محل مناسب آب نما یا دکوری آبشار در خانه

محل مناسب آب نما یا دکوری آبشار در خانه

فهرست مطالب

مکان مطلوب آب نما یا دکوری آبشار در خانه

مکان مطلوب آب نما یا دکوری آبشار در خانه

وجود یک آب نمای کوچک در منزل احساس نیکی به ما می‌ دهد و این مبحث در فنگ ‌شویی نیز مورد پافشاری قرار گرفته می باشد؛ لیکن به نظر شما در فنگ شویی، کدام بخش از خانه را برای گذاشتن آب نمای دکوری که آب در آن جریان دارد، مطلوب می‌دانند؟ در این بخش از جهان مد نمناک با ما کنار بمانید تا جوابِ سؤال تان را بگیرید.

فنگ شویی یک سامانه فلسفی چینی می باشد که در آن تعیین می‌ کنند برای ساخت هارمونی و هماهنگی در منزل، می بایست ابزار متفاوت را کجا قرار بدهید. مقصود از فنگ شویی این می باشد که شما بتوانید مسیر رفت و آمد انرژی خوب را باز بگذارید و آنان را محدود نکنید‌. یکی از لوازمی که در فنگ ‌شویی به آن پافشاری می‌ کنند، وجود آب نما، آب می باشد که نقش خیلی مهمی دارد که درباره مکان واقعی قرار گرفتن آن مکالمه می کنیم.

آب نما را مبنای فنگ شویی کجا قرار دهیم؟

گذاشتن آب نما داخل خانه نتیجه ی خیلی عالی روی خارج خانه و ایضاً دکور دارد. وقتی که مکالمه از این آب نماها می‌ گردد، به این معنا که شما با شمار بسیاری از ابزار با اقسام، رنگ ها و مواد متفاوت رو به رو هستید که باید نوع های متفاوت سنگ ها را با دقت به سلیقه ای که دارید؛ در نظم آنان به کنش بگیرید و ظاهرشان را تحول دهید. فنگ شویی نیز در این باره مواردی را به شما آشناسازی می کند تا انرژی های بد را کم شدن دهید؛ در نتیجه با فرجام این کنش نه فقط خارج، سازگار و دارای هارمونی می گردد، بلکه روحیه و حالت کسانی که در آن خانه زندگی می کنند، نیز بهبود پیدا می‌ کند؛ به شرطی که به مکان آن توجه کنند.

وجود آبنما داخل خانه

در صورتی که حیاط یا باغچه یا تراس و بالکن ندارید و مجبور هستید که این آبنماها را داخل خانه قرار دهید، در چنین حالتی نیکوتر می باشد آن را داخل پذیرایی یا داخل راهروی ورودی یا داخل اتاق ناهار خوری بگذارید.

آبنما در خانه

جنوبی ترین نقطه خانه

جنوبی‌ ترین نقطه خانه خوب ترین مکان برای گذاشتن این آبنماها می‌ باشد و موجب ساخت رونق و بیشتر شدن رزق و روزی می گردد.

نقطه شمالی خانه

بخش شمالی خانه را نیز باید برای گذاشتن آبنما در نظر بگیرید که موجب ساخت جریان مبلغ و فعال شدن اشخاص در کسب و کار و شغل مد نظرشان هست.

نقطه شرقی در منزل

بخش شرقی خانه نشان دهنده زندگی خانوادگی و سلامت اعضای خانواده می باشد که باید آبنما را در آنجا قرار دهید و از اثراتش سود‌مند بمانید.

پوزیشن و موقعیت آبنما

یکی بعدی از جزئیات مهمی که می بایست در نظر بگیرید، پوزیشن و موقعیت آبنما می باشد که در فنگ شویی پیشنهاد می کنند که بدنه آبنمابه جهت داخل باشد و سوی آن به جهت بیرون منزل قرار نگیرد.

به این معنا که در صورتی که بخواهید آن را روبروی پنجره قرار دهید، کارایی بالایی ندارد. پس نیکوتر می باشد که بخش جلوی آبنما؛ رو به منزل باشد و بخش پشت آن رو به پنجره قرار بگیرد.

موقعیت آبنما

آبنما را در چه جاهایی قرار ندهیم؟

درست می باشد که می بایست به بخش های ایده‌آل منزل توجه کنیم؛ لیکن برخی از نقاط می باشند که در فنگ‌شویی توصیه می گردد هیچ وقت آبنما را در آنجا قرار ندهید که در باقی مطلب آنان را به شما آشناسازی می کنیم.

حمام، دستشویی و آشپزخانه

مبنای داده های به وجود آمده، نباید این آبنماها را داخل این بخش ها بگذارید که در غیر این شکل تعادل انرژی به نیز می خورد.

اتاق خواب

جدا از باورهای فلسفی که وجود دارد، نیکوتر می باشد که آبنما به دلیل صدای آب داخل اتاق خواب نباشد. اتاق خواب مکان استراحت می باشد و صدای آب و موتور آبنما خواب ساده را از اشخاص می گیرد و انرژی نیکی را نیز در خارج اتاق خواب به وجود نمی آورد.

نزدیک ابزار برقی یا ابزار بسیار طویل

نیکوتر می باشد که این آبنماها را در کنار این ابزار قرار ندهید و آنان را دور نگه دارید تا نیز از خطر برق گرفتگی دور بمانید و نیز این که انرژی را ساده در خارج منزل انتقال دهید.

فنگ شویی آبنما

مزایا وجود آبنما در منزل

آبنما موجب انتقال و رفت و آمد انرژی می‌ گردد و فوایدش حاوی مورد ها زیر می باشد:

ساخت انرژی خوب

حرکت آب موجب ساخت انرژی خوب در منزل می گردد.

صدای آرامش قسمت

صدای دستاورد از آبنما احساس نیکی را در اشخاص ساخت می‌ کند و خارج آرامش قسمتی را مخصوصاً برای کارهای ریلکسیشن به وجود می آورد.

کارایی راهکارهای درمانی

هنگامی که شما در کنار صدای آبنما به فرجام کنش های درمانی شبیه ماساژ می پردازید، ردپا قسمتی آن بیشتر شدن پیدا می‌ کند.

فنگ شویی آبنما؛ خوب ترین جا برای نصب

54

این مقاله سودمند بود ؟40

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *