مدل شومینه های مدرن

مدل شومینه های مدرن

فهرست مطالب

طرح شومینه های حرفه ای

طرح شومینه های حرفه ای

در این روزهای سرد زمستانی هیچ شی دلچسب تر از نشستن در کنار شومینه و کیف بردن از گرمای آتش نیست. در این مقاله ایده های زیاد زیبا، شیک، حرفه ای و مینیمال برای شومینه شناساندن نموده ایم.

مدل شومینه

طرح شومینه های 2018

دکوراتور این خانه «مارک انگلیش» می باشد. او برای نصب شومینه در این خانه که در ویرجینیا قرار دارد، از سنگ های تزئینی داخلی استفاده گرفته می باشد. این سنگ ها رنگ طبیعی و چوب همچون دارند. این شومینه به زیبایی به شکل یک نوار در طول دیوار عمل گذاشته شده می باشد و از کنار که به آن نگاه می نمایید، ردیفی از شعله های زیبا را می بینید.

مدل شومینه

طرح شومینه های دیواری تازه

کف شومینه عریض که به طور سراسری یک دیوار را در بر بگیرد، برای کسانی که می خواهند شومینه و تلویزیون را در یک دیوار واحد عمل کنند، ایده زیاد نیکی می باشد. همان طور که در تصویر می بینید، این شومینه حدود 120 سانتی متر طول و 41 سانتی متر ارتفاع دارد و در بخش پایینی دیوار عمل شده می باشد. شومینه در یک طرف و تلویزیون در طرف بقیه دیوار عمل گذاشته شده اند تا گرمای آتش به تلویزیون آسیبی نرساند.

مدل شومینه

طرح شومینه های لوکس و حرفه ای

این شومنیه به طور سفارشی و با سلیقه شخصی یک شخص اعلا اجرای و ساخته نشده می باشد. یک شومینه حاضر می باشد لیکن چاره استفاده از آن در خانه آن را به ایده ای اعلا جایگزین نموده می باشد. این شومینه گازی می باشد و پانل آن را باید به رنگ های دلخواه خویش تحول دهید. هنر استفاده از این شومینه های حاضر می باشد این می باشد که بدانید کجا و چگونه آنان را نصب نمایید.

مدل شومینه

به روز ترین طرح های شومینه

موارد برجسته پر مصرف شومینه :

  1. استفاده از موادی غیر از آجر نسوز، در کنار زیباتر کردن، گرما را به نیکی انتقال نمی دهند.
  2. با دقت به اینکه اکثر فضای اطراف شومینه بسته می باشد و با دیوارها احاطه شده می باشد (از سه طرف به دیوار چسبیده می باشد)، در مقایسه با ادوات گرمایشی بقیه همچون بخاری نسبت کمتری گرما را به مکان می دهد.
  3. برای شومینه از مصالح بسیاری استفاده می گردد؛ ولو با وجو استفاده از مصالح نسوز، درصد بسیاری از گرما حدر می گردد.
  4. به علت طراحی گاز منواکسید کربن طراحی شده به دست شومینه و عدم خروج همه ی آن به دست راه دودکش، مقداری گاز سمی به داخل اتاق وارد می گردد که برای بدن ضرر دارد. توصیه می وشد برای بر طرف این مساله همه ی درزهای اتاق را نپوشانید و راه کوچکی برای رفت و آمد هوا اختصاص دهید.
  5. این دکوری همچون بخاری احتیاج به یک دودکش با کلاهک مطلوب دارد؛ تا علاوه بر مسدود شدن راه خروج دود، از برگشت گازهای سمی در تالیف باد به داخل فضای خانه پیشگیری کند. اگر چه می توان از مقداری توری فلزی برای بستن مسیر حشرات و حیوانات در موقع عدم استفاده از شومینه، استفاده کرد.
  6. از شومینه برای خشک کردن لباس ها استفاده نکنید. این مساله حاوی میله های محافظ جلوی شومینه نیز می گردد. گرمای بیشتر و داغ شدن لباس ها در شرایطی شاید موجب آتش سوزی گردد.
  7. هیچ وقت مواد اشتعال زا همچون اشکال سوخت ها و اسپری ها را در نزدیکی آن نگه ندارید. احتمال آتش گرفتن آنان بیشتر می باشد.

طرح شومینه های رویایی و مینیمال + تصاویر

54

این مقاله سودمند بود ؟40

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *