رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه آمریکایی چیست؟!

رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه آمریکایی چیست؟!

برنامه‌غذایی سپاهی خواه برنامه‌غذایی سه ماه رمضان آمریکایی چیست؟! افرادی هستند که دمبدم نیک‌ظهر اطوار برنامه‌غذایی‌ها غذایی هستند سپاسگزارم پارتی دارند، مابه‌التفاوت‌هان که صهبا‌گیرند برعکس‌گوشه‌گیر

مشاهده مطلب
مدل دیوارهای بلکا در دکوراسیون

مدل دیوارهای بلکا در دکوراسیون

فهرست مطالب

طرح دیوارهای بلکا در دکوراسیون

طرح دیوارهای بلکا در دکوراسیون

استفاده از مواد چسبی برای دکوراسیون داخلی خانه سابقه ای حدود نیم قرن دارد. نوع های کاغذ دیواری، پارکت و بلکا از حرف مواد چسباندنی بر روی دیوار برای زیبایی زیادتر هست. استفاده از نقش و نگار در دهه های گذشته بر روی این مواد، ترکیب جدید ای به دیوارهای خانه افزوده کرد.

بلکا مدت لحظه کمتری هست که وارد دکوراسیون خانه ها شده هست و از همین رو برنامه ها و طرح های متنوعی نیز دارد. در اینجا مثال هایی از زیباترین و به روز ترین طرح ها برای دکوراسیون داخلی را با نیز می بینیم.

دیوارهای بلکا

دیوارهای بلکا در دکوراسیون خانه

دیوارهای بلکا

برنامه های دیوارهای بلکا 

دیوارهای بلکا

طرح دیوارهای بلکا در منزل

دیوارهای بلکا

بلکا روی دیوارهای خانه

دیوارهای بلکا

طرح های گوناگون بلکا روی دیوار

بلکا (belka) تبدیل مطلوب رنگ و کاغذ دیواری، نوعی پوشش سلولوزی با الیاف طبیعی پنبه سلولز است که به دست دستگاه های برجسته در ابعاد خیلی ریز خرد شده و در نتیجه با مقدار مشخصی از رزین سلولزی وسنگهای تزئینی سراسرً مخلوط شده هست.

این پوشش به خاطر برخورداری از مواد نخستین سراسرً طبیعی می تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی همچون بیمارستانها هم مورد استفاده قرار گیرد. بلکا بر روی گچ، خاک وگچ (شمشه کشی شده)، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان، شیشه و… قابل اجرامی باشد که نوع های مختلفی دارد.

زیبایی دیوارهای بلکا در دکوراسیون منزل + تصاویر

4.26

این مقاله سودمند بود ؟51

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *