فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom 2019

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom 2019

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom 2019 برند پرونویاس یکی از مشهور‌ترین و پرطرفدار‌ترین برندهای دنیا می‌باشد. در صورتی که فشن شویی باشد که مشهورترین هنرمندان ، اینفلوئنسرها

مشاهده مطلب
دکور روی شوفاژ را با خلاقیت زیبا کنید

دکور روی شوفاژ را با خلاقیت زیبا کنید

فهرست مطالب

دکور روی شوفاژ را با خلاقیت زیبا نمایید

دکور روی شوفاژ را با خلاقیت زیبا نمایید

دکور روی شوفاژ را با استفاده از ایده های رنگ آمیزی و یا نصب کاورهای زیبا تبدیل دهید.

دکور روی شوفاژ

تبدیل دکور با دکور روی شوفاژ

احتمالاً برای شما نیز اتفاق افتاده هست که در گوشه و کنار فضای منزل تان با عناصری پر مصرف مواجه شوید که چهره ی نازیبایی دارند ولی به خاطر عملکرد و کاربردشان قابلیت حذف آنان از فضای داخلی تان جانور نیست، در چینین نکاتی پوشاندن چهره زشت آنان می تواند یکی از کانال های سودمند برای کمتر دیده شدن آنان در فضای داخلی تان باشد، به همین نیت در این مقاله می خواهیم جواب سوال یکی از همراهان را در تماس با استفاده از کاور رادیاتور در دکوراسیون را با شما در بین بگذاریم، احتمالاً این سوال دغدغه ی شما عزیزان نیز باشد پس با ما همقدم بمانید. 

دکور روی شوفاژ

باید قابی از پلن و جنس های مختلفی نظیر چوبی، فلزی برای رادیاتورها بهره ببرید

سوال: خانه ی تازه ما یک خانه ی قدیمی هست که رادیاتورهای زشتی دارد و در جای نامناسبی نصب شده هست، چگونه می توانیم رادیاتورها را پوشیده کنیم لطفا مشاوره نمایید.

جواب: برای پوشاندن و پوشیده کردن رادیاتورها در فضای خانه مناسب ترین کانال حل استفاده از کاور رادیاتور و یا قاب شوفاژ هست. شما باید با دقت به سبک دکوراسیون منزل تان از پلن و جنس های مختلفی نظیر چوبی، فلزی برای فضای منزل تان بهره ببرید. در صورتی که شما نیز دوست دارید برای پوشاندن چهره رادیاتور خویش از کاور رادیاتور بهره ببرید باید خودتان دست به کنش شوید و یک قاب شوفاژ مقرون به صرفه برای شوفاژ خودتان بسازید. 

دکور روی شوفاژ

تصویر زیبا از دکور روی شوفاژ در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ آمیزی رادیاتور ها یکی به جز آن از کانال حل هایی هست که باید شوفاژها را پوشیده نمایید . همان طور که می دانید یکی از کانال حل های پوشیده کردن عناصر گوناگون در فضا ممتاز تر کردن آنان به ابزار ی رنگ هاست پس رنگ آمیزی رادیاتور ها یکی به جز آن از کانال حل هایی هست که باید برای پوشیده کردن شوفاژها از آن هم یاری بگیرید. برای چیدمان منزل و پوشاندن نواقص خانه چاره های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنان مطلوب فضاهای مختلف هست.

با تزیینات زیبا دکور روی شوفاژ را تبدیل دهید + تصاویر

54

این مقاله سودمند بود ؟40

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *