اهداء خون مشکوک

اهداء خون مشکوک

اهداء خون و اچ ای وی: در این بخش قصد داریم به مساله بحث برانگیز اهداء خون بجهت پی بردن به وضعیت سلامت از لحاظ اچ‌آی‌وی بپردازیم. همانطور که میدانید، تمامی خونهای اهدایی از لحاظ برخی از عوامل بیماریزا منجمله اچ‌آی‌وی، هپاتیت بررسی میشوند. به عبارتی فرد با اهدا خون، هم به همنوعان که نیازمند […]

مشاهده مطلب
دکوراسیون شیک منزل با ترفندهای ساده

دکوراسیون شیک منزل با ترفندهای ساده

فهرست مطالب

دکوراسیون شیک منزل با ترفندهای آسان

دکوراسیون شیک منزل با ترفندهای آسان

احتمالاً شما نیز جزو کسانی شوید که سالیان سال دست به دکوراسیون منزل شان نمیزنند و با همان دکور تکراری و ادوات قدیمی زندگی میکنند، در این قسمت از جهان مد نمناک راهکارهای آسان برای داشتن دکوراسیون شیک تر را به شما شناساندن میکنیم که بتوانید دستی به سر و گوش منزل تان بکشید و آن را از یکنواختی خارج نمایید.

دکوراسیون شیک

دکوراسیون شیک و حرفه ای منزل

رنگ های جالب را وارد منزل تان نمایید

برای زنده کردن فضا می بایست با رنگ های خنثی و بی اکنون خداحافظی نمایید و رنگ های جالب و جیغ را وارد منزل تان نمایید، همانطور که میدانید رنگ قیمت چندانی ندارد لکن نتیجه ی فوق العاده ای در دکوراسیون میگذارد.

تغییر دکوراسیون

دگرگونی دکوراسیون آسان منزل

کوسن های مبل را نونوار نمایید

کوسن های رنگ و رو رفته و قدیمی را دور بیندازید و کوسن های نقشه دار و تازه را تبدیل آنان نمایید، کوسن ها اکسسوری نیکی برای تزیین و جلوه دادن به دکوراسیون منزل هست که میتوانید نقشه های متفاوت و رنگ های شاد برای آنان گزینش نمایید.

دکوراسیون منزل

نتیجه ی کوسن ها در دکوراسیون منزل 

دیوارهای خانه را خالی نگذارید

از تابلوهای هنری و زیبا تا تصویر های خاطره انگیز میتوانند دیوارهای خانه را از راحتی خارج کنند، در صورتی که تابلوهای قدیمی روی دیوار منزل تان دارید نیکوتر هست آنان را با تابلوهای شیک تازه جا به جایی نمایید.

تزیین دکوراسیون

تزیین دکوراسیون با ایده های آسان

دیوار پشت سینک را دریابید

دیوار پشت سینک ظرفشویی را با کاشی های شیک تزیین نمایید، کاشی کاری دیوار پشت سینک نتیجه ی ویژه ای در زیبایی آشپزخانه تان دارد پس آن را دریابید.

ادوات کهنه و قدیمی را دور بریزید

به همه ی قسمت های خانه سر بزنید از آشپزخانه تا اتاق خواب و نشیمن و همه ی وسایلی که کهنه و قدیمی شده اند را دور بریزید، اینگونه ادوات های کهنه فضای خانه را بی روح و زشت میکنند.

شیک تر شدن دکوراسیون منزل به همین راحتی + تصویر

58

این مقاله سودمند بود ؟80

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *