رنگ دکوراسیون سال 2018

رنگ دکوراسیون سال 2018

فهرست مطالب

رنگ دکوراسیون سال 2018

رنگ دکوراسیون سال 2018

در این مطلب ما به شناساندن رنگ هایی می پردازیم که موسسه بین الملی پنتون برای رنگ برتر سال 2018 شناساندن نموده هست . موسسه پنتون یک موسسه بین المللی هست که هر ساله رنگ برتر و مد برجسته رنگی آن سال را در تماماً جهان گزارش می کند .در این مطلب با رنگ های مد شده دکوراسیون سال 2018 به دست موسسه پنتون مانوس خواهیم شد.

دکوراسیون 2018

دکوراسیون منزل 2018

اگر چه ما تا اینجای کار وارد سال 2018 نشده ایم؛ لیکن هدف داریم در تماس با رنگ های مطرح در سال 2018 با شما گفتگو کنیم.در باقی مطلب دنبال ما بمانید تا از رنگ های مطرح در سال 2018 زیاد تر دانیم.

سبز و صورتی

در صورتی که به سبک های دکوراسیون حرفه ای مشتاق هستید، واجب هست بدانید که در سال 2018 از سبز نعنایی و صورتی برای تولید دکوراسیون خانه های حرفه ای استفاده خواهد شد.

صورتی

در سال 2018 رنگ صورتی قدرتی زیاد تر از پیش خواهد داشت و پیش گویی می گردد از رنگ صورتی استفاده های زیادی گردد.به شکل خلاصه می توان گفت رنگ صورتی را دست کم نگیرید.

تناژهای آبی روشن

از آن جایی که جهان ما پر از هیاهو هست، گرافیست ها هدف دارند با استفاده از رنگ آبی کمی از این استرس و هیاهو بکاهند.به نقل از گرافیست ها برتر در سال 2018 از تناژهای روشن آبی برای ابداع بیرونی آرامش قسمت استفاده خواهد شد.

اریکا ووفل می گوید « این رنگ علاوه بر آرامش قسمت بودن، امکان ترکیب با رنگ های به جز آن را نیز دارد و در دستاورد برای استفاده در تولید دکوراسیون می تواند گزینش مناسبی باشد»

سبز چمنی

ضرورت رنگ سبز را در سال 2018 فراموش نکنید؛ چون که استفاده های زیادی از آن خواهد شد. همان طور که در نگاره زیر می بینید رنگ سبز در تولید دکوراسیون استفاد شده هست.

اگر چه رنگ سبز تناژهای مختلفی دارد که سبز چمنی یکی از آنان هست. به خاطر گسترده شدن فناوری و استفاده از ادوات هوشمند از رنگ سبز برای ابداع آرامش روانی در اشخاص استفاده می گردد.

نوع ها ترکیب رنگ های پرطرفدار در سال 2018

حالا در این بخش می خواهیم نوع ها ترکیب رنگ های پرطرفدار در تولید دکوراسیون در سال 2018 را به شما شناساندن کنیم.

ترکیب رنگ های آبی و بنفش روشن برای مکان های مربوط به اندازه گیری سلامت

ترکیب رنگ های زرد و تناژهای متفاوت آن با نیز برای ابداع بیرونی سرشار از شادی

در صورتی که به جست و جوی ابداع بیرونی سرگرم کنند هستید، رنگ های نارنجی و آبی را با نیز ترکیب کنید.

ترکیب رنگ های صورتی، سفید و بنفش روشن هم نشان دهنده مکان های سرشار از فناوری خواهد بود.

با آنکه موسسه پنتون تا اینجای کار رنگ سال 2018 را به طور رسمی گزارش نکرده هست لیکن به آسانی و با اطلاعات تکمیلی بالا به راحتی می توان حدس زد که چه تم رنگی ، رنگ برتر و رنگ های ترند شده سال 2018 خواهد بود .

رنگ دکوراسیون که سال 2018 مد میشود

57

این مقاله سودمند بود ؟70

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *