فنگ شویی اتاق نوزاد

فنگ شویی اتاق نوزاد

فهرست مطالب

فنگ شویی اتاق نوزاد

فنگ شویی اتاق نوزاد

پیاده سازی دکوراسیون اتاق نوزاد یکی از کیف قسمت ترین پیاده سازی های دکوراسیون داخلی منزل می باشد، کل مادر و پدرها با شوق و اشتیاق فراوانی مبادرت به پیاده سازی و ایده پردازی برای دکوراسیون اتاق نوزاد جدید متولد شده خویش دارند.

نیکو به سلامتی، اتاقی را در خانه به عضو تازه خانواده تان اختصاص داده اید. اکنون می خواهید گهواره و میز جا به جایی پوشک و برقرار ابزار را آنجا بچینید. کمی صبر نمایید. در این مقاله می خواهیم شما را با بعضی از قواعد فنگ شویی در عرصه چیدمان اتاق نوزاد باخبر کنیم. اساتید فنگ شویی بر این باورند که طریقه ی چیدن ابزار در منزل می تواند بر طریقه ی حرکت جریان انرژی در فضا نتیجه ی بگذارد.

برای ساختن مکانی دلپذیر و متناسب، توانایی دارید از یک استاد فنگ شویی هم یاری بگیرید. استادان فنگ شویی کلاسیک، عموماً طرح داخل ساختمان را وارسی نموده و بر پایه محاسبات دقیق خویش، پیشنهادهایی به شما می دهد. لکن در صورتی که به یک استاد دسترسی ندارید، جای نگرانی نیست، چون که ما با یکی از اساتید این مشاغل مصاحبه ای سامان داده ایم. او هم باکمال خوش رویی، تعدادی مساله کلیدی و جامع در زمینه دکوراسیون اتاق نوزاد را در اختیارمان قرار داد. بیایید با این قواعد باخبر شویم:

اتاق نوزاد

1. رنگ مربوط به نوزاد خویش را بشناسید

رنگ مربوط به نوزاد، به ماه تولد او تماس دارد.

در صورتی که دلبندتان در ماه های آبان، آذر و دی به جهان آمده، از رنگ های قرمز، صورتی و نارنجی بهره ببرید. اگر چه خوب تر می باشد زیاده روی نکنید. مقداری کمی از این رنگ ها روی دیوارهای سفید کافی می باشد.

در صورتی که فرزندتان در ماه های بهمن، اسفند و فروردین به جهان آمده، رنگ مطلوب برای آنان، سفید، خاکستری و طلایی می باشد.

در صورتی که کودک در ماه های اردیبهشت، خرداد و تیر به جهان آمده، رنگش می تواند در بر دارنده طیف های متفاوت آبی آرام قسمت بر روی رنگ های درخشان و شاد و همین طور، سیاه باشد.

رنگ های سبز و طیف های متفاوت آن نیز می توانند برای کودکانی که در ماه های مرداد، شهریور و مهر به جهان آمده اند، مورداستفاده قرار گیرند.

چیدمان اتاق نوزاد

2. مناسب ترین به قصد ها برای ننو یا گهواره

ماه های تولد می توانند برای تشخیص به قصد ایده آل گهواره یا ننوی کودک نیز به شغل روند.

در صورتی که دلبندتان در ماه های آبان، آذر و دی به جهان آمده، خوب تر می باشد پاهای او در ننو، رو به جنوب باشد.

در صورتی که فرزندتان در ماه های بهمن، اسفند و فروردین به جهان آمده، خوب تر می باشد پاهای او در ننو، رو به غرب باشد.

در صورتی که کودک در ماه های اردیبهشت، خرداد و تیر به جهان آمده، خوب تر می باشد پاهای او در ننو، رو به شمال باشد.

در صورتی که نوزاد در ماه های مرداد، شهریور و مهر به جهان آمده، خوب تر می باشد پاهای او در ننو، رو به شرق باشد.

3. قرار دادن گهواره در کنار دیوار

گهواره را روبروی در اتاق یا سرویس بهداشتی یا در زیر تیرهای سقف قرار ندهید. همین طور، خوب تر می باشد گهواره و ننو، در کنار اتاق و پشت به دیوار باشد.

نوزادانی که در ماه های آبان، آذر و دی به جهان آمده اند، بر پایه فنگ شویی به اصطلاح بدنی با طبع سرد دارند. در ثمر، نباید رو به کولر یا در راه بادهای خنک قرار داده شوند.

اگر چه می بایست توجه داشته شوید که جنس گهواره و تشک نیز خوب تر می باشد آسان و آرام قسمت باشد تا در وقت نیازش، خوابی آرام و آسوده داشته باشد.

فنگ شویی اتاق نوزاد

4. راحت جریان چی

عموماً زمانی که هوا گرم باشد، خوابیدن در مکانی با تهویه مطبوع، خیلی کیف قسمت می باشد، لکن از دید فنگ شویی، این می تواند جریان خوب چی را با چالش مواجه کند. به همین علت، این استاد فنگ شویی پیشنهاد می دهد که تا مرز ممکن، نباید از تهویه مطبوع استفاده کرد، بلکه خوب تر می باشد که به جای این شغل، پنجره ها را باز و هوای جدید را وارد اتاق کرد.

تمیز نگه داشتن فضای اتاق و مرتب کردن ریخت وپاش ها مسیر شخصی دیگر برای بهبود جریان چی بوده و درنهایت موجب آرامش زیادتر نوزادتان خواهد شد.

همین طور، خارج کردن ابزار الکترونیکی غیرضروری می تواند بر جریان چی نتیجه ی گذاشته و موجب بهبود این جریان شوند.

5. دقت به تولید وخوی نوزاد

در صورتی که فرزند دلبندتان بدخلقی می کند، حضور در یک فضای سبز یا باغ کوچک می تواند به آرام کردن او، هم یاری کند. همین طور توانایی دارید دکوراسیون اتاق را با تم باغ سامان دهید تا کودکتان آرامش زیادتر پیدا کند. اگر چه در صورتی که خواستید گیاهی را وارد فضای استراحت نوزاد نمایید، توجه نمایید که برای او حساسیت زا نباشد.

در صورتی که نوزادتان آرام می باشد، دکوراسیونی با تم مسابقات رانندگی امکان دارد بتواند روحیه او را به هیجان آورده و برای مبارزات در زندگی، حاضر کند.

در صورتی که نوزادتان سریعاً، تمرکز خویش را از دست می دهد یا نیازهای خاصی دارد، تا جایی که توانایی دارید راحتی را در دکوراسیون اتاق رعایت نمایید. برای نمونه، از به شغل بردن کاغذدیواری های با دیزاین شلوغ و به نیز ریخته، اجتناب نمایید.

فنگ شویی اتاق بچه

6. عشق خویش را نشان دهید

اتاق نوزاد را با نگاره های خانوادگی متفاوت، جوایزی که توسط آورده اید یا نقاشی های خودتان بیارایید. این نمادهای محبت و توانمندی می توانند قوه تفکر خوب را در کودک بیدار و زنده نگه دارند تا بداند که در آینده می تواند روی محبت خانواده اش حساب نموده و پیروزی های مختلفی را توسط آورد.

این را نیز فراموش نکنید که نباید از اجسام نوک تیز یا رعب آور شبیه شمشیرهای تزئینی در اتاق کودک بهره ببرید، چون که احساس آرامش و امنیت او را از بین خواهد برد.

قواعد فنگ شویی اتاق نوزاد با کلی مساله شاخص

52

این مقاله سودمند بود ؟20

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *