دکوراسیون اتاق دختر نوجوان

دکوراسیون اتاق دختر نوجوان

فهرست مطالب

دکوراسیون اتاق دختر نوجوان

دکوراسیون اتاق دختر نوجوان

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه برای سنین نوجوان دارای طراوت، نظم و شکوه ویژه ای هست. ست رنگ ها و طراوت بخشیدن به فضای اتاق هم از غیر از این وجه تمایز های دکوراسیون اتاق خواب دختران نوجوان هست.

اجرای دکوراسیون داخلی اتاق خواب برای یه دختر نوجوان کنش آسان ای نیست و احتیاج به هوشمندی و زیرکی داره. چون او عالی شده و دیگه نیازی به همه اسباب بازیا و ابزار قبلیش نداره و از طرفی نیز تا به حال به اونها تمایل منده و علاقه به نگهداریشون داره. در کنار احساس تعلق به ابزار حس بالغ بودن داره و اتاقش رو به منزله ی یه شخص بالغ نیز نگاه میکنه. سپس اتاقش می بایست دارای چندین بخش باشه تا به طور همزمان بتونه همه نیازهاش رو برآورده کنه.

دکوراسیون اتاق دختر

دکوراسیون اتاق دخترونه 2017

گزینش مناسب ترین بخش از اتاق خواب برای گذاشتن تخت خواب
فضای خواب اصلی ترین بخش از اتاق خواب یه دختره. شما میتونین محدوده ی تخت خواب رو با سبکی مختلف کنش نمایید تا اون رو از دیگر بخش های اتاق جدا نمایید. گذاشتن قفسه در کنار تخت خواب یا استفاده از تخت هایی دارای کشوهای نگهداری از ابزار از مناسب ترین انتخابها برای اتاق خوابه.
برای حفظ حریم خصوصی منطقه ی خواب میشه از سایه بان های حریر و زیبایی برای تخت استفاده کرد. گذاشتن تخت در کنار پنجره و تماشای آسمان شب یکی از زیباترین گزینش ها برای دختران نوجوان و با احساسه، در حالی که پنجره امنیت کافی رو داشته باشه.
 
دکوراسیون اتاق دختر

دکوراسیون اتاق خواب دختران نوجوان

گذاشتن میز مطالعه در اتاق خواب دخترانه
منطقه ی مطالعه فضایی قابل توجه در اتاق خواب کودک یا نوجوانه. چون اونها در اکنون تحصیل هستن و احتیاج به محلی آرام و الهام قسمت برای درس خوندن دارن. میزی متناسب با احتیاج دخترتون براش تهیه نمایید، تصویر و تابلوهای مورد علاقش رو روی اون قرار بدین، تکه ای خز برای پوشش صندلی و افزوده کردن ابزار جانبی کوچیک و قشنگ نظیر گلدونای گل یا یه چراغ مطالعه ی خوشگل میتونه اون میز رو به محلی جالب برای دخترتون جایگزین کنه. فراموش نکنید که در اطراف میز مطالعه می بایست فضای کافی و مطلوب برای نگهداری از ابزار و کتابها رو نیز تعبیه نمایید.

فضای کافی برای نگهداری از لباس ها و ابزار شخصی
سن نوجوانی پر از اتفاقای قشنگ و تجربه های تازست و هر دختری در این سنین تمایل ی اضافه به لباس، ابزار آرایش و وسایلی از قبیل زیورآلات و بدلیجات داره. قطعاً بدون در نظر گرفتن محلی مطلوب برای مجموعه بندی و مرتب سازی این ادوات اتاقی شلوغ و خسته کننده برای دختران نوجوان به وجود میاد. گذاشتن یه میز آرایش کوچیک با آینه ای زیبا و جالب روی اون میتونه مناسب ترین فضا برای نگهداری از ادوات بهداشتی، لاک ها و عطرها و غیره باشه. اگر چه کل ی این مسائل در صورتی قابلیت پذیره که اتاق خواب فضای کافی برای این کنش رو داشته باشه در غیر این شکل می بایست از قفسه های دیواری یا کشوهای کنار تخت و میز مطالعه برای این مسائل استفاده کرد.
در حالی که اتاق خواب دخترتون به اندازه ی کافی عالی است قطعاً کمدی برای گذاشتن لباس، کیف و کفش ها برای او مهیا نمایید. در صورتی که نه کانال حل های اضافه برای این کنش وجود داره، استفاده از کمد های حاضر و گذاشتن در بخشی از اتاق خواب، کشوهای زیر تخت یا آویز هایی در پشت در اتاق یا روی دیوار.

دکوراسیون اتاق دختران نوجوان اهل مد و امروزی

3.731

این مقاله سودمند بود ؟238

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *