رازها و ترفندهای دکوراسیون داخلی 

رازها و ترفندهای دکوراسیون داخلی 

فهرست مطالب

رازها و ترفندهای دکوراسیون داخلی 

رازها و ترفندهای دکوراسیون داخلی 

چیدمان خانه مکرر کاری کیف قسمت خصوصاً برای خانم های خانه هست لیکن می بایست به یکسری موارد شاخص دقت کرد تا بعد از نهایت موضوع، نا هماهنگی بین ادوات و فضا باعث پشیمانی شما از این نوع چیدمان نشود.

نیکوتر هست یک بار بقیه خانه خویش را با دید جدیدی نگاه نمایید. در این بازبینی، ادوات مورد احتیاج را از آن هایی که به اصل مورد استفاده نیستند، جدا نمایید.

ترفندهای دکوراسیون

ترفندهای دکوراسیون داخلی منزل

ترفند های دکوراسیون؛ زیادی از کودکان ماندن در خانه در یک روز بارانی و آرزوی این که ای کاش می شد به بیرون رفت و تاب بازی کرد را تجربه نموده اند. چرا کودک درون خویش را بیدار نمی نمایید و یک تاب خانگی را به فضای داخلی خانه خویش افزوده نمی نمایید؟ خواه با یک تایر و طناب این موضوع را تمام دهید خواه یک تاب تخم مرغی زیبا بسازید، دستاورد کیف قسمت خواهد شد.
این تاب قرمز رنگ که نشیمن آن یک تایر هست حسی از تفریحی و گوناگون بودن را در فضا ساخت می کند و هم زمان با اجرای داخلی خانه متناسب هست.

چرا این تاب مطلوب هست:اجرای این تاب با یک طناب مانند ایجاد یک مجسمه مینی مالیستی هست.
مساله:پیش از نصب یک تاب به سقف با معمار یا پیمان موضوع خویش گفتگو نمایید. احتمالاً کافی باشد بلوک هایی را بین مفاصل برای پیشگیری از سروصدای سازه افزوده نمایید.

کمپانی ایتالیایی پائولو لنتی (Paola Lenti)، فرانسیسکو روتا را مامور کرد تا این تاب دست ساز را بسازد. طناب هایی که در این تاب به موضوع رفته هست به نوعی امضای کمپانی پائولو لنتی هست.
چرا این تاب مطلوب هست:این تاب های نارنجی که هماهنگی نیکی با پنل های چوبی رستیک دارند فضایی مانند فضای بیرونی خانه را ساخت نموده اند و هم زمان فضایی از خانه که تلویزیون در آن قرار دارد را جایگزین به فضایی شاد و سرگرم کننده نموده اند.
دیزاینر داخلی شوان هندرسون (Shawn Henderson) این تاب سفارشی را از آهن و چوب درخت گردو ساخته هست و در آخر یک روکش پشمی به آن افزوده نموده هست.

چرا این تاب مطلوب هست:در اتاق خواب اساسی، بی نهایت مناسب هست که فضایی غیر از تخت خواب برای نشستن وجود شده باشد. در صورتی که فضای اتاق خواب شما کوچک هست و یا نگرانید که صندلی مانعی در مقابل پنجره ساخت کند، یک تاب جالب می تواند طریق حل هوشمندانه ای باشد.

با استفاده از یک طناب محکم این صندلی تخم مرغی آلومینیومی جایگزین به تابی در فضای داخلی خانه شده هست.
چرا این تاب مطلوب هست:آویزان کردن این صندلی به سقف زیاد ساده تر و مطمئن تر از نصب کردن آن روی یک پایه هست. چارچوب کانال ای این صندلی کنتراست زیبایی با شومینه استیلی ساخت نموده هست.
این صندلی آسانی پارچه ای نیز شبیه یک تاثیر هنری در یک فضای حرفه ای هست.

چرا این تاب مطلوب هست:در صورتی که می خواهید از صندلی بهره ببرید که پشتی شفاف داشته باشد، استفاده از تاب طریق حل زیاد نیکی هست.
دیوید هاتسونِ معمار از ساختار آهنی ساختمان برای آویزان کردن این تاب استفاده نموده هست. او می گوید:«دو طناب به تاب وصل می باشند که به آسانی به آهن ها گره زده شده اند.»
چرا این تاب مطلوب هست:در این پنت هاوس یک سرسره نیز وجود دارد، در نتیجه استفاده از تاب آیتم سرگرم کننده بعدی هست و هم زمان با ایده قرار گرفتن خانه در آسمان متناسب هست.
این صندلی کلاسیک که به شمایل حباب هست و در صورتی که به نیکی به سقف نصب گردد می تواند تا 140 کیلوگرم را تحمل کند.
چرا این تاب مطلوب هست:این صندلی که از پلاستیک شفاف ساخته شده هست مانعی در مقابل مناظر پیرامون ساختمان ساخت نمی کند.

ترفندهای جذاب و شاخص در دکوراسیون منزل

35

این مقاله سودمند بود ؟32

مطمئناً بخوانید :
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *