زشت ترین رنگ ها در دکوراسیون منزل

زشت ترین رنگ ها در دکوراسیون منزل

فهرست مطالب

زشت ترین رنگ ها در دکوراسیون منزل

زشت ترین رنگ ها در دکوراسیون منزل

در این مطلب بدترین رنگ های که توانایی دارید برای دکوراسیون اتاق خواب تان گزینش نمایید را به شما شناساندن می کنیم. این موارد را مشهور ترین گرافیست دکوراسیون داخلی به شما گوشزد می کند.

علاوه بر رنگ هایی که استفاده آنان در دکور خانه پیشنهاد می گردد رنگ هایی نیز می باشند که طراح های دکور کمتر از آنان در دکوراسیون به شغل می برند. در این جا با تعدادی مثال از این رنگ ها مانوس شویم.

 

سبز بی رنگ

استفاده از این رنگ روی دیوارها هیچ جلوه زیبایی به خانه نمی دهد. ضمناً روی پنجره ها و وسایل داخلی نیز نیکوتر می باشد از آن استفاده نکنید شبیه رنگ های کمی می باشند که توانایی دارید هم راه با آن بهره ببرید.

 

دکور خانه

بدترین رنگ دکوراسیون

 

آبی

برخی از طراح های از برخی از رنگ ها بنابر دلایل شخصی اجتناب می کنند. به موضوع نمونه یکی از طراح های به نام susan niblo رنگ آبی را پیشنهاد نمی کند شبیه در خانه ای که قوی شده مجموع جا از رنگ آبی استفاده شده بود. او از این رنگ اکثر در وسایل جانبی استفاده می کند تا روی دیوار.

 

طراحان دکور

بدترین رنگ دکوراسیون

 

مشکی رنگ دکوراسیون

به نقل از برخی از طراح های دکور نیکوتر می باشد از این رنگ در خانه استفاده نکنیم چون به اندازه کافی در محل های غیر از این با آن رو به رو می شویم. رنگ های سیاه در دفاتر شغل و در لباس هایی که روزمره تن می کنیم.

 

رنگ های گرم

بدترین رنگ دکوراسیون

 

نارنجی سوخته

رنگ های گرم مانند نارنجی و زرد کمی سنگین و تاریخ گذشته می باشند.

 

رنگ در دکوراسیون

بدترین رنگ دکوراسیون

 

بژ

ملت این رنگ را به علت این که در هر فضایی می توان استفاده کرد به شغل می برند. لیکن نظر طراح های این نیست شبیه شغل کردن با رنگ های کمرنگ کمی سخت می باشد و عموماً با رنگ کف اتاق تضاد پیدا می کند.

 

رنگ دکوراسیون

بدترین رنگ دکوراسیون

 

 

طلایی

امروزه استفاده از این رنگ در دکوراسیون رواج چندانی ندارد و یکی از رنگ هایی می باشد که خواستار چندانی ندارد. رنگ طلایی روی دیوار کمی خشن و زننده می باشد به جای آن توانایی دارید از رنگ ها متالیک بهره ببرید.

 

رنگ دکوراسیون

بدترین رنگ دکوراسیون

 

 

بنفش

بنفش یکی غیر از این از رنگ هایی می باشد که طراح های استفاده از آن را پیشنهاد نمی کنند. این رنگ را به دشواری می توان با رنگ های غیر از این در خانه ست کرد. لیکن در صورتی که به آن تمایل دارید ناامید نشوید. بنفش نشاندهنده خلاقیت و روحانیت می باشد پس بیشتر نیز نمی تواند رنگ بدی باشد.

 

رنگ دکوراسیون

بدترین رنگ دکوراسیون

  

زرد

عموماً افرادی که سعی نموده اند این رنگ را در دکور خانه استفاده کنند با ناامیدی و شکست مواجه شده اند. در صورتی که می خواهید از این رنگ در خانه بهره ببرید در فضاهای کوچک و روشن مانند درب جلویی خانه به شغل ببرید.

 

رنگ دکوراسیون

بدترین رنگ دکوراسیون

 

 رنگ های جیغ

طراح های دکور سعی می کنند کمتر از رنگ های جیغ استفاده کنند شبیه این رنگ ها کمی قدیمی شده و مستقیما روی مغز اثر می گذارند. در صورتی که تصمیم دارید رنگ های بسیاری در دکور به شغل ببرید از نوع مات رنگ ها بهره ببرید. به عنوان مثال به جای صورتی جیغ از صورتی کثیف بهره ببرید.

رنگ های زشت و ممنوعه در دکوراسیون منزل !

4.218

این مقاله سودمند بود ؟153

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *