طرز تهیه توگی شیر

طرز تهیه توگی شیر

طرز تهیه توگی شیر توگی نوعی شوربا یا آش می باشد که ماده اساسی تشکیل دهنده آن ارزن پوست‌کنده می‌باشد. اسم این غذا نیز از

مشاهده مطلب
راهنما و نکات مهم خرید لوستر برای قسمت های مختلف خانه

راهنما و نکات مهم خرید لوستر برای قسمت های مختلف خانه

فهرست مطالب

مشاور و موارد شاخص خرید کردن لوستر برای بخش های گوناگون خانه

مشاور و موارد شاخص خرید کردن لوستر برای بخش های گوناگون خانه

وقتی که می خواهید یک لوستر خریداری نمایید، مسلماًً به زیبایی آن دقت می نمایید لکن جذاب می باشد بدانید برای این که لوستر در منزل شما به زیباترین وضعیت خودش جلوه کند، می بایست برخی از موارد را درنظر بگیرید که احتمالاً خیلی از شما از آن اطلاعاتی ندارید. در این بخش از نمناک موارد مربوط به خرید کردن لوستر را به شما شناساندن می کنیم که مسلماًً هم یاری کننده خواهد بود.

طرح و استایل

اساسی ترین خاطر برای خریدن لوستر، زیبایی می باشد که به ناحیه می بخشد. به این معنا که شما می بایست به طرح و استایل آن بیشتر از مقدار دقت داشته بمانید که زیبایی آن را تعدادی مقابل می کند. از طرفی طرح و استایل لوستر می بایست با فضایی که قرار می باشد در آن قرار بگیرد، همخوانی داشته باشد. در صورتی که ناحیه خانه شما یا اتاقی که قرار می باشد این لوستر را داخل آن قرار دهید، یک ناحیه راحت با ابزار بی نهایت معمولی می باشد، خوب تر می باشد که لوستر بی نهایت مجلل را خریداری نکنید.

لوستر هایی که عموماًً آویز کمتری دارند، ظاهر نوین تری به خانه می بخشند و برای اتاق های راحت لکن نوین مطلوب می باشند لکن در صورتی که می خواهید ناحیه خانه را مجلل و باشکوه نشان دهید و آن را فضایی جالب برای مهمانی نمایید، توانایی دارید از لوستر با آویزهای شیشه ای و کریستالی که تماماًً برق می زنند بهره ببرید.

لوستر

قیمت

علاوه بر اینکه می بایست به قیمت لوستر توجه نمایید، می بایست به قیمت برق مصرفی آن نیز دقت داشته بمانید. به منزله ی نمونه به این مساله دقت نمایید لوستری که خریداری نموده اید، تعدادی عدد لامپ را داخل خودش جای می دهد و تعدادی تای آن را می بایست روشن نمایید. کل این ها قیمت های آینده شما را هم نشان خواهد داد.

سایز و وزن

گذشته از اینکه بخواهید لوستری را خریداری نمایید، زیاد شاخص می باشد که ابعاد فضایی که قرار می باشد آن را داخلش قرار دهید را بسنجید و سعی نمایید نخست ارتفاع سقف را اندازه بگیرید. لوستری گزینش نمایید که بیشتر از مقدار به سقف نچسبد یا بیشتر از مقدار پایین نباشد. به این معنا که در صورتی که سقف بی نهایت کوتاهی دارید، خوب تر می باشد که لوستر کوتاه گزینش نمایید تا بی نهایت پایین نیاید.

ضمناً پهنای آن را هم در نظر بگیرید. در صورتی که می خواهید برای اتاق خواب لوستر خریداری نمایید، نباید بی نهایت لوستر پهنی گزینش نمایید لکن در صورتی که فضای پذیرایی زیاد ابهت دارید و قرار می باشد برای آنجا لوستر بخرید، می بایست کمی پهنای آن را غول پیکر تر در نظر بگیرید.

سایز لوستر

فضای قرار گیری لوستر

عموماًً لوستر ها را در مجموع اتاق ها استفاده می کنند لکن مجموع شی به فضای کلی شما بستگی دارد. به منزله ی نمونه در صورتی که می خواهید برای حمام ابهت که دارید، لوستر خریداری نمایید؛ می بایست کوچک ترین وضعیت ممکن را گزینش نمایید. برای اتاق ناهارخوری عموماً لوستر های دیواری کوچک نیز گزینه مناسبی می باشند و اقسام بزرگتر این لوستر تنها برای ناحیه پذیرایی مطلوب می باشد.

استایل و طرح اتاق ها

می بایست به فضایی که قرار می باشد لوستر را در آن قرار دهید، توجه نمایید. به رنگ و دیزاین آن دقت داشته بمانید که با لوستر همخوانی داشته باشد. ضمناً به این مساله دقت نمایید که اتاق به چه قدر روشنایی احتیاج دارد، در دستاورد لوستری را گزینش نمایید که دقیقا همان مقدار روشنایی را به شما بدهد.

لوستر اتاق خواب

نوع لامپ ها

به نوع لامپ هایی که می بایست روی لوستر قرار بگیرد، توجه نمایید. به منزله ی نمونه مقدار مصرف لامپ ها را مد نظر داشته بمانید و ببینید که آیا جا به جایی آنان آسان می باشد یا خیر. آیا به اندازه کافی نور می دهد؟ آیا به اندازه کافی زیبا می باشد و مورد پسند شما اصل می گردد یا خیر؟ در نظر گرفتن این نکات موجب می گردد که از گزینش خویش پشیمان نشوید.

آسانی در نصب

مسلماًً شما می بایست لوستری را گزینش نمایید که آسان نصب گردد و مجبور نباشید برای هر بار تمیز کردنش، به دشواری بیفتید. لوستر های بی نهایت سنگین و با آویز های بی نهایت افزون، مسلماًً موضوع شما را بی نهایت سخت می کنند.

لوستر سنگین

دقت به دستورالعمل های تمیزکاری لوستر

می بایست لوستری خریداری نمایید تا وقتی که می خواهید آن را تمیز نمایید، بی نهایت به دردسر نیفتید. از طرفی بتوانید دستورالعمل های آن را رعایت نمایید و بدانید که دقیقا از چه موادی برای تمیز کردنش بهره ببرید تا آسیبی به آن وارد نشود و زیبایی اش کم نگردد.

برای هر بخش از خونه چه لوستری مناسبه؟

در باقی مطلب مواردی حول محور گزینش لوستر با دقت به فضایی مورد نظرتان را خواهیم گفت.

خرید کردن لوستر برای آشپزخانه

در صورتی که برای بالای میز نهارخوری در پی لوستری مطلوب هستید توانایی دارید از لوستر هایی با ارتفاع افزون همانند لوستر های ریسه ای و یا لوستر های آویز سه شعله استفاده کنید ولو در صورتی که ارتفاع سقف شما کوتاه می باشد در گزینش لوستر مطلوب مکرر می بایست به متناسب بودن آن با دکوراسیون به وجود آمده در اتاق غذاخوریتان دقت بسیاری داشته بمانید ولو در صورتی که از آن طرح خصوصاً خوشتان نمی آید. در بیشتر نکات گزینش یک لوستر گران ارزش با تولید باشکوه برای دکوراسیون اتاق غذاخوری مطلوب نیست چون که براحتی می توانند بر ناحیه غلبه کنند و آنرا زننده نشان دهند.

مساله ارتفاع مطلوب در نصب لوستر می باشد. دقت داشته بمانید که لوستر می بایست در ارتفاعی نصب گردد که نور آن دقیقا و مستقیما بروی میز ناهارخوری بیافتد تا اثر اساسی خویش را بروی دکوراسیون و روشن کردن مجموع جانبه میز بگذارد. برای آشپزخانه لوستری با شاخه های رو به پایین تهیه نمایید تا زیادترین نور ممکن به فضا برسد.

آشپزخانه

خرید کردن لوستر برای اتاق خواب

لوستری برای اتاق خواب بخرید که نور آن رو به جهت بالا باشد تا روشنایی تماماً ملایم به ناحیه خواب شما تابانده می گردد. گزینش لوسترهایی که چوب در تولید آنان به موضوع رفته تناسب بی نهایت بسیاری با فضای اتاق خواب دارد؛ به علت در این فضا به مقدار بسیاری چوب مصرف شده و هماهنگی مورد نیاز بین فضا و لوستر شکل می گیرد.

خرید کردن لوستر برای اتاق پذیرایی

لوستر طرح لاله یکی از اقسام لوسترها مطلوب اتاق پذیرایی می باشد. لوسترهای لاله ای عموماً وزن افزون و ابعاد حجیمی دارند و از جنس های مختلفی ساخته شده و مطلوب فضاهایی با دکوراسیون سنتی می باشند.

لوسترهای کریستالی همچون لاله ها غول پیکر و سنگینند و به درد سقف هایی بلند و فضاهای غول پیکر می خورند و برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک مطلوب می باشند. این لوسترها در انعکاس درخشان نور حاصل مثبتی دارند.

لوسترها شِید یا کلاهک دار که نور را تلطیف می کنند و از پخش نور به شکل جلو پیشگیری به عمل می آورند، زیادتر مطلوب کلاسیک پسندان و زیبا و چشم نوازند. برای اینکه فقدان نور جلو این لوسترها جبران گردد، در نورپردازی از مکمل هایی همچون هالوژن و دیوارکوب و… نیز بهره ببرید.

لوستر مدل لاله

خرید کردن لوستر برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن فضایی می باشد که از آن در مقایسه با فضاهای غیر از این منزل زیادتر استفاده می گردد. برای این بخش از خانه به جست و جو خرید کردن لوسترهای کروی و توپی که به فضا وضعیت مدرنی می دهند و آن را جالب تر می کنند، بمانید.

توانایی دارید برای این فضا لوسترهای تخیل که وضعیت غیررسمی تری داشته و گوناگونی بسیاری دارند، گزینش کنید. لوستر هایی که دارای شیدهای چندشاخه می باشند، میله هایی که روی آنان لامپ های گوناگون تعبیه شده و … را توانایی دارید گزینش نمایید لکن در وقت گزینش می بایست تناسب رنگ های مکمل یا متضاد را برای فضایتان در نظر بگیرید.

خرید کردن لوستر اتاق کودک

وقت خرید کردن لوستر برای اتاق خواب کودک به موارد زیر دقت کنید:

  • شدت نور لوستر اتاق کودک می بایست دارای امکان تنظیمی باشد.
  • ساخت نور به دست لوسترباید به گونه ای باشد که از ساخت سایه های ترسناک بکاهد و تاریکی فضا را بگیرد.
  • لوستر نباید مقدار نور زیاد بسیاری را در ناحیه ساخت کند چون که نور افزون باعث آزردن چشم کودکان می شود.
  • لوستر اتاق کودک، می بایست با دقت به دکوراسیون اتاق او و در رنگ جذابی گزینش شود تا ناحیه جالب تری را برای کودک ساخت نماید.
  • خرید کردن لوستر اتاق کودک را متناسب با فضای آن سامان دهید.

راهنمای گزینش و خرید کردن لوستر اتاق های گوناگون

52

این مقاله سودمند بود ؟20

مسلماً بخوانید : فنگ شویی اتاق نوزاد
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *