ساده ترین نشانه آلزایمر را بشناسید

پژوهشگران “دانشگاه کالیفرنیا، سان‌فرانسیسکو” (University of California, San Francisco) در مطالعه اخیر خود دریافته‌اند بیماری آلزایمر مستقیماً به نواحی از مغز که مسئول بیداری هستند، حمله می‌کند

مشاهده مطلب
شیشه برای بالکن؛ یک انتخاب واضح

شیشه برای بالکن؛ یک انتخاب واضح

فهرست مطالب

شیشه برای بالکن؛ یک گزینش واضح

شیشه برای بالکن؛ یک گزینش واضح

از طرفی، شیشه های بالکن عمدتا به شکل قدی در ابعاد زیاد غول پیکر مورد استفاده قرار می گیرند و در صورتی که از مرغوبیت تولید عالی و نصب درست دارا نباشند، خطراتی را برای رهگذران و اعضای خانه بوجود خواهند آورد. در این مقاله هدف شما را با خصوصیت های شیشه بالکن مانوس کنیم و از مزایای استفاده آن برایتان بگوییم. در کنار این در آخر یکی از عالی ترین تولیدکنندگان داخلی نوع ها شیشه خصوصاً شیشه بالکنی را به شما شناساندن خواهیم کرد.

از دید زیبایی شناسی

بالکن های شیشه ای یک سیمای منحصر به فردی به معماری خانه می افزایند که می تواند فورا فضا را سبک تر، تمیزتر و حرفه ای تر جلوه دهد. استفاده از شیشه در اجرای بالکن به شما هم یاری می کند تا بتوانید از کفپوش های ظریف تر و زیباتر بهره ببرید و ظاهر فضای تراس را غول پیکر تر جلوه دهید.
در صورتی که از شیشه شفاف برای بالکن خانه بهره ببرید، نمای واضح تری از فضای اطراف خواهید داشت. استفاده از شیشه بالکن می تواند برای دفاتری که دارای سالن انتظار یا ورودی چشمگیری می باشند، عالی ترین گزینش باشد.

از دید ایمنی و مقاومت

شیشه به خودیِ خویش مقاوم در مساوی ضربه، وزن سنگین و ریزش های جوی می باشد. شیشه، یک ماده زیاد مقاوم می باشد که احتیاج به نگهداری خاصی نیز ندارد. موقع نصب شیشه بالکن از شیشه مقاوم استفاده می گردد، سپس باید مطمئن بمانید که در طول هنگام هیچ ایرادی برای شما و رهگذران بوجود نخواهد آمد. شیشه سکوریت حرارت دیده در مساوی هر موردی مقاومت نیکی از خویش نشان داده می باشد و بعید می باشد که بشکند یا در ضمن ترک بردارد.
در ضمن در صورتی که نیز ترک بخورد و بشکند، به تکه های تیز و برنده جایگزین نخواهد شد. از این رو، آرامش زیادتری را در سمت ایمنی کارکنان، ساکنین خانه و رهگذران به ارمغان می آورد. در صورتی که هدف دارید از شیشه برای نمای بالکن خویش بهره ببرید، کافی می باشد هر تعدادی وقت یکبار آن را تمیز نمایید، با تمیز کردن شیشه شفاف بالکن، بسیار آسان گذر فصول را نظاره خواهید کرد.
بالکن شیشه ایی خانه

از دید استفاده بهینه تر از بالکن

یکی بعدی از فوایدی که استفاده از شیشه برای پوشش بالکن منزل به دنبال خواهد آورد این می باشد که از فضای تراس باید به عنوان سرپناه امنی بهره ببرید. بسته به جهتی که بالکن شما قرار گرفته می باشد، در ضمن باید از آن به منزله ی اتاق سولاریوم طبیعی بهره ببرید.

در صورتی که بالکن شما رو به جنوب باشد و مدت وقتی که آفتاب به آن می تابد افزون می باشد، با نصب شیشه دور تا دور بالکن، باید از آن به منزله ی سونای خشک و یا سولاریوم بهره ببرید! در روزهایی که جو کمی ناآرام می باشد و باران یا برف زیبایی از آسمان می بارد، باید بدون ذره ای خیس شدن و در معرض هوای سرد قرار گرفتن، از رحمت الهی خوشی ببرید.

برای آن مجموعه از خانواده هایی که حیوانات خانگی دارند، داشتن یک اتاق مجزا برای حیوان خویش زیاد ضرورت دارد. از آنجایی که امکان دارد هوای سرد یا گرم، پرندگان و نور آفتاب حیوان را اذیت کنند، با نصب شیشه های قدی، می توان مکان دنجی را برای وروجک دوست داشتنی خویش ساخت کرد.

همانطور که دیدید، با شیشه ای کردن بالکن مخصوصاً استفاده از شیشه ها شفاف که دید ساکنین را کور نمی کند، از تراس می توان استفاده های بهینه تری کرد. در کنار این یادمان باشد که بستن فضای بالکن به ابزار شیشه می تواند به مصرف بهینه انرژی نیز هم یاری کند و از داخل شدن هوای زیاد سرد یا زیاد گرم فضا به داخل خانه پیشگیری کند.

در باقی مطلب با بعضی از خصوصیت های شیشه بالکن مانوس خواهید شد و در آخر یکی از عالی ترین و غول پیکر ترین تولیدکنندگان شیشه های خانگی و صنعتی را به شما شناساندن خواهیم کرد.

شیشه بالکن

مزایای استفاده از شیشه بالکن درجه یک

یک ضرب المثل انگلیسی وجود دارد که می گوید، آنقدر پولدار نشده ام که جنس ارزان بخرم! برای اینکه یکبار برای دائم برای بالکن منزل خویش شیشه خریداری نمایید و از آن خوشی ببرید، قطعاً می بایست در خرید کردن آن دقت زیاد اضافه بکنید. از آنجایی که کالاها بی مرغوبیت عمدتا از کالاها درست ارزان تر می باشند، شما با خرید کردن شیشه بالکن بی مرغوبیت نیز خودتان را به دردسر خواهید انداخت و نیز اینکه به ثمر دلخواه تان نمی رسید و می بایست تعدادی مساوی پول نخستین خرج خرید کردن شیشه تازه بکنید.
یکی از شاخص ترین خصوصیت های شیشه بالکن، این می باشد که می بایست مطلوبِ فضا و آب و هوای منطقه سکونت شما باشد. از طرفی نیز برای نصب آن قطعاً می بایست از کادر مجرب و کارآزموده استفاده گردد. یکی از عالی ترین نوع ها شیشه بالکن، شیشه سکوریت حرارت دیده می باشد؛ چرا که در ضمن پس ترک خوردن و شکستن، تکه های آن هیچ موقع تیز و برنده نیستند و بسیار آسان باید آنان را از کف منزل جمع نمایید.

شیشه بالکن ونوس جام ، شیشه ای برای همه ی فصول

شیشه بالکن ونوس جام در راستای بهینه سازی استفاده از همه ی فضاهای ساختمانی و در کنار این بالابردن افق ایمنی آپارتمان ها، از سال 1387 در اکنون خدمت گذاری به هموطنان عزیز می باشد. کسب و کار ونوس جام، همه ی محصول ها خویش را با بالاترین مرغوبیت ممکن عرضه می دهد و مثال کارهای این کسب و کار با محصول ها فرنگی باکیفیت هیچگونه تفاوتی ندارند. از آنجایی که شیشه های ونوس جام در داخل سرزمین ما و با استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و نصب می شوند، قیمت آخرین برای خریداران عزیز زیاد کمتر از مثال های فرنگی خواهد بود.
 
 

چرا برای تزئین فضا تراس خانه، می بایست از شیشه بالکن استفاده کرد؟

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *