جدیدترین مدل های میز کنار مبلی

جدیدترین مدل های میز کنار مبلی

فهرست مطالب

به روز ترین طرح های میز کنار مبلی

به روز ترین طرح های میز کنار مبلی

میز های کنار مبل را می توان ابزار ای کل کاره در دکوراسیون داخلی یک فضا در نظر گرفت، این میز ها برای قرار گیری کتاب، هفته نامه، آباژور، ساعت رومیزی، قاب تصویر، گلدان و سایر عناصر تزیینی به عمل می روند و برخی اوقات برای قرار گیری تلفن و ابزار پذیرایی هم کاربرد دارند.

اندازه میز فاکتور مهمی هست و همین عامل باعث می گردد به چیزهای کوچک تر در اتاق پذیرایی دقت چندانی نداشته باشیم. موقع گزینش طرح میز کنار مبلی همین عامل باعث می گردد که عمدتا یا اهمیتی چندانی به آن نمی دهیم و کلا فراموشش می کنیم یا اینکه به طرح هایی معمولی جانور در داد و ستد بسنده می گردد. احتمالاً بپرسید که چطور می توان گذاشتن چنین میزهایی را در اتاق نشیمن و پذیرایی فراموش کرد؟ احتمالاً باورش سخت باشد لکن واقعا همینطور هست. اندازه عالی ابزار اتاق نشیمن موجب گمراهی می گردد.

برای نمونه هنگامی در اکنون چیدن اسباب دکوراسیون اتاق نشیمن یا پذیرایی هستیم، عموماً اول کل تمرکزمان بروی مبلمان عالی خانه هست و میزهای عسلی و کنار مبلی را برای انتها عمل نگاه می داریم. بعداز اتمام عمل جدید یادمان می آید که می بایست برای میزهای عسلی و کنار مبلی هم فکری بیاندیشیم و آنان را در جای مطلوب قرار بدهیم. این شیوه چیدمان خیلی خطا هست، چون این تمرکز بروی موارد و جزئیات کوچک هست که زیادترین نتیجه ی و ردپا گذاری را در دکوراسیون خواهند گذاشت. در چنین شرایطی یک خانه دار یا گرافیست آگاه می بایست دائم بداند که ابزار و مبلمان کوچک شبیه میز عسلی یا یک پرده آسان، در تزیین دکوراسیون خیلی برجسته می باشند. صورت های زیر نوع ها طرح میز کنار مبلی شیک و بروز را نشان می دهد، برای آَشنایی زیادتر لطفا تا آخر همقدم ما شوید.

میز کنار مبلی

نوع ها طرح های میز کنار مبلی

در صورتی که نمی توانید در زمینه سایز و اندازه میز کنار مبلی خودتان تصمیم گیری نمایید توانایی دارید با تهیه دو طرح میز عسلی که به شکل کانال ای پیاده سازی شده و درون هم دیگر قرار می گیرند، مناسب ترین استفاده را از فضاهای گوش و تنگ پذیرایی خانه ببرید. طرح میزهایی که در صورت نخست نظاره می نمایید از چوب درخت گردو تهیه شده اند و به همین دلیل رنگ و بافت خیلی زیبا و دلنشینی دارند. بسیاری جذاب هست که جنس انتهایی پایه های میز تمایز داشته و بجای گردو از چوب درخت افرا تهیه شده اند. خاطر تحول رنگ هم همین هست. نظاره می نمایید که در همین میز به ظاهر آسان چقدر جزئیات برجسته و زیبا بکار رفته هست.

 
میز کنار مبلی

میز کنار مبلی تازه

  

برای اتاق های نشیمن و پذیرایی نوین و مینیمال توصیه می گردد از طرح میز کنار مبلی لاغر، بلند، آسان و با ترکیب رنگی چوبی و سفید هست که مناسب ترین ظاهر را در دکوراسیون خواهد داشت. مدلی که در صورت نخست نظاره می نمایید شبیه طرح بالا از چوب درخت گردو تهیه شده و بروی میزان میز نوعی شیشه لاکی قرار گرفته هست. این میز نیز کوچک هست نیز شیک و نیز زیبا و متعدد. جنس گوناگون پایه و میزان میز موجب شده یک ترکیب رنگی جذاب در چنین ابزار کوچکی خلق گردد.

میز کنار مبلی

طرح های تازه میز کنار مبلی

 

میز کنار مبلی

میز کنار مبلی شیک و زیبا

 

طرح میزهای زیر احتمالاً از نظر ظاهری برای یک میز کنار مبلی کمی عجیب بنظر برسند لکن واقعیت این هست که این میزها زیادتر جنبه کارایی و عملکرد خوب تر را نیت قرار گرفته اند هر تعدادی که از نظر زیبایی هم شی ای کم ندارند. این میزها که به نام میزهای سینی صورت هم شناخته می شوند در خیلی از فضاها با شرایط متفاوت بدون مورد جا می گیرند. برای فضاهایی که احتیاج به یک میز عسلی بشدت حالت می گردد تا جامع و زیبا بنظر برسد مانند مبلی در اتاق نشیمن یا پذیرایی که در مقایسه با میز اساسی فاصله بسیاری دارد، گزینه ای خیلی عالی خواهد بود.

 
 
نیکی میزهای کنار مبلی این هست که با زیادتر طرح های مبلمان جانور در داد و ستد ست می شوند. بعضی مبل ها همقدم با میز عسلی ارائه می شوند، لکن احتمالاً کارایی این میزها به اندازه طرح هایی که خودتان توانایی دارید جداگانه تهیه نموده یا پیاده سازی نمایید نباشد. طرح میز کنار مبلی زیر یکی از همین طرح هاست که نیز خیلی زیباست و نیز عمل با آن آسان تر هست. توانایی دارید از این میز به شیوه های مختلفی بهره ببرید، از میز لپ تاپ و میز کاکتیل گرفته تا محلی برای گذاشتن چیپس و پفک یا ضمناً گذاشتن کنترل موقع تماشای تلویزیون. بدنه میز آسان هست لکن میزان آن از سنگ مرمر طبیعی ساخته شده هست.

 
 
میز کنار مبلی

به روز ترین طرح های میز کنار مبلی

میز کنار مبلی

میز کنار مبلی نوین و زیبا

طرح های زیر دونمونه جذاب سایر از پیاده سازی شیک میز کنار مبلی را نشان می دهد. صورت نخست یک پیاده سازی خلاقانه دارد، این میز را توانایی دارید سراسر کنار مبل قرار هید طوری که میزان میز دقیقا بالای مجموعه مبل و روبروی مهمان یا فرد مصرف کننده قرار بگیرد. با این عمل به آسانی توانایی دارید خوردنی های خویش را میل نمایید یا اینکه از لپ تاپ بهره ببرید.این میز از ترکیب فلز برنج و سنگ مرمر تشکیل شده هست. لکن صورت دوم احتمالاً در نگاه نخست اصلاً قابل یقین بنظر نرسد چرا که پایه آن از میزان میز بسیاری کوچکتر هست که می تواند موارد پایداری میز را خلق کند لکن اصلاً اینطور نیست! پایه میز از سنگ مرمر سراسر محکم و سنگین ساخته شده که نه فقط این طرح میز کنار مبلی را محکم سرجای خویش نگه میدارد بلکه زیبایی ظاهری آن را هم دوچندان می کند.

 
میز کنار مبلی

طرح های تازه میز کنار مبلی 

در باقی مطلب دیگر طرح ها را نظاره می فرمایید:

 
 
میز کنار مبلی

میز کنار مبلی نوین

 
 
میز کنار مبلی

طرح های متفاوت میز کنار مبلی

 
 
میز کنار مبلی

میز کنار مبلی چوبی

 
 
میز کنار مبلی

میز کنار مبلی زیبا

 
 
میز کنار مبلی

میز کنار مبلی تازه

طرح های شیک و نوین میز کنار مبلی

4.111

این مقاله سودمند بود ؟92

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *