وقتی می گوییم 200 کالری دقیقا منظورمان چیست؟ حجم 200 کالری از خوراکی های مختلف

یکی دیگر از اقداماتی که برای سالم ماندن و ماهش وزن باید انجام دهیم انتخاب هوشمندانه خوراکی ها براساس کالری آنهاست، در این مطلب به خوراکی های مختلف در حجم های مختلف که همگی 200 کالری هستند، اشاره می کنیم

مشاهده مطلب
دکوراسیون منزل به سبک ذن

دکوراسیون منزل به سبک ذن

فهرست مطالب

دکوراسیون منزل به سبک ذن

دکوراسیون منزل به سبک ذن

دکوراسیون داخلی منزل به سبک ژاپنی یا ذن (Zen) روی قواعد آرامش قسمتی و راحتی فضای داخلی بنا شده هست. وقتی که واژه ذن را می شنوید موردی که به خیال تان خطور می کند یک فضا با اجرای لطیف و آرامش قسمت هست که در آن اکثر از رنگ های روشن استفاده شده هست. طبیعی هست هر کسی احتیاج به فضایی دارد تا در آن به حالت آرامش و آسانی برسد؛ مخصوصا این که امروزه اکثر اشخاص سرشان با مشغله ها و کارهای روزمره شان مشغول هست.

در بیان ژاپنی ذن با مدیتیشن lvjfx هست. این سبک در برای ساخت ریلکسیشن ساخت شده هست و به دلیل اینکه سبکی زیاد تازه هست تا اینجای کار قوانین مدون برای آن تعریف نشده هست. این سبک عموماً در رابطه با سبک مینیمالیست بوده و سعی دارد تا با استفاده از راحتی و دوری از دشواری موثر در کم شدن استرس های امروزی اشخاص دنیا باشد.

دکوراسیون ذن

دکوراسیون داخلی منزل به سبک ذن

مواردی که برای دکوراسیون به سبک ذن واجب هست:

1-رنگ: رنگ هایی که عموماً در این سبک استفاده میشوند برگرفته از طبیعت می باشند که اکثر رنگ های روشن می باشند همچون، سفید، خاکستری، سبز، بژ مایل به کرمی و بژ مایل به صورتی که نیروی آرامش قسمت و صلح طلب دارند.

2-پارچه:پارچه های مورد استفاده در این سبک از قوانین طبیعت پیروی میکنند.به این مفهوم که از رنگ های طبیعی و مواد طبیعی استفاده شده و مرغوبیت نرم بودن آنان و ایضاً سهولت استفاده در این پارچه ها زیاد با اهمیت است.

3-نور: برای ساخت فضای آرامش قسمت و دلنشین می بایست نورهای فلورسنت را حذف کرد. این سبک بدون گیاه های طبیعی هیچ معنایی ندارد و به جای آن نورهای ملایم و شمع گونه را تبدیل کنیم .ایضاً نورهای غیر رو به رو که از روی زمین نورپردازی را پایان میدهند نیکوتر از نورهای سر راستی هست که از سقف آویزان میشود.

4-مبلمان: برای اجرای این مبلمان بایستی از خط ها آسان و شفاف استفاده گردد و از دشواری بایستی پیشگیری گردد و هم زمان مرغوبیت و آسانی مبلمان در این سبک زیاد حایز ضرورت هست.

دکوراسیون ذن

نورپردازی در منزل به سبک ذن

دکوراسیون ذن

دکوراسیون آسان و آرامش قسمت منزل

دکوراسیون ذن

دکوراسیون منزل به سبک ژاپنی

ژاپنی ها اعتقاد دارند راحتی باعث زیبایی می گردد. بر پایه ی این اصل تنها وسایلی که مورد احتیاج و واجب هست می بایست در دسترس قرار بگیرد، این فعالیت موجب نظم و تمیزی در خانه می گردد که خویش منتهی به تمرکز حواس که یکی از چاره های دست یابی به ذن هست می گردد.

دکوراسیون ذن

دکوراسیونی حرفه ای به سبک Zen

دکوراسیون ذن

چیدمان دکوراسیون منزل ژاپنی

دکوراسیون ذن

دکوراسیون منزل با رنگ های روشن

دکوراسیون ذن

چیدمان منزل به چاره ذن

دکوراسیون ذن

منزل مینیمال و آسان به سبک ژاپنی

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل ژاپنی ذن Zen

دکوراسیون خانه ای زیبا با الهام از سبک ذن Zen + تصاویر

4.510

این مقاله سودمند بود ؟91

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *