دیدنی های گیلان: سفری به سرزمین سرسبز شمال

 پس اگر به دنبال یک مقصد همه چیز تمام هستید، فرصت را غنیمت بشمارید و راهی گیلان شوید و با اجاره ویلا شمال در هر شهر و روستایی که مقصدتان است، برای یک سفر متفاوت و جذاب برنامه‌ریزی کنید. با وجود تنوع بالای انواع اقامتگاه‌ها به ویژه خانه‌های بوم‌گردی و ویلا، دغدغه‌ای از بابت رزرو ویلا نخواهید داشت و با هر بودجه‌ای می‌توانید اقامتگاهی متناسب با شرایط خود پیدا کنید.

مشاهده مطلب
شیشه بالکن

شیشه بالکن

شیشه بالکن شیشه بالکن شیشه بالکن از وارد شدن گرد و غبار به داخل بالکن پیشگیری مینماید.ضمناً در معادل آلودگی هوا، و وارد شدن صداهای

مشاهده مطلب
رنگ گلبهی در دکوراسیون

رنگ گلبهی در دکوراسیون

فهرست مطالب

رنگ گلبهی در دکوراسیون

رنگ گلبهی در دکوراسیون

برای اینکه دکوراسیون داخلی مناسبی داشته باشیم می بایست از رنگ های گوناگون و شاد برای تولید داخلی منزل خویش استفاده نماییم, رنگ گلبهی و هلویی امروزه در دکوراسیون خصوصاً در منازل حرفه ای کاربرد اضافه پیدا نموده می باشد این رنگ شاد به طرز شگفت انگیزی سازگار و منعطف می باشد.

گلبهی در ضمن در مرز بسیاری کم در دکوراسیون با قدرت خودنمایی می کند و کارایی عمیقی بر دکوراسیون می گذارد وبه جلوه و حالت خارج پویایی و نشاط خاصی می بخشد.

رنگ گلبهی دکوراسیون

کارایی رنگ گلبهی در دکوراسیون

این رنگ در کنار رنگ های سردی مثل سفید، طوسی روشن و آبی یا فیروزه ای، گرمابخش و خوشایند جلوه خواهد کرد و درکنار تناژهای تیره، کنتراستی متعادل در خارج ابداع می کند و جذابیت دیداری قدرتمندی در دکوراسیون به جود می آورد.

رنگ گلبهی به فضایی کلاسیک که با اشیا و عناصری عتیقه چیدمان شده و حالت رسمی و خشک دارد، روح و تازگی می بخشد و چنین مکانی را شادتر و لطیف تر می کند.

 
رنگ گلبهی دکوراسیون

رنگ گلبهی و هلویی در دکوراسیون

این رنگ برای فصول گوناگون خصوصاً در فصل پاییز که هوا روبه سردی می گراید با رنگ هایی همچون خرمالویی و قهوه ای شکلاتی یا نارنجی ترکیب مناسبی برای اهدای حالت پاییزی می تواند باشد.
 
رنگ گلبهی دکوراسیون

دکوراسیونی به رنگ گلبهی

برای تلفیق این رنگ به دکوراسیون منزل توانایی دارید از رنگ مبلمان، پرده ها، دیوارها و اقلام دکوری منزل همچون گلدان ها و کوسن ها مصرف گیرید و به مقدار دلخواه این رنگ را به فضا بیافزایید. در تداوم با دکوراسیون نشیمن هایی گیرا و جالب به رنگ گلبهی با دکوبوم کنار بمانید….

معجزه رنگ گلبهی و هلویی در دکوراسیون + نگاره

4.315

این مقاله سودمند بود ؟132

مطمئناً بخوانید : اصول انتخاب رنگ دکوراسیون
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *