بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان آشنایی با بلیچینگ دندان بلیچینگ دندان به فرایند سفید کردن و تصحیح دندان‌های زرد و نازیبا می‌گویند. در این روش با استفاده از

مشاهده مطلب
مدل لوسترهای سلطنتی و کریستالی

مدل لوسترهای سلطنتی و کریستالی

فهرست مطالب

طرح لوسترهای سلطنتی و کریستالی

طرح لوسترهای سلطنتی و کریستالی

لوستر یکی از ادوات نورپردازی منزل هست که علاوه بر نورپردازی دکوراسیون منزل را لوکس و جالب تر میکند. نورپردازی از اصلی ترین قواعد اجرای دکوراسیون هست, در صورتی که میخواهید برای نورپردازی منزل تان از لوستر بهره ببرید می بایست طرح لوستر, اندازه و مکان قرارگیری آن را با توجه گزینش نمایید.

برای گزینش لوستر می بایست فضای منزل را در نظر بگیرید, در صورتی که اتاق نشیمن کوچکی دارید می بایست از لوسترهای کوچک که شاخه ها و چراغ های کمتری دارند بهره ببرید.

لوستر سلطنتی

طرح لوستر سلطنتی 2018

در صورتی که سقف خانه تان کوتاه هست خوب تر هست از لوسترهای بلند و آویز گزینش نکنید, لوسترهای سقفی و لوسترهای کوتاه برای خانه شما مطلوب تر اند.

سبک دکوراسیون نیز در گزینش لوستر تاثیرگذار هست, به عنوان مثال در صورتی که دکوراسیون تان سلطنتی هست طرح لوسترهای کریستالی که ظاهر سلطنتی دارند گزینش مناسبی برای منزل شما می باشند. طرح لوسترهایی که در باقی مطلب نظاره میکنند اعلا خانه های سلطنتی می باشند و به دکوراسیون های سلطنتی نمای خاصی میبخشند.

مدل لوستر

طرح لوستر پذیرایی و نشیمن

این مساله را نیز در نظر بگیرید که لوستر در خانه شما تنها جنبه زیبایی دارد یا برای روشن کردن فضا از آن استفاده میکنید, در صورتی که فضای منزل به اندازه کافی روشن باشد میتوانید روی زیبایی و طرح لوستر تمرکز نمایید.

مدل لوستر

طرح لوستر کریستالی شیک

مدل لوستر

طرح لوستر سلطنتی پذیرایی

مدل لوستر

طرح لوستر اتاق غذاخوری

مدل لوستر

شیکترین طرح لوسترهای سال 97

مدل لوستر

طرح لوستر برای منزل عروس

لوستر سلطنتی

لوسترهای سلطنتی منزل های لوکس

طرح لوستر های سلطنتی و کریستالی شیک و جالب

4.511

این مقاله سودمند بود ؟101

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *