رنگ های خنثی در دکوراسیون منزل

رنگ های خنثی در دکوراسیون منزل

فهرست مطالب

رنگ های خنثی در دکوراسیون منزل

رنگ های خنثی در دکوراسیون منزل

رنگ های خنثی گزینه های خیلی نیکی برای دکوراسیون خانه می باشند چون که با هر ترکیب و هر رنگی جور می شوند و به فضا، نمای زیبایی می بخشند. احتمالاً استفاده از کلمه «امن» برای این رنگ ها نامناسب نباشد چون که هیچ گاه کهنه و قدیمی نمی شوند.

احتمالاً در گذشته ضرورت چندانی به رنگ های خنثی داده نمی شد لیکن در جهان رنگ های امروزی راه متفاوتی را طی می کنند و به چاره های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ های یاسی و آبی دریایی با رنگ های سفید، خاکستری و بژ ترکیب رنگ زیبایی می سازند و بقیه رنگ های تند و زننده ای به چشم نمی آیند.

رنگ خنثی در دکوراسیون

دکوراسیون منزل به رنگ خنثی 

در فضاهای که رنگ اساسی آنان سفید یا رنگ های کرم و بژ خیلی روشن می باشد، استفاده از ادوات چوبی تیره و سطوح فلزی با رنگ های تیره مناسب ترین گزینش برای خلق کنتراست می باشد. به طور نمونه، لوستر اتاق، میله پرده یا پایه آباژور را از فلزهای تیره شبیه مشکی گزینش نمایید تا موجب جذابیت اکثر فضا بشوند. در صورتی که رنگ دیوار، رنگ مبلمان، فرش و پرده را با رنگ های خنثی شبیه سفید گزینش کردید، گزینش های تصدیق نیز از ادوات تیره داشته بمانید.
 
طوسی مایل به کرم
طراح های پیشنهاد می کنند این رنگ را در فضاهای غول پیکر کنار با رنگ های فیروزه ای، قرمز یا نارنجی استفاده کنیم. گرمای این رنگ از هاله مایل به رنگ بژ آن می باشد که حس آرامش را بوجود می آورد.
 
سفید
رنگ سفید در نقطه مرکزی بین رنگ های سرد و گرم می باشد که نیز در فضاهای نوین و نیز در فضاهای سنتی به عمل می رود.
 
خاکستری
این رنگ با تناژ خاکستری، قهوه ای و مشکی شدت تیرگی رنگ مشکی را ندارد و آسان تر می توان با آن در فضای اتاق کنار آمد.
 
بنفش مایل به ارغوانی
این طیف بنفش رنگی گرم و آرام قسمت می باشد و نه فقط روی دیوار بلکه در کل ادوات اتاق خواب هم به عمل برده می گردد. این رنگ آرام قسمت را کنار با رنگ های عاجی، بادمجانی، خاکستری و یا شکلاتی به عمل ببرید.
 
دکوراسیون به رنگ خنثی

استفاده از رنگ خنثی در اتاق خواب

آبی
آکوا یکی از طیف های تازه رنگ سفید می باشد که مکمل نیکی برای نمای اقیانوسی یا سبز می باشد. این رنگ برای نمای داخلی به عمل برده می گردد و به نیکی با نمای بیرونی ساختمان ادغام می گردد. این رنگ سفید را کنار با طیف های کمی تیره تر آن به عمل ببرید تا فضای دلنشینی را برای خانه خلق نمایید.
 
بژ
این رنگ خنثی با رنگ سفید قابل ترکیب می باشد و در بخش ورودی به خانه گرما و آرامش می دهد.
 
یاسی
این رنگ رنگی دخترانه شناخته شده لیکن به کنار رنگ های تیره ای نظیر ذغالی، سیاه و آبی نفتی ترکیب خیلی زیبایی می سازد. این رنگ را به چاره متفاوتی در سقف، کتابخانه یا داخل کابینت های کرمی رنگ آشپزخانه به عمل ببرید.
 
خاکستری سنگی
این رنگ یکی از رنگ های خنثی می باشد که بسته به نور به رنگ های طوسی، خاکستری مایل به قهوه ای و سبز دیده می گردد. این رنگ به شکل مات روی دیوارها یا به شکل براق روی چهارچوب ها و درب ها به عمل برده می گردد.
 
قهوه ای
بی نهایت ها اندیشه می کنند رنگ خنثی به این معنا که خاکستری لیکن در صورتی که برای الهام گرفتن رنگ های خنثی به طبیعت نگاه نمایید سبز جنگل، آبی آسمان و قهوه ای را خواهید دید. این رنگ را در بخش راهروها، اتاق غذاخوری و ضمناً در اتاق خواب نیز باید به عمل ببرید. برای توسط آوردن نتایج نیکوتر سقف ها، حاشیه ها و چارچوب ها را سفید رنگ نمایید.
 
در صورتی که اصرار زیادی بر استفاده از رنگ های خنثی دارید، باید برای گرفتن دقت و بیشتر شدن زیبایی فضا از پارچه های مدل دار یاری بگیرید. به طور نمونه، مدل های مسیر مسیر، هندسی، گل و بته یا ترکیب آنان با نیز گزینش هوشمندانه ای برای رنگ های خنثی می باشد. سعی نمایید مدل ها اندازه های ریز و درشت داشته باشند تا اکثر دیده شوند.

زیباترین رنگ های خنثی در دکوراسیون منزل + تصویر

3.715

این مقاله سودمند بود ؟114

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *