دکوراسیون اتاق خواب ایده آل

دکوراسیون اتاق خواب ایده آل

فهرست مطالب

دکوراسیون اتاق خواب ایده آل

دکوراسیون اتاق خواب ایده آل

اتاق خواب در دکوراسیون منزل پناهگاهی امن و حیطه خصوصی برای استراحت و خواب انگاشته می گردد که در نهایت یک روز سخت به آن پناه برده و به کارهای شخصی و استراحت می پردازیم مطالعه کتاب در آرامش و گذراندن وقتی بدون دغدغه محتاج تولید متناسب دکوراسیون برای ساخت حس آسانی و آرامش اکثر می باشد طریقه ی تزئین اتاق خواب ،رنگ ها، پارچه ها و متریال های به کنش رفته، مبلمان و در مجموع سبک تولید بر ایجاد و خوی اشخاص نمود گذاشته و احساسات را به آسانی دگرگونی می دهد

خانه مکانی می باشد برای زندگی اشخاص خانواده؛ درواقع می توان گفت ظرف زندگی آدمیان به حساب می آید و در آن امنیت، آرامش و صمیمیت موج می زند.

دکوراسیون اتاق

دکوراسیون اتاق خواب 2018

در خانه فضاهایی برای پاسخگویی به نیازها و تکاپو های گوناگون اشخاص وجود دارد. در بین این فضاها اتاق خواب، تماماً شخصی به حساب آمده و برای آرمیدن ، مطالعه و تکمیل کارهایی سان تکالیف مدرسه ، نگارش و سان اینها کاربرد دارد و هرکسی می تواند آن را متناسب با تمایل، شخصیت و نیازهای خویش بیاراید.

اتاق خواب ما
وقتی که به اتاق خواب می پردازیم، فاکتورهایی که فضا را ایجاد می کنند می بایست مطابق شخصیت شما تعریف گردند. اتاق خواب فضایی را تأمین می کند که به منزله ی پناهگاهی برای استراحت و آرامش شماست. در تداوم به راهکارهایی می پردازیم که به شما در آراستن اتاق خواب مشترکتان (خواب مستر یا والدین) هم یاری می کند تا شخصیت همسران، دنبال با نیز در آن دیده گردد.

دکوراسیون اتاق

دکوراسیون اتاق خواب سفید و آبی

اکسسوری برای ما
استفاده از اسباب (اکسسوری) متعلق به خودتان راهی برای افزودن کاراکتر و شخصیت به اتاق خوابتان می باشد. برای اجتناب از ساخت فضایی درهم ریخته و ناهنجار می توان از فضای دیوارها استفاده کرد؛ برای نمونه قلاب هایی برای آویختن تزئینات، قفسه هایی برای ابزار زینتی و کتاب ها و آویختن تصاویر شخصی و هم آینه ها. شما نیز چنین توانایی دارید از آویزهای پشت دری برای آویختن کمربندها و جعبه های جواهرات بهره ببرید. این قابلیت هم وجود دارد که در یک محل از جواهرات بدلی برای تزئین استفاده کنید تا صفت یک سبک (استایل) پر کاربرد و شخصی را به فضا بیفزایید.

عموماً سلیقه و استایل زنانه در مبلمان کردن و آراستن خانه در اکثراً منازل حاکم می باشد، همین طور در اتاق خواب اساسی که بین همسران مشترک می باشد چنین سبک و سیاقی وجود دارد. برای اینکه یک اتاق شخصیت زنانه داشته باشد، به نظر می رسد رنگ، معمول ترین ادوات در مقایسه با تزئینات منحصربه شخص یا عناصر تزئینی می باشد؛ برای نمونه یراق دوزی، بند و قیطان و توری به طورقطع زنانه می باشند و احتمالاً زمانی به رنگ مشکی باشد برای مردان پرجاذبه تر شود. استفاده از رنگ های پاستل ملایم و صورتی خصوصاً در غیاب رنگ های تیره می تواند احساس دخترانه تری به فضا اعطاء کند.

اتاق رنگین ما
می دانیم رنگ های پاستل ملایم مخصوصاً آبی، سبز و زرد در اتاق خواب به نیکی کارایی دارند، ولی از اینکه در قسمت های گوناگون از رنگ های غیر از این بهره ببرید تا سلیقه و استایل خودتان را به فضا انتقال دهید، نهراسید. در صورتی که به این ثمر رسیدید که از زیبایی رنگ های خنثی استفاده کنید، کف پوش (و بقیه ملزومات) چوبی می تواند احساس و ظاهر طبیعی به فضا بدهد، مخصوصاً وقتی که با کرم، آبی و سبز روشن در کنار نیز به شکل یک گروه درآیند.
نیازی نیست در استفاده از رنگ های روشن مانند صورتی، قرمز و بنفش محتاط عمل نمایید، چراکه آنان برای ساخت اتمسفری خوشی قسمت سودمند می باشند. در صورتی که تن های روشن تر را برگزیدید، پیشنهاد می گردد از آنان به میزان کم و یا به منزله ی رنگ تأکیدی برای تکمیل دکوراسیون اتاقتان استفاده کنید.

سبک و سیاق ما
در صورتی که بانو به سبک و سیاق های آسان سان روستیک یا نقوش، تزئینات و دکوراسیون عشایری مشتاق می باشد؛ برای نمونه تمایل دارد که کلکسیونی از ابزارآلات قدیمی را به ارائه ی بگذارد آنان را به صورتی مینیمال و آسان با گرافیک جالب قرار دهید و در صورتی که آقا به گرافیک معاصر و رنگ های تند و گرم تمایل دارد بگذارید که در نقطه دقت قرار گیرد. به این ترتیب با ترکیب این دو توانایی دارید اتاقی داشته شوید که باب طبع هر دو شخص باشد؛ زیرا از علایق هر دو در آن استفاده شده می باشد.

تغییری زیرکانه از ترکیب نارنجی و آبی به قرمز مرجانی و آبی شاید برای بانوان رضایتمندی قسمت تر باشد. ترکیبی استادانه از الگوها و نقوش ممتاز برگزینید و آن را در عرصه ای زغالی قرار دهید تا اینکه برای هردو شخص گزینه مناسبی شود. رنگ آبی و نارنجی را در عرصه های بی رنگ (سفید) در حد کوچک به کنش ببرید؛ برای نمونه دیوارهای سفید با آثار هنری با طیف رنگ آبی و فرشی با رنگ نارنجی به دنبال تخت و ابزار چوبی به رنگ متوسط (نه تیره و نه روشن).
استفاده از رنگ های سفید و روشن برای ممتاز کردن یک سرتخت (Headboard) زیبا و منحصربه شخص سودمند می باشد و می تواند سان ویترینی برای ارائه ی شمایل و بافت چوب (بافتی که در تالیف برش چوب دیده می گردد) عمل کند.

یکی از مناسب ترین مسیر های دکور کردن اتاق خواب مستر، استفاده از قفسه کتاب توکار پر کاربرد می باشد، مخصوصاً وقتی که فضای محدودی دارید. این راهی می باشد که با هم یاری آن می توان به شکل همیشه برای ایجاد فضاهای متناسب با کاراکتر هر دو شخص (بانو و آقا) و سبک و سیاق موردتوجهشان از آن مصرف برد. در این کتابخانه ها توانایی دارید از قاب نگاره های دونفره، کتاب ها، شمع، گیاهان و ابزار تزئینی خانگی کوچک بهره ببرید.

مصالح ، الگو و نقشِ شما
با افزودن چوب ها به شکل نمایان (اکسپوز) توانایی دارید اتاق خوابی خوشایند برای هر دو شخص بیافرینید. می گردد از الوارهای چوبی با فرم های طبیعی در سقف یا فریم های تخت و نیمکت پایین تخت هم مصرف برد.
در صورتی که شما به عناصر دکوراتیو و تزئینات سنتی تمایل دارید و همسرتان حس می کند آنان کهنه و از مد افتاده اند برای پیروز شدن می بایست با رنگ دودی سیر آغاز نمایید. این کنش به تنهایی از اینکه اتاق زیاد ازاندازه احساس زنانه داشته باشد پیشگیری می کند. موتیف و الگوی سنتی موردعلاقه تان را به شکل آسان شده و برای تأکید اکثر با ترکیب رنگی جسورانه تر وزنده تری بر روی عرصه به کنش ببرید.

یک فرش با نقوش و رنگ های زنانه برای نمونه رنگ هایی زیرا صورتی روشن، سرخابی و سان آنان در مساوی یک لحاف (روتختی) با مدل و رنگ مردانه برای نمونه آبی روشن و سورمه ای پرطرفدار باشد. ترکیب این رنگ ها می تواند باعث تسکین و آرام کردن هر دو جنس گردد و به ساخت فضایی آسان و غیررسمی هم یاری می کند.

توانایی دارید رنگ را با افزودن یک قالیچه یا فرش آنتیک به دنبال کناره، سان یک تالیف هنری به فضایتان بیفزایید و منتهی به تأکید و تمرکز در فضا گردید. توانایی دارید پیرامون رنگ های روشن را با رنگ مشکی تعریف نمایید. در این عرصه از اطلاق یوهانس ایتن الهام بگیرید:«رنگ های روشن در عرصه (بک گراند) روشن در صورتی که پیرامونشان با رنگ مشکی محدود و تعریف گردد، می توانند تا حد اضافه تقویت شوند».
از رنگ سفید به منزله ی عرصه برای رنگ های تیره بهره ببرید. رنگ های تیره در مجاورت رنگ سفید و روشن اکثر موردتوجه قرار می گیرند و ممتاز تر به نظر می رسند.

دکوراسیون اتاق خواب باسلیقه و ایده آل + نگاره

3.84

این مقاله سودمند بود ؟31

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *