پارفه – Parfait

پارفه – Parfait

پارفه – Parfait پارفه یک دسر فرانسوی می باشد که از خامه، تخم مرغ و شیره شکر تهیه می‌گردد و عموماً با لایه‌های از خامه،

مشاهده مطلب
دکوراسیون بهاری منزل سال 97

دکوراسیون بهاری منزل سال 97

فهرست مطالب

دکوراسیون بهاری منزل سال 97

دکوراسیون بهاری منزل سال 97

فصل بهار، هنگامی می باشد که کل مورد رنگ و بویی جدید را پیدا می کند. جسارت گزینش رنگ ها در این فصل اکثر شده و بیشتر طراح ها معتقد می باشند با تبدیل شیوه دکوراسیون در فصل بهار باید زندگی را به خانه خویش بیاورید. استفاده از ادوات چوبی مخصوصا از جنس بامبو، رنگ های پاستیلی و گل های طبیعی زیاد ایده آل می باشد. بدین نیت خوب تر می باشد از نور طبیعی اکثر، کوسن هایی با بافت ممتاز هم استفاده گردد. پیشنهاد می کنیم تا به ایده هایی برای دکوراسیون بهاری در تصاویر نگاهی بیاندازید.

دکوراسیون بهاری

دکوراسیون بهاری اتاق خواب

خوب تر می باشد برای بهاری کردن اکنون و هوای خانه از تعدادی گل های جدید و طبیعی رنگارنگ و سبزه بهره ببرید. در صورتی که هدف کاشت سبزه دارید آن را در ظرفی بکارید تا برای مدت ها سالم بماند. کاشت سبزه به خانه احساس تازگی و طراوت می بخشد. با گل های رنگارنگ و سبزه زیبا باید اکنون و هوای بهاری به خانه ببخشید.

دکوراسیون بهاری

دکوراسیون بهاری ناهارخوری

دکوراسیون بهاری

دکوراسیون بهاری اتاق نشیمن

تا جایی که باید از گل های مصنوعی برای دکوراسیون خانه استفاده نکنید. گل های مصنوعی خانه را بدون روح می کنند. سعی نمایید برای بهاری کردن دکوراسیون خانه از گل و گیاه طبیعی با رنگ های شاد و جالب بهره ببرید. باید از گلدان های شیشه ای یا کریستال راحت بهره ببرید که وضعیت مینیمال آنان اجازه دیده شدن به گل ها را می دهد یا ظرف هایی با برنامه های وینتج نظیر چوبی و فلزی را به دکوراسیون خانه افزوده نمایید.

مناسب ترین ایده برای اینکه در دکوراسیون خانه تغییرات مناسب خلق نمایید استفاده از استعداد و سلیقه خویش شماست. مطمئناً نباید برای تبدیل دکوراسیون به جست و جو خریداری ادوات گران بها بروید. باید با کمی ذوق و سلیقه و با اشیا بی کاربرد ادوات زیبا درست نمایید. باید با استفاده از ذوق و سلیقه خویش در بعضی ادوات نظیر پادری ، کوسن مبل، گلدان، رو تختی و ادوات پر استفاده تغییرات خلق نمایید و به آنان احساس نو شدن و تازگی ببخشید.

دکوراسیون بهاری

دکوراسیون بهاری منزل 2018

دکوراسیون منزل با رنگ و بوی بهاری + تصاویر

53

این مقاله سودمند بود ؟30

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *