بهترین صبحانه برای لاغری !

بهترین صبحانه برای لاغری !

انتخاب‌شده صبحانه به‌علت ذبول ! دفعه صبحانه یکی از عظما‌ترین دفعه‌های غذایی است که لا‌مفرد پشه صحت‌مزاج، ایضاً پشه ذبول مرحبا نسبت کالبد باز تمثال

مشاهده مطلب
مدرن کردن حمام و سرویس بهداشتی

مدرن کردن حمام و سرویس بهداشتی

فهرست مطالب

حرفه ای کردن حمام و سرویس بهداشتی

حرفه ای کردن حمام و سرویس بهداشتی

امروزه دقت به دکوراسیون سرویس بهداشتی مورد قبول زیادی از مخاطبان می باشد ، به نحوی که در این عرصه شاهد برنامه های زیاد زیبایی هستیم .

دوتن از گرافیست های داخلی بورلی هیلز- کالیفرنیا که پیاده سازی های زیبایی را در کارنامه کاری خویش دارند. بعضی از توصیه های جادویی خویش را برای دکور کردن حمام و سرویس بهداشتی با دیگران به اشتراک گذاشته اند که با استفاده از آنان و یا به کارگرفتن بعضی از
این طریق ها ، چهره حمام خویش را دگرگون نمایید.

حرفه ای کردن سرویس بهداشتی و حمام

کاشی های دکوری

گرافیست های داخلی پیشنهاد می دهند که برای پیدا کردن کاشی دلخواه لحظه بگذارید تا کاشی منحصربه فردی را برای خویش بیابید. در کنار این توانایی دارید یک برنامه مختلف کاشی فقط در قسمت کوچکی از حمام و سرویس بهداشتی شبیه بخشی از دیوار دوش حمام در نظر بگیرید و در ادامه مطابق آن سایر را گزینش
نمایید.

سرویس بهداشتی

حمام و سرویس بهداشتی حرفه ای

 آینه ، آینه

با افزودن آینه هایی با صورت و برنامه جذاب در حمام و سرویس بهداشتی توانایی دارید یک نقطه تمرکز عالی و ناب بسازید.

نورپردازی

“ نورپردازی شبیه یک جواهر زیبا در فضای شما عمل می کند” ، از یک لامپ زیبا و مطلوب با سایز فضای در دسترس گزینش نمایید.

سرویس بهداشتی

حرفه ای کردن سرویس بهداشتی و حمام

وان حمام

در صورتی که به ادامه ی روشی برای تحول صورت حمام تان هستید، توانایی دارید از وان های مجزا (غیرشامل شده در حمام) بهره ببرید و در یک چشم به نیز زدن مالک یک حمام شیک و حرفه ای شوید.

سرویس بهداشتی

تزیین سرویس بهداشتی و حمام

نقاشی با رنگ مشکی

از اینکه دیوارهای حمام کوچکتان را مشکی نقاشی نمایید نترسید. در کنار آن از یک آیینه سایز قوی بهره ببرید تا نور طبیعی را جذب کند، به این مسیر توانایی دارید حمام خویش را جایگزین به یک فضا جذاب و حرفه ای نمایید.

سرویس بهداشتی

دکور کردن سرویس بهداشتی

استفاده از در منحصر به شخص برای دوش

در صورتی که در حمام خویش از پرده برای جدا کردن مکان دوش حمام استفاده می نمایید، آن را با یک در منحصر به شخص و سفارشی جا به جایی نمایید.

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی و حمام شیک

اکسسوارهایی زیبا

استایل فضای خویش را با جا حوله ای و کانترهای براق ارتقا داده و از حوله و یا قالیچه حمام با برنامه مطلوب و زیبا بهره ببرید.

سرویس بهداشتی

اکسسوری های سرویس بهداشتی و حمام 

مورد های لوکس

گزینش محصول های طبیعی و مینیمالیست می تواند برای شما دو منظوره عمل کند و ضمناً به منزله یک مورد دکوری هم جلوه فضا شما را تحت نتیجه ی قرار دهد. برای نمونه لیف پفی صورتی رنگ خویش را با طرح اسفنج دریایی جا به جایی نمایید.

لوله کشی در معرض تماشا!

آیا می دانستید یکی از سبک های قوی اخیراً برای سرویس بهداشتی چیست؟ کابینت کمتر و ارائه ی تاسیسات داخلی اکثر! برای این مقصود خوب تر می باشد می باشد از تجهیزاتی با نمای زیبا شبیه جنس برنج، رنگ مشکی مات و یا نیکل براق بهره ببرید.

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی حرفه ای 

دکور سرویس بهداشتی و حمام را حرفه ای نمایید

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *