خواص خرمالو چیست؟

خواص خرمالو چیست؟

خواص خرمالو چیست؟ درختان خرمالو که اصالتاً چینی هستند، هزاران سال است که به دلیل میوه‌های خوشمزه و چوب زیبای خود رشد می‌کنند. میوه‌های نارنجی

مشاهده مطلب
رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه آمریکایی چیست؟!

رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه آمریکایی چیست؟!

برنامه‌غذایی سپاهی خواه برنامه‌غذایی سه ماه رمضان آمریکایی چیست؟! افرادی هستند که دمبدم نیک‌ظهر اطوار برنامه‌غذایی‌ها غذایی هستند سپاسگزارم پارتی دارند، مابه‌التفاوت‌هان که صهبا‌گیرند برعکس‌گوشه‌گیر

مشاهده مطلب
تغییر کارایی وسایل قدیمی در دکوراسیون

تغییر کارایی وسایل قدیمی در دکوراسیون

فهرست مطالب

تبدیل کارایی ادوات قدیمی در دکوراسیون

تبدیل کارایی ادوات قدیمی در دکوراسیون

در صورتی که ادوات قدیمی در دکوراسیون منزل تان دارید و میخواهید آنان را دور بیندازید نیکوتر هست دست نگه دارید و با راهکار های تبدیل دکوراسیون با ادوات قدیمی مانوس شوید. استفاده دوباره از ادوات قدیمی یک ایده به صرفه هست که موجب میشود یک تبدیل دکوراسیون بدون بها را تجربه نمایید کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید.

وسایل قدیمی دکوراسیون

بازسازی ادوات قدیمی در دکوراسیون

با تغییرات کوچکی که در ادوات قدیمی ساخت میکنید آنان را به یک ابزار تازه و نو جایگزین میکنید که دکوراسیون منزل را از این رو به آن رو میکنند.

میز تحریر را جایگزین به میز پاتختی نمایید

در صورتی که قرار باشد یک میز خلاقانه داشته بمانید میتوانید از میز تحریر قدیمی به منزله میز پاتختی بهره ببرید، این یک ایده هیجان انگیز هست که نمای جالبی به اتاق خواب تان میبخشد. از عدم تقارنی که به وجود می آید هیجان زده خواهید شد پس نیکوتر هست دست به موضوع شوید.

استفاده از مبلمان قدیمی

به جای تغییر کردن مبلمان قدیمی میتوانید با افزوده کردن یک مبل زیر پایی نمای جدیدی به مبلمان تان ببخشید، افزوده کردن یک مبل زیر پایی ایده ای ارزان هست که دکوراسیون منزل را تبدیل میدهد.

بازسازی وسایل قدیمی

استفاده از ادوات قدیمی در دکوراسیون

با تشک قدیمی چه کنیم؟

در صورتی که تشک قدیمی دارید آن را دور نیندازید کافیست یک چارچوب آسان برای آن درست نمایید و با گذاشتن تشک و تعدادی بالش روی آن یک خلوتگاه دنج برای لم دادن بسازید.

 تغییر دکوراسیون

تبدیل دکوراسیون با ادوات قدیمی

جایگزین میز غذاخوری به میز تحریر

در صورتی که میز غذاخوری کوچکی دارید که بقیه به دردتان نمیخورد میتوانید از آن به منزله یک میز تحریر بهره ببرید، با تبدیل کارایی میز غذاخوری میتوانید یک میز تحریر جذاب داشته بمانید که خودتان آن را خلق نموده اید.

 

ایده های استفاده از ادوات قدیمی در دکوراسیون منزل + نگاره

3.914

این مقاله سودمند بود ؟113

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *