ظهور لوسترهای مدرن در صنعت لوسترسازی

ظهور لوسترهای مدرن در صنعت لوسترسازی

فهرست مطالب

ظهور لوسترهای نوین در صنعت لوسترسازی

ظهور لوسترهای نوین در صنعت لوسترسازی

از سال 2016 به بعد شاهد روی کنش آمدن لوستر نوین بودیم. این وسایل روشنایی در نقشه های جسورانه و گوناگون مجموع آنچه از یک لوستر انتظار داشتیم را تبدیل دادند. با آمدن آنان فهمیدیم که لوستر تنها یک شیء کریستالی یا شمعدانی نیست. بلکه می تواند در انواع متفاوت هندسی نظیر مربع، مستطیل، تعدادی ضلعی و با هر جنسی ساخته گردد.

در صورتی که در گزینش ابزار منزل ذوق و سلیقه دارید، بی شک جای یک لوستر نوین و فوق العاده را در فضای منزل خویش خالی می بینید. نگاهی به این لوسترهای زیبا بیندازید تا به دنیایی از نقشه و رنگ و جذابیت گام بگذارید.
 لوستر مدرن

زمان گزینش لوستر نوین چه چیزهایی را می بایست در نظر بگیریم؟

  • موقعیت
  • ارتفاع نصب
  • پهنا روشنایی

آیا می توانم از این لوسترها در مجموع بخش های خانه استفاده کنم؟

برای جواب به این سوال می بایست بگوییم که با استفاده از لوسترهای نوین بله! چرا با شنیدن نام لوستر ناخودآگاه اندیشه مجموع ما به سوی لوسترهای باشکوه و عظیم در اتاق های پذیرایی و تالارهای مجلل می رود؟ درست می باشد که لوستر می تواند با شکوه و مجلل نیز باشد، لکن تنها منحصر به آن نیست! لوستر نوین یک وسایل روشنایی و زیباست که می تواند در هر یک از بخش های منزل یا مکان کنش قرار بگیرد.
لوستر نوین آشپزخانه می تواند نور مطلوب و خلاقانه ای را عرضه دهد و فضا را برای کنش در آن روشن کند. در اتاق خواب لوسترهای نوین متنوعی وجود دارد که با نقشه های تخیل و شیک فضایی گوناگون را برای شما و کودکتان ابداع می کنند. لوستر نوین خطی یا لاینر هم در کافی شاپ ها زیاد پرطرفدار می باشند و بالای میز به صورتی زیبا نصب می گردند.

اشکال روشنایی در لوسترها

روشنایی به سوی بالا

در این نوع از لوستر نوین لامپ ها، نور را به سوی بالای سقف راهنمایی می کنند و به جای نورپردازی جلو یا فضایی، نور منعکس شده را در اطراف یک فضا ابداع می کنند.

روشنایی فضایی

مانند به لوسترهای کلاسیک اما با ظاهری نوین می باشند. این نوع از لوستر نوین یک روشنایی یکنواخت و پراکنده را در ناحیه پخش می کند و مجموع بخش های اتاق با این چاره، روشن خواهد شد.

روشنایی به سوی پایین

برای ابداع یک نقطه کانونی از نور در لوستر نوین به کنش می رود. مثال این روشنایی را در لوستر آویز بالای جزیره و بالای میز ناهارخوری به وفور دیده اید. در ناحیه هایی که احتیاج به نور متوجه و جلو دارد این نوع از روشنایی بکار می رود.

5 صفت لوسترهای نوین که آن را از لوسترهای قدیمی برجسته نموده می باشد

لوستر نوین صفت های جدیدی را عرضه می دهد که نیز پر کاربرد و نیز تزئینی می باشد.. در صورتی که به پیوست ترکیب کاملی از ظاهر و عملکرد هستید، این مفاهیم تازه و بهبود یافته شما را از هر گزینش کسی دیگر بی احتیاج می کنند.
ما در اینجا 5 صفت این لوسترها را نام برده ایم که می تواند فضای هر اتاق را ارتقاء دهد و هم زمان آسانی شما را تکثیر دهد.

ارتفاع قابل تنظیم

به لطف موفقیت لوسترهای نوین، سفارشی سازی خانه شما ساده شده می باشد. اکثراً لوسترهای نوین با ارتفاع و زنجیرهای قابل تنظیم ساخته می شوند تا ابعاد دقیق اتاق و نیازهای برجسته شما را نیکوتر در خویش جای دهند. لوستر نوین قابل تنظیم، نور را دقیقاً به جایی که می خواهید راهنمایی می کند.
لوستر مدرن برای خانه
مساله شغل ای:محل ایده آل لوستر بستگی به چیدمان و ابعاد اتاق دارد. برای آسانی در تکمیل کنش با شماره 09120573349 ارتباط بگیرید، ابعاد و مشخصات اتاق را بگویید و محل مطلوب برای نصب را پیدا نمایید.

روشنایی قابل تنظیم

یکی از اصلی ترین عملکردهای یک لوستر نوین، امکان کم شدن و تکثیر نور در فضای کلی اتاق می باشد. بعضی از این لوسترها به شما این قابلیت را می دهند که نور ساطع شده در اتاق خویش را کنترل نموده و به آسانی اکنون و هوا را تنظیم نمایید. خیلی از نقشه های نوین سراسرً قابل تنظیم می باشند و بعضی ولو تنظیمات قابل برنامه ریزی و حرفه ای تری را دارند. این صفت می تواند به شما در مصرف کم در مصرف برق یاری کند و برای ابداع تنظیمات مطلوب در مجالس و مراسمات ایده آل می باشد.

لامپ های نوستالژیک

با یاری لامپ های الهام گرفته از دهه های شصت و هفتاد، خانه خویش را به گذشته ببرید. لامپ های رشته ای ادیسونی که دارای شخصیت و سبکی قدیمی می باشند، احساس نوستالژی را به لوستر نوین می بخشند و فضایی رمانتیک را به ناحیه می افزایند.
لوستر مدرن با لامپ ادیسونی

قابل تنظیم برای سقف های شیب دار

در صورتی که در شمال مرز و بوم زندگی می نمایید یا در هر نقطه کسی دیگر هستید و سقف خانه تان شیب دار می باشد، شاید فرض می نمایید که سقف های شیب دار گزینش شما را برای لوستر محدود می کنند . لکن در زمینه لوستر نوین اینطور نیست. در اصل، خیلی از ابزار روشنایی نوین برای سقف های شیبدار سراسرً سازگار می باشند.

زیبایی و جذابیت

هر فضایی را با زیبایی منحصر به شخص و جذابیت هنری ارتقا دهید . لوستر نوین دست ساز یک جذابیت سریع به خانه شما می بخشد و نقاط کانونی مسحور کننده ای را ابداع می کند که خیره کننده و خوشی قسمت می باشد. این لوستر با نشان دادن چشم نواز هنر و ظرافت ، طیف وسیعی از نقشه ها را عرضه می دهد.
 

لوستر نوین ، ترکیبی از جذابیت و خلاقیت در دکوراسیون خانه

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *