آب انار چربی های اضافه را آب می کند

آب انار چربی های اضافه را آب می کند

انار جزو میوه هایی است که کمتر کسی را پیدا می کنید که این میوه را دوست نداشته باشد، انار میوه ای با خاصیت های فراوان و طعمی فوق العاده که هر شخص را وسوسه می کند، در این بخش از سایت نمناک شما را با خواص انار آشنا میکنیم .

مشاهده مطلب
قوانین دکوراسیون رنگی و شاد

قوانین دکوراسیون رنگی و شاد

فهرست مطالب

قوانین دکوراسیون رنگی و شاد

قوانین دکوراسیون رنگی و شاد

استفاده از رنگ در تولید و تزیینات دکوراسیون داخلی از ضرورت خاصی دارا هست . رنگ یکی از جذاب ترین جنبه های دکوراسیون هست . رنگ ها در هنر حرف ابتدا را می زنند و یکی از حیطه هایی که نقش اساسی آن را رنگ ایفا می کند، دکوراسیون هست.

دکوراسیون رنگارنگ

دکوراسیون رنگی منزل

افزوده کردن رنگ یکی از طریق های داشتن دکوراسیونی شاد و جالب هست. هدایت ها، ترفند ها و نمونه های کارشناسان می توانند به شما یاری کنند که به یک خانه ی پرنشاط تر عادت نمایید.

دکوراسیون داخلی رنگی، فقط با 6 قانون راحت
زمانی که مشتریانم به من می گویند «من رنگ را دوست ندارم»، بعد از تعدادی دقیقه کنجکاوی آگاه می شوم که نیکوتر هست بگوییم آنان بلد نیستند چگونه و چه هنگامی از رنگ ها در خانه شان استفاده کنند.

دکوراسیون رنگی

دکوراسیون رنگی و شاد

خریداران من اکثراً ذهن می کنند که برای تأثیرگذاری با رنگ، کافی هست مجموع دیوار های خانه را رنگ کنند، لیکن اینطور نیست. در صورتی که چه رنگ کردن دیوارهای تان با یک رنگ با نشاط، یک کانال راحت، ارزان و خیلی موثر برای تحول احساس و اکنون هر فضایی هست، لیکن بعضی از ممتاز ترین طریق ها برای استفاده از رنگ ها می توانند خیلی ظریف تر از رنگ کردن تمام دیوار ها باشند. شما باید به طریق های جذاب متنوعی از رنگ ها بهره ببرید – نیز به شمایل ظریف و نیز تماماً آشکار – و به خانه تان، یک ظاهر جدید و بانشاط ببخشید.

با شی هایی که دوست دارید آغاز نمایید
پیدا کردن یک ابزار برگزیده که واقعا دوستش دارید، یک نقطه آغاز عالی در زمانی هست که به ادامه ی افزوده کردن رنگ هستید. در صورتی که یک ابزار را دوست دارید و هنگامی آن را می بینید، حس انرژی، الهام قسمتی و خوشی می نمایید، شاید آغاز نیکی برای تولید فضای مورد نظرتان هست.

دکوراسیون رنگی

ترفندهای داشتن دکوراسیون رنگی 

سبد حصیری مورد تمایل تان را بخرید یا یک تابلوی هنری که شما را شاد می کند یا یک گلدان فرانسوی عاشقانه و یا یک پرده ی قالیچه نمای پرزرق و برق. هر چه که می باشد، نخستین ابزار ای که به شما الهام می بخشد را پیدا نمایید. آن می تواند شما را در راه کشف پالت رنگ ایده ال برای فضای مورد نظرتان قرار دهد. زمانی که نخستین ابزار را پیدا کردید، باید از آنجا نسبت به مدل رنگ و تولید کلی تصمیم بگیرید.
این صندلی مخملی به رنگ بنفش، به فضا حسی جسورانه و افسانه ای می دهد. دو چراغ رومیزی زرد رنگ در کنار آن، اثر رنگ را استوار تر می کنند. ترکیب رنگ های گرم و خنثی دیوار و وسایلی با رنگ شاد، عمق زیادتری به این مدل رنگ حرفه ای می دهد.

از طبیعت، الهام بگیرید
زمانی که مذاکره تولید به بین می آید، طبیعت دائم یک الهام قسمت فوق العاده هست. بودن در فضای باز، ما را آرام و ریلکس می کند که اکثراً اوقات، دقیقا همان حسی هست که می خواهیم در فضای خانه مان داشته باشیم. آیا اقیانوس به شما احساس آزادی و نشاط می دهد؟ آیا عطر شیرین یاس های بنفش یا گل صدتومانی صورتی را دوست دارید؟
احتمالاً نیز عاشق رنگ سبز درختان حیاط هستید! هر چه که می باشد، این رنگ ها می توانند مکان مناسبی برای آغاز تولید اتاقی باشند که می خواهید در آن حس فوق العاده ای داشته بمانید. شما خواه از آن رنگ روی بالش کوسن تخت تان بهره ببرید یا در یک تابلوی دیواری، رنگ های طبیعت دائم در الهام قسمتی به شما پیروز می باشند.
کوسن هایی با مدل برگ های نخل استوایی، مقداری رنگ و یک احساس شادی قسمت به این اتاق نشیمن افزوده می کنند. تکه هایی از طبیعت و رنگ برای افزودن تمایل ی دیداری و احساس و اکنون مناسب به این اتاق نشیمن روشن و دوست داشتنی، کافی می باشند.

با پارچه ها دوست شوید
منسوجاتی شبیه رومبلی ها، دیوارپوش ها و قالیچه ها از موثرترین عناصر تولید می باشند که می توانند به هر فضایی رنگ افزوده کنند و اثر خاصی بگذارند و جو بیرون را ازای کنند. کوسن های رنگ شاد و قالیچه هایی با الگوی راحت، یک کانال راحت و قابل جا به جایی برای افزوده کردن انرژی و تمایل دیداری می باشند.
پیدا کردن پارچه های مورد نظرتان برای کوسن ها، صندلی ها، تخته های بالاتختی سفارشی یا بقیه قطعات سفارشی و بازسازی شده (یا استخدام یک گرافیست برای یاری)، یک کانال فوق العاده برای ساخت فضایی مطابق سلیقه تان هست. آیا الگو های طبیعت، هندسه، مدل گل یا سه بُعدی را دوست دارید؟ زمانی که رنگ های مورد نظرتان را گزینش کردید، 2 تا 4 پارچه گزینش نمایید که مقادیر مختلفی از آن رنگ را به شما بدهند.
منسوجاتی که استفاده می نمایید، می توانند به اندازه ی خودتان جسور باشند. در صورتی که جسارت اضافه دارید، برای یکی از دیوار ها به ادامه ی دیوارپوش شاد بمانید یا پارچه های با مدل درشت برای پرده های سفارشی یا برای ترکیب با کوسن ها گزینش نمایید. این ها می توانند روح جدیدی به فضا بدهند و آن را باشکوه سازند.
یک صندلی مخملی تمشکی رنگ، صندلی های غذاخوری سبز روشن و تک دیواری که روکش شده هست، فضا را فریبنده و درام می کند.

از چیزهای قدیمی، دوباره بهره ببرید
شما مجبور نیستید برای افزوده کردن رنگ به زندگی تان، وجه اضافه قیمت نمایید. استفاده مجدد از شی های قدیمی یا وسایلی که از آنان استفاده نمی نمایید – با ساخت تغییرات خلاقانه در آنان – یک کانال راحت برای ساخت یک مدل رنگارنگ تازه، بدون خرج قیمت افزون هست.
به عنوان مثال صندلی یا صندلی های کسل کننده تان را با پارچه مورد تمایل تان دوباره روکش نمایید یا یک میز عسلی یا چراغ خواب قدیمی را با یک رنگ جسورانه و حرفه ای رنگ نمایید. با این طریق، شما باید مقدار تحمل رنگ تان را بدون خرج قیمت ی افزون تست نمایید.

الهام رنگ ایده ال
یک قفسه ی آشپزخانه سبک وینتیج با رنگ شاد، این فضای غذاخوری راحت را بانشاط می کند. افزوده کردن رنگ های جسورانه و حرفه ای به لوازم متعلق به هر دوره ای، به تولید اتاق شما جذابیت و شخصیت می دهد.

از گل های جدید بهره ببرید
تند ترین و راحت ترین کانال برای افزوده کردن رنگ به هر اتاقی استفاده از گل های جدید هست. تزئین فضا های مورد تمایل تان با گل های فصلی، یک کانال راحت برای افزوده کردن رنگ های استوار هست. بعلاوه باید هر هفته با ازای کردن گل ها، در رنگ های بیرون گوناگونی ساخت نمایید.
گل های مورد تمایل ی شما، یک حس مناسب به هر فضایی افزوده می کنند و هم زمان احساس آرامش و خوشی کلی از فضا را بیشتر شدن می دهند. خانه ی من بدون گل های جدید و شاداب، احساس و اکنون یکنواختی دارد. این واقعا راحت ترین و زیباترین کانال برای بانشاط کردن هر فضایی هست.
بعضی از مناسب ترین محل ها برای افزوده کردن یک گلدان از گل های جدید عبارتند از:ورودی، میز اتاق ناهارخوری و کانتر آشپزخانه.

دکوراسیون رنگی خانه با 6 قانون راحت + تصویر

2.97

این مقاله سودمند بود ؟43

قطعاً بخوانید : مدل شومینه های لوکس
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *