فرش اتاق کودک مناسب دکور اتاق

فرش اتاق کودک مناسب دکور اتاق

فهرست مطالب

فرش اتاق کودک مطلوب دکور اتاق

فرش اتاق کودک مطلوب دکور اتاق

فرشی که برای اتاق کودک گزینش میکنید علاوه بر دکوراسیون اتاق بر روی سلامت کودک هم اثر میگذارد پس تنها به پلن و رنگ آن توجه نکنید و جنس فرش را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید فرشی مطلوب و باکیفیت برای اتاق فرزندتان بخرید.

فرش جزو تاثیرگذار ترین لوازم اتاق خواب کودکان می باشد که می بایست با دکوراسیون اتاق ست و موافق باشد پس در وقت گزینش پلن و رنگ فرش به دکواسیون اتاق کودکان هم دقت نمایید.

فرش اتاق نوزاد

فرش اتاق بچه پلن حیوانات

برای اینکه فرش با دکوراسیون اتاق ست باشد میتوانید رنگ و پلن فرش و روتختی را با نیز موافق نمایید ایضاً میتوانید در صورتی که فرش اتاق کودک صورتی می باشد دیوارها را به رنگ صورتی درآورید.

فرش های دخترانه پلن های عروسکی و توهم دارند و رنگ آنان عموماً صورتی، نارنجی، بنفش و قرمز می باشد لکن فرش های پسرانه پلن های ماشین و حیوانات دارند که رنگ آنان عموماً آبی، سبز، طوسی، سرمه ای، قهوه ای و زرشکی می باشند.

راهنمای خرید فرش

فرش اتاق خواب توهم برای کودک

شخصیت های کارتونی پلن مناسبی برای فرش اتاق کودکان می باشند به عنوان مثال باب اسفنجی، کیتی، مینیون و… که گزینش آنان بستگی به تم اتاق کودک دارد.

فرش می بایست با دیگر لوازم اتاق خواب نظیر پرده، روتختی، سرویس خواب و رنگ دیوارها همخوانی داشته باشد، میتوانید از پلن فرش اتاق خواب استیکرهای دیواری بخرید و بهره ببرید.

فرش اسب تک شاخ

طرح فرش اتاق خواب کودک

 

چگونگی گزینش فرش اتاق کودک متناسب با دکوراسیون + تصویر

3.817

این مقاله سودمند بود ؟134

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *