مدل کمد دیواری های 2017

مدل کمد دیواری های 2017

فهرست مطالب

طرح کمد دیواری های 2017

طرح کمد دیواری های 2017

وجود کمد دیواری نوین و شیک نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارد و به ساخت داخلی اتاق ها هم یاری بسیاری می کند. گزینش کمد دیواری شیک و مطلوب موجب می گردد علاوه بر جمع آوری ادوات افزوده، فضای منزل غول پیکر تر به نظر آید و در کنار این ضرورت فراوانی در زیبایی منزل و شیک و نوین بودن دکوراسیون آن دارد.

در صورتی که خانه تان قدیمی هست و می خواهید فضای داخلی آن را تحول دهید، کمدها یکی از آن قسمت هایی استکه با قفسه بندی مطلوب خیلی از خرت و پرت های پر مصرف را که فضایی برای گذاشتن شان نداریدمی توانید در آن جاسازی نمایید. در صورتی که نیز هدف دارید ساخت فضای داخل کمدهای دیواری تان را تحول دهید، این مقاله برای شماست.

مدل کمد دیواری

طرح کمد دیواری های بدون در

اکثراً اشخاص نمی دانند شغلی با موضوع ساخت و ساختن کمد داریم که با کسب و کار ساخت کابینت و کرد آن مختلف هست. کمدسازها خیلی از دغدغه های شما نظیر جای مطلوب رختخواب، قفسه ها، کشوهای پر مصرف و… را با ابعاد Standard آن می دانند.
بسیاری از کمدسازها پیشنهادهای جالبی برای شما دارند. می خواهید فضای مناسبی برای رختخواب داشته بمانید؟آویزهایی مطلوب برای لباس های داخل کمدتان می خواهید؟ در کنار اینکه نیازهای تان را به این اشخاص می گوییدحتما به تجربه های آنان نیز گوش نمایید و بخواهید مثال کارهای با مرغوبیت و پهنا قیمتی متفاوتی را که اجرا نموده اند نشان تان دهند.

مدل کمد دیواری

طرح کمد دیواری نوین و شیک

فعالیت را به کاردان بسپارید

ساخت کمد را می بایست به اشخاص حرفه ای در همین عرصه سپرد. اکثراً کابینت سازها خودشان این پیشنهاد را به شما می دهند که کمدهای تان را نیز می توانیم قفسه بندی کنیم لکن خوب تر هست فعالیت را به کاردان بسپاریدچون فضای ساخت کابینت آشپزخانه با کمددیواری تماماً مختلف هست؛ مگر اینکه کابینت فعالیت کسب و کار ای پیگیری داشته باشیدکه بیشتر این اشخاص برای ساخت کمد بها زیادتری می گیرند.
لکن این را بدانید که ابعاد، متریال، تناسب ها و استانداردهای ساخت داخلی کمد با کابینت تماماً مختلف هست.بدانید که ابعاد، متریال، تناسب ها و استانداردهای ساخت داخلی کمد با کابینت تماماً مختلف هست

مدل کمد دیواری

طرح کمد دیواری های ریلی

مستاجر هستید یا صاحب؟

در صورتی که نمی خواهید بها بسیاری بپردازید و کارتان را به یک کمپانی معتبر بسپارید، کمدسازها با متریال و بها های گوناگون این فعالیت را برای شما سامان می دهند. این را بسنجید؛ اینکه قرار هست سال ها در این خانه زندگی نمایید، مستاجر هستید یا به زودی نقل محل می نمایید. به وضوح در صورتی که نمی خواهیدمحل زندگی تان را تحول دهید به نقل از قدیمی ها هرقدر مبلغ بدهید آش می خورید. پس خساست نکنیدچون بعدا معطوف خاطر بها زیادتری که پرداخته اید، می شوید.

در صورتی که خانه تان قدیمی هست، حضوری بیایند!

مراحل فعالیت به این شکل هست که کمدسازها به منزل تان می آیند، فضا را اندازه می گیرند،مثال کارهای شان را نشان می دهند و بعد مطابق با فضاهایی که می خواهید در کارگاه قفسه و کمدها را می سازند.در بخش بعد قطعات ساخته شده را به منزل شما می آورند و همان جا سوار می کنند.
جدید باید ابعاد دقیق را تلفنی به آنان بگویید تا ساخت کنند و طرح سه بعدی را برایتان بفرستندتا در شکل تائید شما ساخته گردد؛ اگر چه در صورتی که خانه تان قدیمی هست و قوس،
دیوارهای کج و زاویه های غیر Standard دارد که قابلیت جاگذاری قفسه وجود ندارد، مطمئناً وقتی را به مراجعه حضوری آنان اختصاص دهید.

مدل کمد دیواری

طرح کمد دیواری های 2017

ساخت بر مبنای احتیاج شما

کمد هر خانه ای بر مبنای نیازهای همان خانواده ساخت می گردد. امکان دارد شما بخواهید برای روسری ها، لباس های مختلفی نظیر پوشش مکان فعالیت، لباس شب و… فضاهای مجزایی داشته باشیدیا برای اسباب بازی های کودک تان قفسه هایی با ابعاد متناسب سفارش دهید.
کافی هست آنچه می خواهید را به آنان بگویید تا مطابق با نیازهای شما ساخت سامان گردد.کمد هر خانه ای بر مبنای نیازهای همان خانواده ساخت می گردد.

در صورتی که خانه کوچکی دارید…

به جای اینکه تخت و کمد و… را جدا جدا بخرید از کمدساز بخواهید در یک دیوار سه، چهار متری اتاق تان،کمد، تخت، قفسه و… را با نیز ساخت کند. با این فعالیت نیز ظاهر اتاق تان همراه تر به نظر می رسدو نیز اینکه فضای اتاق را با ادوات گوناگون و بیهوده اشغال نمی نمایید؛ خصوصاً در صورتی که خانه تان کوچک هست.زیباترین طرح های کمد دیواریتفاوت کمدها زیادتر در مرغوبیت ریل هایی هست که استفاده می گردد تا درها آسان تر باز و بسته گردد.

پر اهمیت تر از متریال کمد یراق آلات آن هست

بها های ساخت کمد بر مبنای متر محاسبه می گردد و برای باکس های بالای کمد که جای چمدان هاو وسایلی هست که نیازی نیست در دسترس باشند، بها ای جدا گرفته می گردد.
معمولاً بها ای ثابت برای هر متر به شما می گویند که ربطی نیز به شمار قفسه هایی که می خواهید،ندارد. اختلاف کمدها زیادتر در مرغوبیت ریل هایی هست که استفاده می گردد تا درها آسان تر بازو بسته گردد. هرقدر یراق آلات خوب تری بخواهید بها زیادتری نیز می بایست بپردازید.

طرح کمد دیواری های ریلی و هایگلاس + تصاویر

410

این مقاله سودمند بود ؟82

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *