باشه به علت خیلیا حالت نیکی در مقایسه با استفاده از این رنگ توی دکور خونشون ندارن. لکن مساله قابل توجه اینه که بدونید این رنگ رو با چه رنگ هایی میشه ترکیب کرد و اگه توی این شغل پیروز بمانید عاشق این رنگ میشید.

ترکیب رنگ آبی با بنفش

دکوراسیون بنفش

دکوراسیون بنفش منزل

این یک ترکیب رنگ آسان ست با کمی گوناگونی رنگ که به آسانی می تونید تو دکور خونه به شغل ببرید. صندلی های بنفش متمایل به آبی به اتاق آرامش خاصی داده در صورتی که رنگ بنفش پر رنگ که برخی ها اون رو با رنگ آبی تیره خطا میگیرن فضای اتاق رو پر انرژی نموده.
ترکیب این رنگ ها با آبی دریایی و سبز جو مطبوعی به فضای اتاق داده هست.

ترکیب رنگ سبز با بنفش

دکوراسیون بنفش

دکوراسیون شیک منزل به رنگ بنفش

رنگ آبی کثیف به منزله ی رنگ پایه بهره ببرید تا مبل های بنفش رنگ رنگ بیشتر به چشم گویش.نیازی نیست رنگ بنفش رو بیشتر به شغل ببرید,خصوصاً اگه قرار باشه اون ها رو با رنگ های شرابی و سبز ترکیب نمایید.

ترکیب رنگ ها با بنفش

دکوراسیون بنفش

دکوراسیون بنفش برای آشپزخانه

امروزه رنگ های پاستلی در دکور بیشتر استفاده میشن.در بین رنگ های پاستلی رنگ سبز، زرد و آبی کم رنگ هم راه با اسطوخودوسی ترکیبی جالب و دلنشین توسط میاد.

ترکیب رنگ سفید با بنفش

دکوراسیون بنفش

دکوراسیون بنفش و سفید

زیبایی این ترکیب به طیف مخصوص رنگ بنفشی است که در اون به شغل برده شده و موجب شده کل شی به چشم بیاد.
در فضایی که از سفید به منزله ی رنگ پایه استفاده شده کمی هم رنگ سبز به شغل ببرید.

ترکیب رنگ خاکستری با بنفش

دکوراسیون بنفش

دکوراسیون بنفش و خاکستری

در این ترکیب اول با رنگ بنفش آلویی آغاز نمایید .با افزوده کردن رنگ سبزآبی و سفید تعادل باقی نمایید.در آخر با افزوده کردن رنگ سبز و خاکستری یک ترکیب نوین بسازید.

ترکیب رنگ صورتی با بنفش

دکوراسیون بنفش

دکوراسیون بنفش و صورتی

رنگ بنفش طیف های مختلفی داره. رنگی که در این ترکیب به شغل برده شده نه بیشتر بی رنگه و نه بیشتر پر رنگ و تند. برای این که این طیف بنفش رو از تک رنگی در بیارید کمی رنگ های صورتی و آلویی به شغل ببرید و با افزوده کردن رنگ نارنجی شادابی زیادتری به فضای اتاق بدید.

رنگ بنفش معجزه ای در دکوراسیون منزل

4.37

این مقاله سودمند بود ؟61

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *