دکوراسیون لاکچری با دیوارپوش چرمی

دکوراسیون لاکچری با دیوارپوش چرمی

فهرست مطالب

دکوراسیون لاکچری با دیوارپوش چرمی

دکوراسیون لاکچری با دیوارپوش چرمی

دیوارپوش ها مدل های مختلف مختلفی دارند و گزینش آنان برای دکوراسیون منزل بستگی به سلیقه شما دارد لکن یکی از شیکترین طرح های آنان دیوارپوش های چرمی می باشند که جلوه لوکسی به منزل تان میبخشند. از دیوارپوش های چرمی برای ساختمان های مسکونی و تجاری و ولو هتل ها هم استفاده میشود، نقشه ها و رنگ های مختلفی نیز که دارند که گزینش را برایتان سخت میکنند.

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی برای دکوراسیون پذیرایی

دیوارها اساسی ترین شاخه هر خانه ای می باشند، تصمیم گرفتن برای اینکه کدام نوع پوششی را برای آنان گزینش نمایید محتاج رعایت تعدادی مساله می باشد. شما می بایست مقدار پول، سبک مبلمان و… را در نظر داشته بمانید و از دیوارپوش های متنوعی که در معامله وجود دارند یکی را با دقت به سلیقه تان گزینش نمایید یکی از طرح دیوارپوش های محبوب که از گذشته تا به امروزه مورد استفاده قرار گرفته، دیوارپوش چرمی می باشد.

مدل های مختلف دیوارپوش چرمی

  • رولی
  • پنل
  • تایل

انواع دیوارپوش

دیوار پوش چرمی سه بعدی

دیوارپوش های چرمی که رولی می باشند برای وقتی مورد استفاده قرار میگیرند که قرار باشد تمام دیوار را پوشش دهید لکن زمانیکه میخواهید تنها قسمتی از دیوار را تولید نمایید میتوانید از مدل های مختلف دیوارپوش های چرمی پنل و تایل بهره ببرید.

از دیوار پوش های چرمی میتوانید برای تمام دیوار بهره ببرید لکن برای لوکس تر شدن دکوراسیون منزل تان پیشنهاد میکنم تنها قسمتی از دیوار را با دیوار پوش چرمی پوشش دهید به عنوان مثال قسمتی از دیوار پذیرایی، پشت تلویزیون، پشت تخت خواب و…

دیوارپوش برای پذیرایی

دیوارپوش اتاق نشیمن چرمی و شیک

نصب دیوارپوش چرمی

برای نصب دیوارپوش های چرمی، نظیر بقیه دیوارپوش ها می بایست زیرسازی اعمال گردد. در صورتی که از دیوارپوش چرمی رولی استفاده می نمایید خوب تر می باشد بدانید زیرسازی آن شبیه کاغذ دیواری می باشد و میتوانید موضوع نصب آن را به آسانی به نصاب ها بسپارید لکن در صورتی که که از پنل یا تایل های چرمی برای دیوارهای منزل تان بهره ببرید عنوان تمایز میکند و می بایست از نصاب پنل های کامپوزیتی هم یاری بخواهید زیرا پنل و تایل ها می بایست به دیوار پیچ و رول پلاک شوند.

دیوارپوش چرمی

طرح های دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی چه مزایایی دارد؟

  • رنگ و نقشه مختلف
  • قابل استفاده برای دکوراسیون های حرفه ای و کلاسیک
  • نصب خیلی ساده
  • قابل تولید در اندازه های گوناگون

دیوارپوش چرمی

شیکترین طرح دیوارپوش چرمی

 

موارد پر اهمیت نسبت به گزینش و نصب دیوارپوش چرمی + تصویر

4.37

این مقاله سودمند بود ؟61

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *