جذب مشتری و تاثیر عطر و رایحه در طراحی دکوراسیون رستوران

جذب مشتری و تاثیر عطر و رایحه در طراحی دکوراسیون رستوران

فهرست مطالب

جذب مخاطب و نتیجه ی عطر و رایحه در تولید دکوراسیون رستوران

جذب مخاطب و نتیجه ی عطر و رایحه در تولید دکوراسیون رستوران

بویایی نخستین حواس ما می باشد؛ به این معنا که، بو ابتدایی ترین و اساسی ترین چاره جمع آوری داده ها از مکان پیرامون می باشد. به محض اینکه بینی بو را تشخیص می دهد، نورون های بویایی را در بخش بالایی بینی تحریک می کند و انگیزش های الکتریکی را به قسمتی از مغز ارسال می کند که حباب بویایی اطلاق می گردد. ضمناً این انگیزش ها به نواحی اطراف منتقل می شوند که به طور جمعی به دستگاه لیمبیک (لیمبیک)مشهور می باشند.

دستگاه لیمبیک در تنظیم وضعیت، حافظه، رفتار و عواطف نقش اکثریت ای بازی می کند. نیز چنین به طور گسترده به منزله قسمت بدوی مغز در نظر گرفته می گردد، چون در مغز نخستین پستانداران یافت می گردد.

شاید گوش داده شوید که بوی غذا چقدر تحریک کننده می باشد خصوصاً وقتی که گرسنه هستید آیا تا به اکنون ذهن نموده اید که از رایحه ها باید برای کسب در آمد اکثر بهره ببرید . پس این قسمت از جهان مد نمناک که قسمت دوم صحبت روانشناسی تولید دکوراسیون داخلی رستوران می باشد را از دست ندهید چرا احساس بویایی برای جذب مخاطب شاخص می باشد.

طراحی دکوراسیون رستوران

استفاده از احساس بویایی برای جذب مخاطب رستوران

ضرورت رایحه ، عطر و بو در جذب مخاطب به رستوران

رایحه، حافظه و احساسات

احساس بویایی بی نهایت به حافظه مربوط می باشد، شاید اکثر از هر یک از احساس های غیر از این. به غذاهای ویژه ای ذهن نمایید که در کودکی آنان را خورده اید. در صورتی که مادرتان اکثراً نان بی نهایت اضافه می پخت، عبور کردن از یک نانوایی شاید موجب خلق خاطرات شاد و خوشحال برایتان باشد. از طرف غیر از این شاید حالا از بروکلی متنفر شوید شبیه بوی آن یاد آور خاطرات نامناسب می باشد.

زیادی از نانوایی ها مانند فروش‌گاه های خرده فروشی می باشند و نان را روی دیوارها و میزها قرار می دهند. شما نه فقط با این شغل سطوح را زیبا می سازید، بلکه عطر آن هم فضا را احاطه خواهد کرد. زیادی از نانوایی ها ضمناً کیسه های آرد را در اطراف نان ها قرار خواهند داد.

عطر در رستوران

احساس نیکو رستوران با عطر و بوی نیکو

بوهای اضافه وجود دارند که واکنش های مشابهی را در اکثراً اشخاص خلق می کنند. به عنوان مثال اسطوخودوس مغز را آرام می کند. وانیل و بابونه، استرس، اضطراب و افسردگی را کم شدن می دهد. مرکبات و نعناع هوشیاری را ازدیاد می دهند. ایضاً رایحه هایی وجود دارد که می تواند عقیده یک شخص از یک اتاق را تحول دهد. برای نمونه، بوی سیب و خیار موجب می گردد حس نمایید اتاق غول پیکر تر و خنک تر می باشد .از جهت غیر از این بوی کباب اتاق را خفه و کوچک تر می سازد.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

رایحه های آرامش قسمت در تولید داخلی رستوران

استفاده از رایحه ها در تولید داخلی رستوران برای خلق احساس خوشایند در مخاطب

آن ظرف های گنبدی نقره ای که اکثراً در فیلم ها می بینید نه فقط غذا را تمیز نگه می دارند و احساس کنجکاوی و شگفتی خلق می کنند، بلکه موجب می گردد بوی غذا هم از یکجا بلند گردد . به محض اینکه پیشخدمت در ظرف را برمی دارد، بوی غذا با کل قدرت به مشام می رسد.

بعضی رستوران ها در اصل در اکنون حاضر از دید استراتژیکی در کنار مغازه های خویش تنورهایی را در نظر می گیرند، و همان جا نان طبخ می کنند سپس موجب می گردد اشخاص اضافه بخاطر بوی نان جذب شوند

آشپزخانه ها، نیز چنین بوها را به داخل محیط غذاخوری می فرستند. و در صورتی که هواکش این قابلیت را ندهد؟ رستوران ها می توانند برای جبران غرامت، بوها را بخرند. حالا می دانید که بازاریابی با رایحه ها یک شی صحیح می باشد .

رایحه غذا

عطر غذا ایده برای جذب مخاطب برای رستوران

رایحه ها قیمت بودجه گذاری را دارند

در صورتی که خریداری رایحه رستوران برای تان دشوار می باشد ، شایان ذکر می باشد که بوی درست می تواند فروش مواد غذایی را تا 300 درصد ازدیاد دهد. طبق مطالعه ای که به دست دانشگاه ها شکل گرفته می باشد، رایحه ها انگیزه خریداری را تا 6 درصد، هدف خریداری تا 14.8 درصد و طول اقامت مخاطب را تا 15.9 درصد ازدیاد می دهد. پیشنهاد باز آشپزخانه مسیر حل شخصی دیگر می باشد. از آنجا که هیچ دیواریی وجود ندارد که آشپزخانه را از مکان غذاخوری جدا کند، بوی پخت غذا به آسانی به جهت رستوران ها می آید.

مزایای شخصی دیگر هم برای این مورد وجود دارد:با این شغل خریداران اکثر حس می کنند مکان سالم می باشد و کل شی را به وضوح می بینند . داشتن دیوارهای کم تر موجب می گردد رستوران غول پیکر تر و تمیزتر به نظر برسد؛ امیدواریم از این قسمت از موارد مربوط به صحبت روانشاسی در تولید داخلی دکوراسیون رستوران در جهان مد نمناک استفاده کافی را برده شوید.

تولید دکوراسیون داخلی رستوران و جذب مخاطب با رایحه

2.54

این مقاله سودمند بود ؟22

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *